eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Remont ulicy Struga w Świdniku



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Struga w Świdniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Struga w Świdniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c248117-6749-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058316/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont ulicy Struga w Świdniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439393

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1) Zamawiający jest organem założycielskim gminnej spółki PK PEGIMEK Sp. z o.o., posiada w niej 100% udziałów. Gmina
Miejska Świdnik jako jedyny Wspólnik powołuje członków Rady Nadzorczej, którzy sprawują bezpośredni nadzór nad
działalnością Zarządu oraz powołują i odwołują członków Zarządu, co potwierdza spełnianie warunku sprawowania nad
spółką kontroli, polegającej na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania
sprawami tej osoby prawnej;
2) 90,05% działalności spółki PK PEGIMEK Sp. z o.o. dotyczy wykonania zadań powierzonych przez Zamawiającego;
3) w spółce PK PEGIMEK Sp. z o.o. nie ma udziału kapitału prywatnego.
Łączne spełnienie ww. przesłanek pozwala na udzielenie temu Wykonawcy zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie
powołanego w podstawie prawnej przepisu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WINZP.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 502349,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Remont ulicy Struga w Świdniku”

2) Ogólny opis przedmiotu zamówienia
2.1 Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Projekt czasowej organizacji ruchu uwzględniający planowany postęp robót drogowych z zapewnieniem dostępu do przyległych posesji dla mieszkańców i innych użytkowników w tym służb komunalnych.
2) Roboty budowlane,
3) Ustawienie tablic informacyjnych.
4) Dokumentacja powykonawcza z inwentaryzacją.

2.2 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia
1) Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie dokona Zamawiający,
2) Zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem,

2.3 Roboty budowlane
Roboty budowlane remontowe wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę
i zatwierdzony przez Zamawiającego uproszczony projekt wykonawczy.

2.4 Dokumentacja powykonawcza z inwentaryzacją
1) Inwentaryzacja powykonawcza zawierająca:
− Inwentaryzację powykonawczą w wersji papierowej.
− Inwentaryzację powykonawczą w wersji elektronicznej z rozszerzeniem *.tiff
− Inwentaryzację powykonawczą (otwartą do edycji) z rozszerzeniem *.dxf lub *.shp wykonaną na współrzędnych geodezyjnych

2.5 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia

Orientacyjna powierzchnia remontowanego odcinka drogi o długości 254 m:
- jezdnia (z betonu asfaltowego) - 1 617 m2
- jezdnia (z betonowej kostki brukowej) - 73,1 m2
- zjazdy (regulacje lub przekładki) - 381 m2


3) Zakres planowanych robót budowlanych
a) inwentaryzacja stanu istniejących nawierzchni chodników, (w razie konieczności),
b) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem przez organ zarządzający ruchem,
c) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni,
d) przewiezienie materiału z frezowania we wskazane miejsce na terenie Gminy Miejskiej Świdnik,
e) odbudowa nawierzchni jezdni w obrębie skrzyżowania z ul. Drzymały i ul. Orzeszkową zgodnie z aktualnym typem nawierzchni.
f) rozebranie krawężników na odcinku od ul. Bohaterów Westerplatte do ul. Klubowa a na pozostałym odcinku w miejscach wykruszeń i zapadnięć,
g) posortowanie materiałów rozbiórkowych (kostki) i złożenie na paletach kostki nadającej się do ponownego wykorzystania
h) przekruszenie materiałów rozbiórkowych nie nadających się do ponownego wykorzystania (kostka, obrzeża, krawężniki),
i) zagospodarowanie pozostałych materiałów rozbiórkowych (podbudowy, grunt z wykopów, zniszczone słupki i znaki drogowe) we własnym zakresie,
j) transport materiałów z rozbiórki (nadających się do ponownego wykorzystania) we wskazane miejsce na terenie Gminy Miejskiej Świdnik,
k) regulacja studzienek i zaworów ,
l) uzupełnienie podbudowy jezdni przy rozbieranych krawężnikach,
m) wykonanie krawężników na odcinku od ul. Bohaterów Westerplatte do ul. Klubowa a na pozostałym odcinku w miejscach wykruszeń i zapadnięć,
n) wykonanie nawierzchni jezdni ul. Struga z betonu asfaltowego grubości 10 cm,
o) dostosowanie wysokościowe zjazdów na posesję,
p) wykonanie oznakowania poziomego,
q) roboty wykończeniowe,
r) wykonanie zieleńców,
s) zagospodarowanie terenu,
t) należy zachować dotychczasowe rzędne wysokościowe poszczególnych elementów ulicy,
u) należy zachować dotychczasowe rozwiązania sytuacyjne poszczególnych elementów ulicy. Roboty budowlane nie mogą wykraczać poza granice własności Gminy Miejskiej Świdnik (pas drogowy).
v) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601424,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne PEGIMEK Sp z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430121305

7.3.3) Ulica: Al. Lotników Polskich 5

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601424,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z wnioskiem nr RFDR/R/42/G/2023

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.