eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół Nr 2 w Stalowej Woli przy ul. 1-go Sierpnia 26

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół Nr 2 w Stalowej Woli przy ul. 1-go Sierpnia 26

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 15

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowowolski.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół Nr 2 w Stalowej Woli przy ul. 1-go Sierpnia 26

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d82b463b-5c10-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010709/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja energetyczna budynków ZS nr 2 w Stalowej Woli przy ul. 1 - go Sierpnia 26.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423444/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5847075,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół Nr 2 w Stalowej Woli przy ul. 1-go Sierpnia 26” poprzez realizację inwestycji polegającej poprawie efektywności energetycznej budynków – segmentu A i segmentu B wraz z przychodnią Zespołu Szkół Nr 2 w Stalowej Woli oraz dostosowanie do obowiązujących wymagań. Zadanie będzie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. W ramach zamówienia należy opracować wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową i na jej podstawie zrealizować inwestycję – „Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół Nr 2 w Stalowej Woli przy ul. 1-go Sierpnia 26”, w tym:
 docieplenie z wykonaniem elewacji wszystkich ścian zewnętrznych;
 docieplenie oraz remont generalny dachów wraz z wymianą pokrycia;
 docieplenie ścian piwnicy i fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi, w tym z wymianą doświetli przyokiennych;
 remont schodów oraz dojść zewnętrznych;
 wymiana drzwi zewnętrznych;
 wymiana okien zewnętrznych oraz połaciowych i luksferów;
 wymiana i modernizacja instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej w zakresie poziomów i pionów, pompa ciepła oraz koniecznego dostosowania węzeł cieplny;
 wymiana instalacji grzewczej wraz z węzłem cieplnym;
 wymiana instalacji elektrycznej wraz wymianą opraw na LED, dostosowanie do fotowoltaiki, rozdzielni głównej i pozostałych rozdzielni w segmencie A;
 wymianę opraw na LED z dostosowaniem instalacji do tych opraw oraz dostosowania do fotowoltaiki, rozdzielni w segmencie B z przychodnią;
 instalacja fotowoltaiczna;
3. W ramach zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj należy:
Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej:
1) sporządzić inwentaryzację obiektu w stopniu umożliwiającym wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej,
2) opracować projekt budowlany i wykonawczy obejmujący wszystkie branże, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zwanego dalej w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia - PFU, Audytu efektywności energetycznej, SWZ, warunków, wytycznych Zamawiającego i uzyskać wszystkie wynikające z przepisów uzgodnienia, w tym konserwatora zabytków, opinie, zgody, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do zaprojektowania i wykonania inwestycji, w tym uzyskać ostateczne pozwolenie na budowę lub w przypadku zgłoszenia robót budowlanych, zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
3) opracować przedmiary robót,
4) opracować kosztorysy ofertowe dla wszystkich rodzajów robót,
5) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie odpowiadającym dokumentacji projektowej,
6) opracować harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji.
Opracowany projekt winien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne i materiałowe, zawierać wszystkie rysunki wraz z opisem, winien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach.
Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) Wykonawca jest obowiązany uzgadniać ją z Zamawiającym – uzgodnienia w formie pisemnej, a w szczególności przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę i/lub zgłoszenie robot budowlanych.
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumentację w wersji papierowej tj. projekt budowlany i projekt wykonawcy po 5 egz., specyfikacje techniczne po 3 egzemplarze, przedmiar i kosztorys po 2 egz., harmonogram rzeczowo-finansowy- 3 egz. dokumentację powykonawczą oraz charakterystykę energetyczną 2 egz., oraz zapis kompletnej dokumentacji w formie elektronicznej w 2 egz. na nośniku cyfrowym.
Etap II – wykonanie robót budowlanych:
1) opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
2) wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
3) sprawować nadzór autorski w trakcie wykonywania robot budowlanych,
4) wykonać dokumentację powykonawczą, w tym świadectwo charakterystyki energetycznej,
6) uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie niezbędne dokumenty i uzgodnienia wymagane do złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót.
4. Szczegółowy zakres usług i robót budowlanych przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), audyt efektywności energetycznej oraz SWZ. Wszelkie odstępstwa od rozwiązań koncepcyjnych zawartych w PFU, wymagają uzasadnienia Wykonawcy i akceptacji Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
5. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z zajęciem pasa drogowego oraz koszty odbiorów UDT.
6. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z koniecznością dostępu do sieci uzbrojenia terenu, nadzorem właścicielskim, z czasowym ich wyłączeniem z użytkowania oraz ich ponownym uruchomieniem, włączeniem przebudowywanych sieci do czynnej sieci.
7. Projektant ze strony Wykonawcy jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami.
8. Materiały uzyskane z rozbiórek stanowiące wartość użytkową stanowią własność Zamawiającego. Złom pozyskany w trakcie prowadzenia prac stanowi własność Zamawiającego i zostanie przewieziony przez Wykonawcą do punktu skupu.
9. Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego.
10. Uwaga: Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie (będą w nim przebywać uczniowie i pracownicy) i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkownika przez cały okres prowadzenia robót. Fronty robót do prowadzenia prac budowlanych będą udostępniane systematycznie (etapowanie prac) w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą i Użytkownikiem i/lub Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby roboty szczególnie uciążliwe wewnątrz obiektu tj. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji c.o., wymiana instalacji elektrycznej i inne roboty uciążliwe były wykonywane w dniach wakacji, ferii zimowych lub przerw w zajęciach szkolnych. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie placówki.
Roboty budowlane szczególnie uciążliwe (m.in. roboty rozbiórkowe) muszą być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Użytkownikiem Szkoły – Dyrektorem i Inspektorem nadzoru inwestorskiego.
11. Równoważność materiałów i urządzeń.
1) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych wyrobów lub producenta, znaków towarowych lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
4) Wszystkie wyroby pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim musza odpowiadać wyroby, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Przez minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów określone w ogólnie dostępnych źródłach tj. katalogach, publikacjach, stronach internetowych producentów. Wprowadzenie przykładowych nazw producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta-dostawcy lub wskazując konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów skazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów , uwiarygodniających te produkty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych produktów, to uznaje się, że do kalkulacji ceny przyjęto produkty zaproponowane w dokumentacji projektowej. Przez parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość wytrzymałość, bezpieczeństwo.
7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiał, kształt, wielkość, wytrzymałość i bezpieczeństwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09331000-8 - Baterie słoneczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45331110-0 - Instalowanie kotłów

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

42131110-0 - Zawory do grzejników centralnego ogrzewania

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5330820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9213253,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5330820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Produkcyjno Handlowy "WODEX" Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HSW Zakład Produkcyjno Technologiczny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652020926

7.3.3) Ulica: ul. Kwiatkowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) montaż fotowoltaiki - podwykonawca nieznany
2) montaż pompy ciepła - podwykonawca nieznany
3) prace elektryczne (częściowe) - podwykonawca nieznany
4) prace dotyczące modernizacji węzła cieplnego - podwykonawca nieznany
5) wymiana stolarki okiennej (częściowa) - podwykonawca nieznany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5330820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.