eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Remont korytarza i pomieszczeń w budynku przychodni w Słubicach



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont korytarza i pomieszczeń w budynku przychodni w Słubicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUBICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210467273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świecko 37, Budynek Nr 5

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatslubicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.bip.powiatslubicki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-964708b8-7efc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Letnie i zimowe utrzymanie dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont korytarza i pomieszczeń w budynku przychodni w Słubicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-964708b8-7efc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072095/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont korytarza i gabinetów lekarskich w budynku przy ulicy Mickiewicza 6 w Słubicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ST.2720.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153616,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie korytarza i pomieszczeń w budynku przychodni w Słubicach – ul. Mickiewicza 6, na działce nr ewid. 669/2, Gmina Słubice).
Przedmiotem zamówienia jest remont korytarza znajdującego się na III piętrze budynku przychodni oraz remont czterech pomieszczeń na I piętrze budynku przychodni (pomieszczenia objęte zakresem przedmiotu zamówienia zostały oznaczone na rzutach danego piętra).
2. Zakres robót obejmuje m. in.:
1) roboty rozbiórkowe (skucie glazury, skucie terakoty, rozbiórka stolarki drzwiowej, demontaż oświetlenia, wywóz materiałów z rozbiórki),
2) roboty remontowe ogólnobudowlane:
a) tynkowanie ścian, ościeży,
b) gruntowanie i szpachlowanie ścian i sufitów,
c) montaż stolarki drzwiowej,
d) położenie glazury,
e) malowanie ścian i sufitów,
f) wykonanie posadzki z terakoty.
3) roboty instalacji elektrycznej:
a) układanie przewodów instalacji elektrycznej na gotowym podłożu,
b) montaż osprzętu,
c) montaż oświetlenia,
d) montaż skrzynki elektrycznej,
4) roboty instalacji wodno-kanalizacyjnej (podłaczenia umywalek, montaż baterii, wymiana 2 szt. grzejników),

W ramach robót budowlanych Wykonawca:
a) wykona roboty budowlane i dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót,
b) będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji,
c) przygotuje obiekt do eksploatacji - roboty porządkowe,
d) przygotuje kompletne materiały wymagane prawem budowlanym w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 do SWZ, na który
to składają się następujące dokumenty:
1) Rzuty wraz z dokumentacją fotograficzną,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiar robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177161,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188928 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177161,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Imperium GP Grzegorz Podhajecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981048580

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 3

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 69-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177161,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.