Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00462714/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego z funkcją WUKO II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46
1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f4e3134-73cb-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego z funkcją WUKO II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f4e3134-73cb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044732/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego z funkcją WUKO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 806791,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego samochodu asenizacyjnego do przewozu nieczystości.
2. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę samochodu asenizacyjnego z funkcją WUKO do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
3. Samochód asenizacyjny musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1047) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy w tym posiadać dokumentację pozwalającą na rejestrację jako samochód specjalny do czyszczenia kanalizacji w Polsce.
4. Samochód asenizacyjny musi spełniać wymagania techniczne określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.11.2002 w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych z funkcją WUKO.
5. Samochód asenizacyjny musi spełniać wszystkie wymogi homologacyjne umożliwiające rejestrację pojazdu lub dopuszczenie jednostkowe do rejestracji na terenie RP.
6. Krótki opis wymagań technicznych.
1.Samochód asenizacyjny z funkcją WUKO,
2. Konfiguracja osi: 4x2
3. Moc i typ silnika : 280-340 KM
4. Rozstaw osi : 3690 -4150 mm
5. Rodzaj ruchu : Ruch prawostronny , kierownica po lewej stronie
6. Typ osi tylnej : Oś tylna z blokadą
7. Typ zawieszenia : Zawieszenie pneumatyczne – tylne
8.Wersja nadwozia: podwozie z kabiną
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia min. 12 miesięcy. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym czas gwarancji, może wskazać 12 miesięcy bądź 24 miesiące. Termin gwarancji jest równy terminowi rękojmi. Termin gwarancji będzie punktowany.
9. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwanie przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 773670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080093,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 773670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Kądziela wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading S.C. Grzegorz Kądziela, Agnieszka Kądziela
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Kądziela wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading S.C. Grzegorz Kądziela, Agnieszka Kądziela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213290013
7.3.3) Ulica: Hoserów 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-995
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA AGNIESZKA KĄDZIELA
jakie przetargi wygrała firma
GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA AGNIESZKA KĄDZIELA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 773670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.