Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00469588/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drukarek 3D.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8371991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drukarek 3D.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff7a1c53-7722-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podkarpackie Centrum Innowacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.52.2023.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 403878,39 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147836,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 sztuk drukarek 3D w technologii FFF z podajnikiem filamentu oraz 1 szt. drukarki 3D o dużym polu roboczym w technologii FFF.
Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne, jakie muszą spełniać w/w sprzęty.
Drukarka 3D w technologii FFF z podajnikiem filamentu - szt. 16
Parametry techniczne urządzenia
Technologia druku:
- FFF
Głowica:
- dysza w zestawie o średnicy 0.4mm
- minimalny zakres temperatury głowicy 260-300 stopni Celsjusza
- ekstruder typu direct
Obszar roboczy:
- minimalne wymiary: oś X 250mm; oś Y 210mm; oś Z 220mm
- maksymalne wymiary: oś X 260mm; oś Y 260mm; oś Z 260mm
- podgrzewany stół roboczy, minimalny zakres temperatury stołu 105-110 stopni Celsjusza
- zdejmowana elastyczna płyta stołu roboczego
- komora robocza zamknięta
Filament:
- obsługiwana średnica 1.75mm
- możliwość druku materiałów minimum: PLA, PETG, TPU, ABS, ASA, PET, PA, PC
Czujniki:
- czujnik poziomowania stołu: autokalibracja pierwszej warstwy druku
- czujnik końca filamentu
- wznowienie druku po zaniku zasilania
Zasilanie:
-100-240V, 50/60 Hz
Łączność:
- minimum WI-FI
- aplikacja producenta umożliwiająca zdalne monitorowanie oraz zatrzymanie procesu druku
Slicer:
oprogramowanie kompatybilne z dostarczonymi drukarkami oraz system operacyjnym Windows 10 oraz Windows 11 posiadanymi przez zamawiającego, umożliwiające import i przygotowanie obiektu do druku 3D.
System drukowania z wielu filamentów:
- system kompatybilny z dostarczoną drukarką umożliwiający druk z minimum czterech filamentów, dostarczony w zestawie
Gwarancja:
- minimum 12 miesięcy
Drukarka 3D o dużym polu roboczym w technologii FFF - szt. 1
Parametry techniczne urządzenia
Technologia druku:
-FFF
Głowica:
- ilość głowic: minimum 2
- dysze w zestawie o średnicy 0.4mm
- minimalny zakres temperatury głowicy 260-300 stopni Celsjusza
- ekstruder typu direct
Obszar roboczy:
- minimalne wymiary: oś X 300mm; oś Y 300mm; oś Z 600mm
- maksymalne wymiary: oś X 605mm; oś Y 605mm; oś Z 605mm
- podgrzewany stół roboczy, minimalny zakres temperatury stołu 90-100 stopni Celsjusza
- komora robocza zamknięta
Filament:
- obsługiwana średnica 1.75mm
- możliwość druku materiałów minimum: PLA, PETG, TPU, ABS, PA, PC
Czujniki:
- czujnik poziomowania stołu: autokalibracja pierwszej warstwy druku
- czujnik końca filamentu
Zasilanie:
-100-240V, 50/60 Hz
Łączność:
- minimum USB
Slicer:
oprogramowanie kompatybilne z dostarczonymi drukarkami oraz system operacyjnym Windows 10 oraz Windows 11 posiadanymi przez zamawiającego, umożliwiające import i przygotowanie obiektu do druku 3D.
Gwarancja:
- minimum 12 miesięcy
DOSTAWA: Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (ul. Lenartowicza 6, Rzeszów) i wniesienia do pomieszczenia zlokalizowanego w budynku Zamawiającego (budynek z windą). Wszelkie koszty dostawy spoczywają na Wykonawcy.
GWARANCJA: Minimalny okres gwarancji na wszystkie elementy (wszystkie rodzaje sprzętu), na które składa się zamówienie to 12 miesięcy. Wykonawca, może zaoferować jednak dłuższy okres gwarancji, za co jego oferta, w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, otrzyma dodatkowe punkty. Będzie to czas wiążący i obligatoryjny dla realizacji gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189174,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edutech Expert sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1133028015
7.3.3) Ulica: Ostrobramska 101/210
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-041
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć na jego sfinansowanie.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do obróbki tkanek i barwienia preparatów.
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego w ramach projektu pn. "Rozszerzenie ZAZ w Rzeszowie"
- Organizacja wypoczynku letniego w formie kolonii dla dzieci i młodzieży z Ukrainy
- Budowa budynku garażowego z wykorzystaniem elementów istniejącej wiaty garażowej na działce nr ew.13/44 położonej w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej 6.
- ZAKUP I DOSTAWY WORKÓW FOLIOWYCH NA ODPADY, WORKÓW NA ZWŁOKI, POJEMNIKÓW NA ZUŻYTY SPRZĘT MEDYCZNY, KOSZY NA ŚMIECI.
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
- 17/2024 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na pakiety w Miejskim Centrum Medycznym im. dr Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa zestawów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, UPS-ów i laptopa na potrzeby Szpitala Klinicznego MSWIA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu komputerowego do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.