Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-08-06
Toruń: uzupełnienie licencji związanych z procesem inwestycyjnym - budowa Systemu Informacji Przestrzennej
Numer ogłoszenia: 200522 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 18 281, faks 56 62 18 455 , strona internetowa www.kujawsko-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: uzupełnienie licencji związanych z procesem inwestycyjnym - budowa Systemu Informacji Przestrzennej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: uzupełnienie licencji związanych z procesem inwestycyjnym - budowa Systemu Informacji Przestrzennej wraz ze szkoleniem: 1. Ewidencja Gruntów i Budynków 2. Ewidencja nieruchomości 3. Ewidencja sprzedaży nieruchomości 4. Ewidencja miejscowości, ulic i adresów 5. Decyzje budowlane 6. Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 7. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 8. Rejestr decyzji lokalizacyjnych 9. Ewidencja dróg i obiektów mostowych 10. Ewidencja zajęcia pasa drogowego 11. Rejestr decyzji środowiskowych 12. Rejestr pomników przyrody 13. Rejestr sprzętu pływającego do połowu ryb 14. Ewidencja zbiorników bezodpływowych i oczyszczalni przydomowych 15. Rejestr pozwoleń wodnoprawnych 16. Rejestr stref ochronnych ujęć wody 17. Rejestr decyzji o wyłączeniu gruntów z produkcji rolnej 18. Ewidencja szkół i placówek oświatowych 19. Ewidencja sił i środków 20. Ewidencja jednostek sprzętu ciężkiego 21. Ewidencja toksycznych środków przemysłowych 22. Ewidencja obiektów użyteczności publicznej 23. Ewidencja punktów czerpania wody 24. Ewidencja zabytków 25. Ewidencja ludności 26. Rejestr okręgów wyborczych 27. Rejestr obwodów spisowych 28. Moduł zarządzania zasobami przestrzennymi 29. Moduł obsługi interesantów 30. Moduł administracji węzłem,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest równa lub przekraczająca kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy do przeprowadzenia postępowania został wybrany tryb z wolnej ręki, gdyż w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2013/S 168-291259 z dnia 30.08.2013. Przedmiotem tego postępowania były prace inwestycyjne oraz związane z procesem inwestycyjnym - budowa Systemu Informacji Przestrzennej wraz ze szkoleniami w tym zakup następujących licencji: 1. Ewidencja Gruntów i Budynków 2. Ewidencja nieruchomości 3. Ewidencja sprzedaży nieruchomości 4. Ewidencja miejscowości, ulic i adresów 5. Decyzje budowlane 6. Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 7. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 8. Rejestr decyzji lokalizacyjnych 9. Ewidencja dróg i obiektów mostowych 10. Ewidencja zajęcia pasa drogowego 11. Rejestr decyzji środowiskowych 12. Rejestr pomników przyrody 13. Rejestr sprzętu pływającego do połowu ryb 14. Ewidencja zbiorników bezodpływowych i oczyszczalni przydomowych 15. Rejestr pozwoleń wodnoprawnych 16. Rejestr stref ochronnych ujęć wody 17. Rejestr decyzji o wyłączeniu gruntów z produkcji rolnej 18. Ewidencja szkół i placówek oświatowych 19. Ewidencja sił i środków 20. Ewidencja jednostek sprzętu ciężkiego 21. Ewidencja toksycznych środków przemysłowych 22. Ewidencja obiektów użyteczności publicznej 23. Ewidencja punktów czerpania wody 24. Ewidencja zabytków 25. Ewidencja ludności 26. Rejestr okręgów wyborczych 27. Rejestr obwodów spisowych 28. Moduł zarządzania zasobami przestrzennymi 29. Moduł obsługi interesantów 30. Moduł administracji węzłem, które mają zostać uzupełnione w ramach przedmiotowego postępowania.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Konsorcjum: Geopolis Polska Sp. z o.o. i TARR Centrum Innowacyjności sp. z o.o., ul. Bersona 123 D lok. 2, 03-287 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zaprojektowanie oraz przebudowa ulicy Jasia i Małgosi w Toruniu
- Usługa wywozu odpadów komunalnych z budynków Urzędu Marszałkowskiego i pomieszczeń najmowanych na potrzeby Urzędu na okres 36 miesięcy
- Remont elewacji i schodów w budynku Biblioteki Pedagogicznej w Toruniu
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- Dostawa akumulatorów
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Utrzymanie, aktualizacja, modyfikacja oprogramowania dla OPP w Krakowie: SEGA wraz ze wszystkimi komponentami.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.