eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Przebudowa drogi powiatowej nr 1480N na odcinku Waplewo-Dźwiersztyny. Etap II od 4+041 do 4+561



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1480N na odcinku Waplewo-Dźwiersztyny. Etap II od 4+041 do 4+561

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZCZYTNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja drogowo-mostowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Mrongowiusza 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 896240736

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zdp.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.szczytno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szczytno_zdp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarzadzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1480N na odcinku Waplewo-Dźwiersztyny. Etap II od 4+041 do 4+561

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d04d783-5c63-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068087/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 1480N na odcinku Waplewo - Dźwiersztyny, etap II od km 4+041 do 4+561

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414404

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM.272.7.2023.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 975692,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi powiatowej nr 1480N na odcinku Waplewo-Dźwiersztyny. Etap II od 4+041 do 4+561. Projektowany II etap rozpoczyna się od początku miejscowości Dźwiersztyny, a kończy w m. Dźwiersztyny na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1637N relacji PASYM-DŹWIERSZTYNY w km 4+041 do 4+561.Zamówienie jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie: przedmiaru robót, szczegółowej specyfikacji technicznej, ustaleń SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz postanowieniami umowy.
3. Roboty realizowane będą na podstawie:
- decyzja nr I/538/18 z dnia 08.10.2018 r. znak Ab.6740.1.561.2018 pozwolenia na budowę
- dokumentacja projektowa ,, Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi
powiatowej 1480N na odcinku Waplewo – Dźwiersztyny firmy SIGMA TRANSFER Łukasz
Roman, ul. Wodnika 34, 11-034 Tomaszkowo
- projekt stałej organizacji ruchu – Km.7121.1.23.2018 z dn. 30.05.2018 r.
4. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie niżej wymienionych prac:
- przebudowa skrzyżowań i zjazdów w zakresie niezbędnym do funkcjonowania drogi,
- Wykonanie poboczy z KŁSM 0/31,5 mm
- poprawie systemu odwodnienia drogi poprzez budowę oraz renowację i odtworzenie istniejących rowów przydrożnych
- wykonanie zmiany oznakowania pionowego oraz poziomego,
- wykonanie wycinek drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych,
- zagospodarowanie zieleni oraz uporządkowanie terenu.
- budowa chodnika 585 mb
Dodatkowe zaplanowane elementy poprawiające bezpieczeństwo w ruchu drogowym:
- trzy przejścia dla pieszych, przy czym jedno przy przystanku autobusowym z zatoką i peronem
- zastosowanie znaków ograniczenia prędkości B-33
5. Założenia projektowe:
• szerokość pasa ruchu –5 m – 5,5 m
• klasa drogi – Z
• kategoria ruchu – KR1
6. Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy zamieścić przy obiekcie tablicę informacyjną wykonaną na swój koszt o uczestnictwie finansowym Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 14 do SWZ.
7. Uwagi do wyceny:
a) materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego. Materiały z rozbiórki nienadające się do wykorzystania stają się własnością Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy i z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach;
b) wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie drogi powiatowej nr 1480N.
8. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w:
a. dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 12 do SWZ
b. Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ
c. Przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1423589,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1626971,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1423589,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "Ostrada" Sp. z o.o. w restrukturyzacji

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758 20 27 548

7.3.3) Ulica: ul. Lokalna 2

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót drogowych około 30%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1423589,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.