eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie odbioru i utylizacji automatów i urządzeń elektronicznych w MUCS



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie odbioru i utylizacji automatów i urządzeń elektronicznych w MUCS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie odbioru i utylizacji automatów i urządzeń elektronicznych w MUCS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4179d03-61e9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/31/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218869,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru i zniszczenia urządzeń mechanicznych, elektromechanicznych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego o łącznej szacunkowej wadze do 100.000 kg. W ramach odbioru rozumie się załadunek, transport, rozładunek a następnie niszczenie urządzeń i sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obostrzeniami stawianymi przez zamawiającego ustalanymi indywidualnie w zleceniu zniszczenia ruchomości przechowywanych w magazynie Zamawiającego położonym w miejscowości Legionowo – Łajski przy ul. Sikorskiego 5.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Projektowane postanowienie umowy – wzór umowy (zwany dalej wzorem umowy), stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu publicznym, na etapie badania i ceny ofert (otwarciu ofert 13 października 2023 r.) zamawiający ustalił, iż wydatkowanie środków publicznych na finansowanie prowadzonego postępowania publicznego jest z punktu widzenia ekonomicznego
niezasadne. W obszarze stanowiącym przedmiot zamówienia zostało zawarte porozumienie pomiędzy Szefem Krajowej Administracji Skarbowej a podmiotem realizującym usługi na rzecz Krajowej Administracji Skarbowej. Zamawiający - Izba Administracji Skarbowej w Warszawie, działając z należytą starannością, zawarła porozumienie z podmiotem realizującym usługi w zakresie odbioru i utylizacji automatów i urządzeń elektronicznych, które objęte jest klauzulą poufności. Zamawiający wszczynając postępowanie we wrześniu 2023 r. nie mógł przewidzieć, że po otwarciu ofert powstaną okoliczności, które wpłyną bezpośrednio na zasadność
udzielenia zamówienia. Istotna zmiana okoliczności faktycznych które powstały po otwarciu ofert spowodowała jednocześnie brak interesu publicznego w dalszym prowadzeniu postępowania i udzieleniu zamówienia. Okoliczność zawarcia porozumienia Zamawiający jako jednostka sektora finansów publicznych zobowiązany był uwzględnić.
Ze względu na powyższe Zamawiający stwierdza, że spełnia się przesłanka, o której mowa w art. 255 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, z uwagi na wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena jednostkowa brutto (za 1 kg - PLN)

Oferta nr 1 - 0,23 zł,
Oferta nr 2 - 1,23 zł,
Oferta nr 3 -1,08 zł,
Oferta nr 4 - 1,08 zł,
Oferta nr 5 - 0,01 zł
Oferta nr 6 - 1,23 zł,
Oferta nr 7 - 129,60 zł

Wartość oferty brutto (cena za zniszczenie 100 kg - PLN)
Oferta nr 1 - 23,37 zł,
Oferta nr 2 - 123,00 zł,
Oferta nr 3 -108 zł,
Oferta nr 4 - 108 zł,
Oferta nr 5 - 1,08 zł
Oferta nr 6 - 123 zł,
Oferta nr 7 - 12 960 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.