Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00456850/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w SPN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Słowiński Park Narodowy
1.3.) Oddział zamawiającego: SłowińskiPN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221578400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 1A
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slowinskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w SPN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2387f30a-6be8-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006092/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi biur projektowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456850/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPN.26.14.2022.ah-m
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w SPN w ramach inwestycji: Część nr 1 - Budowa wieży widokowej w O.O. Rąbka.2. W ramach przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należeć będą czynności wynikające z art. 25 z uwzględnieniem art. 26 Prawa Budowlanego oraz obowiązki gwarancyjne, w szczególności uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych - przed upływem każdego roku obowiązywania gwarancji, wynikającej z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 16566,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w SPN w ramach inwestycji: Część nr 2 - Budowa wieży widokowej w O.O. Kluki.2. W ramach przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należeć będą czynności wynikające z art. 25 z uwzględnieniem art. 26 Prawa Budowlanego oraz obowiązki gwarancyjne, w szczególności uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych - przed upływem każdego roku obowiązywania gwarancji, wynikającej z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 17521,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83729,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIERTCONSULTING Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300177172
7.3.3) Ulica: ul. Trzebiatowska 29A
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-432
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79968,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIERTCONSULTING Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300177172
7.3.3) Ulica: ul. Trzebiatowska 29A
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-432
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) od dnia podpisania umowy do 31.03.2024 r. - w zakresie czynności wynikających z art. 25 z uwzględnieniem art. 26 Prawa Budowlanego.
2) od zakończenia robót budowlanych do końca okresu gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, nie dłużej niż 72 miesiące – w zakresie obowiązków gwarancyjnych, w szczególności uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych
2. Planowany termin rozpoczęcia nadzoru inwestorskiego w zakresie czynności wynikających z art. 25 z uwzględnieniem art. 26 Prawa Budowlanego Zamawiający przewiduje w I kwartale 2023 r.
INNE PRZETARGI SMOŁDZINO
- Sukcesywna dostawa paliw w 2024 i 2025 roku
- Wykoszenie łąk wraz z zbiorem, usunięciem i wywozem biomasy poza teren Słowińskiego Parku Narodowego na łącznej powierzchni 267,17ha
więcej: przetargi SMOŁDZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą"- odc. Kikorze -Osina
- "Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w Płotach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.