eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Odśnieżanie dróg na terenie Gminy Lipnica Murowana

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odśnieżanie dróg na terenie Gminy Lipnica Murowana

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPNICA MUROWANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 44

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica Murowana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-724

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 68 52 100

1.5.8.) Numer faksu: 14 68 52 102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lipnicamurowana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a47b5269-6e48-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie dróg na terenie Gminy Lipnica Murowana

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a47b5269-6e48-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039196/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odśniezanie dróg na terenie Gminy Lipnica Murowana

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452257

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IWEiGP-ZP. 271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 271422,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Odśnieżanie i posypywanie dróg piaskiem w miejscowości Rajbrot:
1) Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg, parkingów oraz placów o łącznej o długości około 23,312 km oraz ich posypywanie piaskiem na terenie Gminy Lipnica Murowana w miejscowości Rajbrot, sprzętem będącym w dyspozycji Wykonawcy w sezonie zimowym 2023/2024. Zakres prac określa wykaz dróg stanowiący Załącznik do umowy nr 8.1.
2) Zakres usług obejmuje:
a. Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych.
b. Posypywanie odśnieżonych dróg piaskiem zapewnionym przez Zamawiającego, składowanym (pod zadaszeniem) przez Wykonawcę przez okres sezonu zimowego. Istnieje możliwość wykonywania zamówienia przy użyciu użyczonych przez Gminę piaskarek zawieszonych symbol WTT 850/1200 DEXWAL przy czym koszty naprawy i konserwacji sprzętu Zamawiającego będzie ponosił Wykonawca, jako biorący w użyczenie. Wzór umowy użyczenia stanowi załącznik do SWZ.
c. Gotowość do przystąpienia do odśnieżania i posypywania poprzez całodobowy telefoniczny dyżur na potrzeby wykonywania zimowego utrzymania dróg.
d. Przystąpienie do odśnieżania i posypywania dróg na telefoniczne polecenie Wójta Gminy lub osoby upoważnionej przez Wójta lub na wniosek Wykonawcy po uzgodnieniu z Wójtem lub osobą upoważnioną przez Wójta.
e. Przystąpienia do odśnieżania dróg każdorazowo nie później niż 90 minut po telefonicznym zgłoszeniu Wójta lub osoby przez niego upoważnionej. Wykonawca, który zadeklaruje wcześniejsze niż wymagane przystąpienie do odśnieżania otrzyma punkty w kryterium oceny ofert. Sposób punktowania opisany został w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 85477,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Odśnieżanie i posypywanie dróg piaskiem w miejscowości Lipnica Dolna, Lipnica Murowana;
1) Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg, parkingów, placów i chodników o łącznej o długości około 25,972 km oraz ich posypywanie piaskiem na terenie Gminy Lipnica Murowana w miejscowości Lipnica Dolna, Lipnica Murowana, Borówna sprzętem będącym w dyspozycji Wykonawcy w sezonie zimowym 2023/2024. Zakres prac określa wykaz dróg stanowiący załącznik do umowy nr 8.2.
2) Zakres usług obejmuje:
a. Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych.
b. Posypywanie odśnieżonych dróg piaskiem zapewnionym przez Zamawiającego, składowanym (pod zadaszeniem) przez Wykonawcę przez okres sezonu zimowego. Istnieje możliwość wykonywania zamówienia przy użyciu użyczonych przez Gminę piaskarek zawieszonych symbol WTT 850/1200 DEXWAL przy czym koszty naprawy i konserwacji sprzętu Zamawiającego będzie ponosił Wykonawca, jako biorący w użyczenie. Wzór umowy użyczenia stanowi załącznik do SWZ.
c. Gotowość do przystąpienia do odśnieżania i posypywania poprzez całodobowy telefoniczny dyżur na potrzeby wykonywania zimowego utrzymania dróg.
d. Przystąpienie do odśnieżania i posypywania dróg na telefoniczne polecenie Wójta Gminy lub osoby upoważnionej przez Wójta lub na wniosek Wykonawcy po uzgodnieniu z Wójtem lub osobą upoważnioną przez Wójta.
e. Przystąpienia do odśnieżania dróg każdorazowo nie później niż 90 minut po telefonicznym zgłoszeniu Wójta lub osoby przez niego upoważnionej. Wykonawca, który zadeklaruje wcześniejsze niż wymagane przystąpienie do odśnieżania otrzyma punkty w kryterium oceny ofert. Sposób punktowania opisany została w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 85707,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Odśnieżanie i posypywanie dróg piaskiem w miejscowości Borówna, Lipnica Górna:
1) Zamówienie obejmuje odśnieżanie dróg, parkingów, placów oraz chodników przy DW966 o łącznej długości około 24,30 km oraz ich posypywanie piaskiem na terenie Gminy Lipnica Murowana w miejscowości Borówna i Lipnica Górna, Lipnica Murowana sprzętem będącym w dyspozycji Wykonawcy w sezonie zimowym 2023/2024. Zakres prac określa wykaz dróg stanowiący załącznik do umowy nr 8.3.
2) Zakres usług obejmuje:
a. Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych.
b. Posypywanie odśnieżonych dróg piaskiem zapewnionym przez Zamawiającego, składowanym (pod zadaszeniem) przez Wykonawcę przez okres sezonu zimowego. Istnieje możliwość wykonywania zamówienia przy użyciu użyczonych przez Gminę piaskarek zawieszonych symbol WTT 850/1200 DEXWAL przy czym koszty naprawy i konserwacji sprzętu Zamawiającego będzie ponosił Wykonawca, jako biorący w użyczenie. Wzór umowy użyczenia stanowi załącznik do SWZ.
c. Gotowość do przystąpienia do odśnieżania i posypywania poprzez całodobowy telefoniczny dyżur na potrzeby wykonywania zimowego utrzymania dróg.
d. Przystąpienie do odśnieżania i posypywania dróg na telefoniczne polecenie Wójta Gminy lub osoby upoważnionej przez Wójta lub na wniosek Wykonawcy po uzgodnieniu z Wójtem lub osobą upoważnioną przez Wójta.
e. Przystąpienia do odśnieżania dróg każdorazowo nie później niż 90 minut po telefonicznym zgłoszeniu Wójta lub osoby przez niego upoważnionej. Wykonawca, który zadeklaruje wcześniejsze niż wymagane przystąpienie do odśnieżania otrzyma punkty w kryterium oceny ofert. Sposób punktowania opisany został w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 100237,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Józef Czoch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681196964

7.3.4) Miejscowość: Rajbrot

7.3.5) Kod pocztowy: 32-725

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88585,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Józef Czoch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681196964

7.3.4) Miejscowość: Rajbrot

7.3.5) Kod pocztowy: 32-725

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88824,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Zofia Goryl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681667027

7.3.4) Miejscowość: Lipnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 32-724

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98415,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI pkt 6.2, 6,3, 6,4 oraz sekcji VIII pkt. 8.2 - podane ceny są cenami brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.