eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Sułowska › Prace renowacyjne na terenie centrum edukacyjno-turystycznego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace renowacyjne na terenie centrum edukacyjno-turystycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STAWY MILICKIE SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021461756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 20

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Sułowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stawymilickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spolka.stawymilickie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stawymilickie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace renowacyjne na terenie centrum edukacyjno-turystycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2f683c0-629e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435672/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN/23-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest renowacja czterdziestu stołów, polegająca na demontażu stołów, szlifowaniu, struganiu, malowaniu lakierem półmatowym ( jachtowym) poszczególnych elementów i ponownym montażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:

a) odtworzenie ogrodzenia typu D – 184 moduły. Rysunek techniczny elementów ogrodzenia typu D w stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Odtworzenie (rozbiórka i montaż) ogrodzenia typu D na ścieżce od gospody w kierunku zwierzyńca, Domu Rybaka i Płuczki dotyczy 184 modułów ogrodzenia w siedmiu odcinkach ( w tym 191 słupów).
Moduł typu D – odcinek ogrodzenia liczony pomiędzy osiami słupów, połączonych liną zabezpieczającą. Słupy wykonane z drewna sosnowego, malowane impregnatem do drewna, lina zabezpieczająca - jutowa.
Wymiary elementów ogrodzenia zgodnie z rysunkiem technicznym ogrodzenia typu D i pomiarami w terenie.


b) odtworzenie ogrodzenia typu E ( 107 modułów) i F ( 4 bramy dwuskrzydłowe) – zwierzyniec. Rysunek techniczny elementów ogrodzenia typu E stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ
Odtworzenie (rozbiórka i montaż) ogrodzenia typu E dookoła zwierzyńca dotyczy 107 modułów wraz z 4 bramami dwuskrzydłowymi (typ F) – w tym 113 słupów.
Odtworzenie ogrodzenia zwierzyńca będzie polegało na wymianie 107 modułów typu E ogrodzenia. Za moduł przyjęto odcinek ogrodzenia liczony pomiędzy osiami słupów, połączonych siatką zabezpieczającą. Słupy wykonane z drewna sosnowego, malowane impregnatem do drewna, siatka zabezpieczająca tzw. leśna. Wymianie będą też podlegały 4 bramy dwuskrzydłowe (ogrodzenie typu F) składające się ze słupów i belek drewnianych, malowanych impregnatem do drewna i siatki tzw. leśnej. Dwie bramy dwuskrzydłowe o szerokości w osiach słupów 466 cm i dwie bramy dwuskrzydłowe o szerokościach w osiach słupów 284 cm.


c) odtworzenie pomostu typu A1 i A2 nad zwierzyńcem. Rysunek techniczny pomostu typu A1 i A2 stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
Odtworzenie pomostu typ A1 i A2 nad zwierzyńcem dotyczy wymiany desek podestu na całej długości (47 modułów pomostu typu A1 i 1 moduł pomostu typu A2), naprawy balustrady w ilości 94 modułów (wymiany uszkodzonych kantówek miedzy słupami przęseł - górna poręcz i dolna kantówka). Zabezpieczenia całości konstrukcji pomostu impregnatem Altax. Oczyszczenie prętów, które stanowią wypełnienie przęseł oraz zabezpieczenie farbą antykorozyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 173613,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAC-MAR Marita Kosobucka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991907766

7.3.3) Ulica: Sosnowa 15A

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154613,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAC MAR Marita Kosobucka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991907766

7.3.3) Ulica: Sosnowa 15A

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.