eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Ochrona fizyczna oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku Delegatury Kuratorium Oświaty w Bielsku-Białej i w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku Delegatury Kuratorium Oświaty w Bielsku-Białej i w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KURATORIUM OŚWIATY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006473113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 41 a

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 606 30 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kuratorium.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kuratorium.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08b13d99-7a11-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zadania i kompetencje w zakresie oświaty

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku Delegatury Kuratorium Oświaty w Bielsku-Białej i w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b13d99-7a11-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128148/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona fizyczna budynków Delegatury Kuratorium Oświaty w Bielsku-Białej i w Sosnowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486747

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA-PO.272.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona fizyczna oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku Delegatury Kuratorium Oświaty w Bielsku-Białej - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 75151,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona fizyczna oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku Delegatury Kuratorium Oświaty w Sosnowcu - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 99890,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczna - od dnia 17 listopada br. od godziny 18.00 do dnia 19 listopada do godz. 24.00 wystąpiła przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia, na której Zamawiający powadzi postępowanie. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 21 listopada br. do godz. 11.00, natomiast otwarcie ofert wyznaczono na 21 listopada na godz. 11.30. W dniu 20 i 21 listopada na stronie internetowej platformy e-Zamówienia pojawiały się komunikaty o występujących problemach technicznych i utrudnieniach w działaniu platformy. W wyznaczonym terminie na otwarcie ofert Zamawiający przystąpił do etapu otwarcia ofert. Jednak w dniu 21 listopada nie było to możliwe z powodu dalszych utrudnień w działaniu platformy. Zgodnie z art. 222 ust. 2 ustawy Pzp - „Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii”. Na stronę prowadzonego postępowania wpłynęły oferty od 6 Wykonawców, z czego 2 oferty zawierały dokumenty, natomiast 4 były puste. W związku z powszechną wiedza, iż powodem otrzymania pustych plików były problemy techniczne na platformie e-Zamówienia i zapewnieniem równego traktowania Wykonawców, Zamawiający unieważnia postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne - od dnia 17 listopada br. od godziny 18.00 do dnia 19 listopada do godz. 24.00 wystąpiła przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia, na której Zamawiający powadzi postępowanie. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 21 listopada br. do godz. 11.00, natomiast otwarcie ofert wyznaczono na 21 listopada na godz. 11.30. W dniu 20 i 21 listopada na stronie internetowej platformy e-Zamówienia pojawiały się komunikaty o występujących problemach technicznych i utrudnieniach w działaniu platformy. W wyznaczonym terminie na otwarcie ofert Zamawiający przystąpił do etapu otwarcia ofert. Jednak w dniu 21 listopada nie było to możliwe z powodu dalszych utrudnień w działaniu platformy. Zgodnie z art. 222 ust. 2 ustawy Pzp - „Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii”. Na stronę prowadzonego postępowania wpłynęły oferty od 6 Wykonawców, z czego 2 oferty zawierały dokumenty, natomiast 4 były puste. W związku z powszechną wiedza, iż powodem otrzymania pustych plików były problemy techniczne na platformie e-Zamówienia i zapewnieniem równego traktowania Wykonawców, Zamawiający unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.