eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Gminę Grodziczno



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Gminę Grodziczno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziczno 17a

1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564729722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: benia@grodziczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Gminę Grodziczno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed146954-7311-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005337/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Gminę Grodziczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462396

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143780,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Gminę Grodziczno, który podzielono na 3 zadania – zgodnie z Specyfikacją Warunków Zamówienia, zawierającym szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej wraz z opisem charakterystyki oraz szacunkowe zapotrzebowanie mocy.
2. Szacunkowa sumaryczna ilość dostarczanej energii elektrycznej dla 37 punktów poboru energii wynosi 140000 kWh w taryfie C12A, 40000 kWh w taryfie C11 oraz 2000 kWh w taryfie G11. Całkowita szacowana sumaryczna roczna moc zapotrzebowania zgodnie z Specyfikacją Warunków Zamówienia.
3. Określenie szacunkowego zapotrzebowania na energię elektryczną stanowi element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach.
4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie ze standardami i na warunkach określonych w sprawie szczegółowych zasad kształtowania w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) i w przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz innych obowiązujących przepisach prawa.
5. Wykonawca jest zobowiązany posiadać zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwym dla lokalizacji obiektów objętych przedmiotem zamówienia oraz uwzględnić w ofercie wszystkie wymagalne certyfikaty włącznie z Certyfikatem Efektywności Energetycznej (Biały Certyfikat).
6. Szczegółowe informacje i warunki zamówienia:
1) aktualnie Zamawiający posiada umowę na sprzedaż energii elektrycznej do dnia 31.12.2023 r.;
2) Operatorem Systemu Dystrybucji energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru energii jest Energa Operator;
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na dostawę energii, jeśli zajdzie taka konieczność, przeprowadził procedurę skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do przeprowadzenia w imieniu Zamawiającego procedury skutecznej zmiany sprzedawcy;
4) wszystkie punkty poboru są istniejącymi obiektami, z układami pomiarowo-rozliczeniowymi;
5) od Wykonawcy oczekuje się starannego zapoznania z przedmiotem zamówienia. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektów, stanowiących przedmiot niniejszego postępowania;
6) energia elektryczna powinna spełniać standardy i parametry techniczne, zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, a także Polskimi Normami;
7) dostawa energii elektrycznej będzie odbywać się za pośrednictwem sieci dystrybucji należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego, z którym Zamawiający będzie posiadał na dzień rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji;
8) Zamawiający wymaga, aby Dostawca miał możliwość rozliczania go jako prosumenta, w przypadku zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej Energa Operator S.A.;
9) rozliczenia ilości sprzedanej energii odbywać się będą na podstawie odczytów z układów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, z 2 miesięcznym okresem rozliczeniowym;
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 1 do Przedmiotu Zamówienia, w szczególności przypadkach zmian praw własności, praw do administrowania, zmiany sposobu użytkowania i zamknięcia punktów poboru energii a także do zmiany mocy umownej;
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby punków poboru energii i zawarcia umowy na dostawę energii do nowego punktu poboru energii za cenę dla danej taryfy zaoferowaną przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu;
12) nazwy punktów odbioru energii elektrycznej wskazane na fakturze powinny być zgodne z nazwami punktów odbioru energii elektrycznej określonymi w załączniku nr 1 do Przedmiotu Zamówienia;
13) w przypadku wystąpienia nadpłaty na numerze konta Zamawiającego należne środki należy przekazać bezpośrednio na bankowy numer konta Gminy Grodziczno ze wskazaniem obiektu oraz rachunku którego nadpłata dotyczy;
14) zamawiający dopuszcza maksymalnie dwumiesięczny termin wypowiedzenia umowy;
15) Wykonawca zaoferuje jedną cenę dla taryfy C12A, bez podziału na cenę za energię szczytową/dzienną i cenę za energię pozaszczytową/nocną;
16) zaproponowana ceny dla taryf C11, C12A, G11 nie może ulec zwiększeniu przez cały okres trwania umowy od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.;
17) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części są korzyści organizacyjne, wynikające z prowadzenia jednego, a nie większej liczby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Podział zamówienia na części nie byłby właściwy. Przesłankami braku podziału na części przedmiotu zamówienia była potrzeba skoordynowania działań w przypadku podziału na części co zagrażałaby prawidłowej realizacji całości zamówienia. Przedmiot zamówienia w ocenie Zamawiającego stanowi niepodzielną całość i wskazane jest, aby dostawę wykonywał jeden Dostawca. Brak podziału zamówienia na części nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie innym podmiotom prowadzącym sprzedaż energii elektrycznej. Złożone oferty muszą obejmować całość przedmiotu zamówienia.
18) Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji zamówienia stosować zapisy ustawy z 02 marca 2020 r. w sprawie szczegółowych rozwiązań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2023 poz. 1327 z późn. zm.).
7. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej wraz z opisem charakterystyki oraz szacunkowe zapotrzebowanie mocy:
Tabela Nr 1
Wykaz Punktów Poboru Energii - Obiekty - Taryfa C11, C12A, G11

Lp. Numer ewidencyjny/PPE Numer
licznika Rodzaj punktu poboru Adres Kod pocztowy Taryfa Moc umowna (kW)
1. 590243895024302044 71345048 Punkt czerpania wody PUNKT CZERPANIA WODY Boleszyn 13-324 Grodziczno C12A 12,5
2. 590243895024389496 30078901 Świetlica ŚWIETLICA WIEJSKA Boleszyn dz. 123/16 13-324 Grodziczno C12A 20
3. 590243895024398207 83415897 Klatka schodowa Białobłoty 27 13-324 Grodziczno G11 2
4. 590243895023914644 30017797 Skrzynka b. Orlik, dz. 304/5 SKRZYNKA BUDOWLANA-ORLIK Grodziczno dz. 304/5 13-324 Grodziczno C12A 3,5
5. 590243895023834690 94223594 Remiza OSP REMIZA Grodziczno 13-324 Grodziczno C12A 25,5
6. 590243895024132504 30036757 Plac imprez PLAC IMPREZ KULT. Grodziczno 13-324 Grodziczno C12A 12,5
7. 590243895023823021 30078883 Świetlica Świetlica Katlewo dz. 416/9 13-324 Grodziczno C11 16,5
8. 590243895024382534 11580911 Świetlica OSP Świetlica Kowaliki 13-324 Grodziczno C12A 16,5
9. 590243895024382558 96777730 Dom Strażaka DOM STRAŻAKA Kuligi 13-324 Grodziczno C12A 12,5
10. 590243895024272521 96784929 Świetlica SZKOŁA Linowiec 13-324 Grodziczno C12A 12,5
11. 590243895024380967 71317476 Garaż OSP GARAŻ OSP Lorki 13-324 Grodziczno C11 12,5
12. 590243895024241435 30078919 Remiza OSP REMIZA OSP Lorki dz. 125, 126 13-324 Grodziczno C12A 10,5
13. 590243895024179271 96777759 Świetlica ŚWIETLICA Montowo 13-324 Grodziczno C12A 16,50
14. 590243895041210766 98258361 Budynek gospodarczy Montowo 13-324 Grodziczno C11 12,5
15. 590243895024382527 30036797 Remiza OSP REMIZA OSP Mroczenko 13-324 Grodziczno C12A 16,5
16. 590243895024382879 83803336 Lokal gminny Mroczno 14 13-308 Mroczno G11 3,5
17. 590243895024336933 94222765 Remiza OSP REMIZA Mroczno 13-308 Mroczno C12A 12,5
18. 590243895024251205 30038744 Mroczno 14-pomieszczenia po S.S. Obiadek Lokal użytkowy Mroczno 14 13-324 Grodziczno C11 22
19. 590243895024179349 30016899 Mroczno 14-pomieszczenia po KGW+Apteka Grodziczno Grodziczno dz. 100/6 13-324 Grodziczno C12A 16,5
20. 590243895040806823 30096846 Kompleks sportowy - boisko, dz. 92/23 Mroczno Mroczno dz. 92/23 13-324 Grodziczno C11 32,5
21. 590243895024031746 30435591 Biura GOPS/Dom Kultury Nowe Grodziczno 17A DOM KULTURY Nowe Grodziczno 17A 13-324 Grodziczno C12A 12,5
22. 590243876030386112 30035729 Remiza OSP Gmina Grodziczno Ostaszewo 13-324 Grodziczno C12A 21,1
23. 590243876030538207 30029770 Centrum Turystyczne Gmina Grodziczno Ostaszewo 13-324 Grodziczno C12A 20
24. 590243876030496828 97358811 Domek letniskowy Gmina Grodziczno Ostaszewo 13-324 Grodziczno G11 3,5
25. 590243876041341537 11531942 Domek letniskowy Rynek dz. 106/3 13-324 Grodziczno C11 10,5
26. 590243876041341360 30037102 Świetlica wiejska w Rynku RYNEK dz. 130/2 13-324 Grodziczno C11 15
27. 590243895024382862 30079081 Remiza OSP ŚWIETLICA OSP Świniarc 13-324 Grodziczno C12A 17
28. 590243895024383555 95675769 Boisko Świniarc dz. 45/2 13-324 Grodziczno C11 4,5
29. 590243876030831728 30005577 Świetlica BUDYNEK ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Trzcin dz. 63/7 13-324 Grodziczno C11 21
30. 590243876030399105 56416791 Remiza OSP Gmina Grodziczno Trzcin 13-324 Grodziczno C12A 5
31. 590243895024044722 96777728 Remiza OSP REMIZA Zajączkowo 13-324 Grodziczno C12A 12,5
32. 590243895024382541 96777729 Remiza OSP GMINA GRODZICZNO Zwiniarz 13-324 Grodziczno C12A 12,5
33. 590243895024452565 83685600 Oświetlenie Świniarc, dz. 53 oświetlenie uliczne Świniarc 13-324 Grodziczno C11 1,0
34. 590243895024451230 70034906 Oświetlenie Grodziczno, dz. 57/2 Oświetlenie drogowe Grodziczno dz. 57/2 13-324 Grodziczno C11 6,5
35. 590243895024498570 89281287 Linowiec, dz. 344 Oświetlenie drogowe Linowiec 13-324 Grodziczno C11 3,5
36. 590243895024506664 89282904 Oświetlenie Mroczno, dz. 226/5 Oświetlenie drogowe Mroczno dz. 226/5 13-324 Grodziczno C11 3,5
37. 590243895024516755 92813523 Oświetlenie N. Grodziczno, dz. 287/2 Grodziczno 13-324 Grodziczno C11 2,5

Tabela Nr 2
Zestawienie zbiorcze szacowanego zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy w podziale na grupy taryfowe
L.p. Taryfa Szacunkowe zużycie kWh
1. C11 40000
2. C12A 140000
3. G11 2000

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149941,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163193,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149941,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762459238

7.3.3) Ulica: Ludwika Rydygiera 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149941,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.