Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00467744/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż ogrodzenia tymczasowego na placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie wraz z demontażem fragmentu istniejącego ogrodzenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pałac Saski sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520764410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MARSZAŁKOWSKA 142
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-061
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 221824442
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@palacsaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacsaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platwormazakupowa.pl/pn/palacsaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka celowa Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
przygotowanie i realizacja inwestycji w zakresie odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla oraz kamienic przy ulicy Królewskiej w Warszawie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż ogrodzenia tymczasowego na placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie wraz z demontażem fragmentu istniejącego ogrodzenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56562deb-725c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNZP.400.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numeracja zgodna z SWZ:
2.1. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Dostawa fabrycznie nowych elementów ogrodzenia, zgodnie z wykazem tabelarycznym i specyfiką elementów opisaną w ust. 4 OPZ poniżej:
2) Zabezpieczenie dostarczonych elementów przed zniszczeniem (w szczególności zabezpieczenie przed deszczem dostarczonych elementów drewnianych)
3) Demontaż ogrodzenia na odcinkach o długości łącznej ok. 304 mb (około 105 paneli o dł. 2,9 m) wraz z demontażem elementów montażowych ogrodzenia. Zdemontowane panele i elementy należy złożyć w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym (na pozostałej części ogrodzonego terenu) oraz wykorzystać do montażu nowych odcinków ogrodzenia (należy wykorzystać elementy nadające się do ponownego montażu).
4) Montaż ogrodzenia z paneli OSB-3 na odcinku wzdłuż murku przy ul. Królewskiej (odcinek o dł. ok. 42 m pokazany na załączniku graficznym). Montaż musi zapewniać trwałość i stabilność ogrodzenia (poza warunkami atmosferycznymi przewiduje się konieczność zabezpieczenia ogrodzenia przed naciskiem osób na ogrodzenie z zewnętrznej strony terenu). Zakłada się konieczność wykonania kilku wycięć w celu dostosowania ogrodzenia do wystających i kolidujących gałęzi sąsiadujących drzew. Odcinek, na którym przewidziane jest do wykonania ogrodzenie z OSB, przedstawiony został na zdjęciach stanowiących załączniki graficzne nr 2 i 3 do OPZ.
5) Montaż ogrodzenia z paneli wypełnionych blachą trapezową na odcinkach o łącznej długości ok. 409 mb. Do montażu ogrodzenia należy możliwie wykorzystać zdemontowane elementy. Pozostałą część ogrodzenia wykonać wykorzystując dostarczone elementy ogrodzenia.
6) W ramach montażu ogrodzenia z paneli wypełnionych blachą przewiduje się wykonanie w ogrodzeniu dwóch furtek do komunikacji pieszej oraz jednej dwuskrzydłowej bramy wjazdowej, które dostarczone zostaną w ramach niniejszego zamówienia. Przybliżona lokalizacja furtek zaznaczona została na załączniku graficznym.
a) brama wjazdowa zamontowana ma zostać poprzez zabetonowanie stalowych słupów bramy w gruncie. Skrzydła bramy mocowane na zawiasach do słupów. Brama wyposażona musi być w systemowy rygiel do zamykania.
b) obie furtki do komunikacji pieszej składać się mają z furtki, kółka jezdnego, zawiasu oraz systemowego rygla do zamykania.
2.2. Wszystkie elementy ogrodzenia, w tym akcesoria montażowe, powinny być fabrycznie nowe oraz pochodzić z systemu zapewniającego kompatybilność, wytrzymałość i trwałość ogrodzenia.
2.3. Planowany przebieg ogrodzenia przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 1. Zamawiający dopuszcza drobne zmiany w przebiegu ogrodzenia wynikające z sytuacji terenowej (istniejące drzewa, istniejąca infrastruktura) oraz trwającej procedury opracowania i zatwierdzania projektu czasowej organizacji ruchu dla ul. Aleksandra Fredry. W przypadku potrzeby wprowadzenia zmian, zostaną one wskazane przez Zamawiającego oraz w razie potrzeby dodatkowo omówione z Wykonawcą przed rozpoczęciem prac na danym odcinku ogrodzenia.
2.4. Dostarczone oraz zamontowane ogrodzenie ma być samonośne oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem w skutek obciążenia wiatrem; Warunkiem odbioru ogrodzenia będzie zamontowanie wszystkich objętych zamówieniem zabezpieczeń oraz wymaganych elementów ogrodzenia (w szczególności zabezpieczeń przeciw wysunięciu paneli oraz podpór ze zintegrowaną podstawą i gniazdami pod panele).
2.5. Zamawiający wymaga aby wszystkie prace prowadzone były z uwzględnieniem przepisów BHP i ppoż. oraz w sposób nie powodujący nieuzasadnionej uciążliwości dla użytkowników terenu wokół prowadzonych prac;
2.6. Po odbiorze prac Etapu nr 1 (dostawa elementów ogrodzenia) Zamawiający ponosi odpowiedzialność za dozór i ochronę zgromadzonych elementów ogrodzenia na terenie;
2.7. Zamówienie udzielane jest w ramach realizacji przez Zamawiającego zadań wynikających z Ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1551), o przygotowaniu
i realizacji inwestycji w zakresie odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla oraz kamienic przy ulicy Królewskiej w Warszawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199151,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112563,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innowall Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010826260
7.3.3) Ulica: Marszałkowska 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-545
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112563,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.