eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż ogrodzenia tymczasowego na placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie wraz z demontażem fragmentu istniejącego ogrodzenia



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż ogrodzenia tymczasowego na placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie wraz z demontażem fragmentu istniejącego ogrodzenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pałac Saski sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520764410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MARSZAŁKOWSKA 142

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-061

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 221824442

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@palacsaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacsaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platwormazakupowa.pl/pn/palacsaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka celowa Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


przygotowanie i realizacja inwestycji w zakresie odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla oraz kamienic przy ulicy Królewskiej w Warszawie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż ogrodzenia tymczasowego na placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie wraz z demontażem fragmentu istniejącego ogrodzenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56562deb-725c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNZP.400.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Numeracja zgodna z SWZ:
2.1. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Dostawa fabrycznie nowych elementów ogrodzenia, zgodnie z wykazem tabelarycznym i specyfiką elementów opisaną w ust. 4 OPZ poniżej:

2) Zabezpieczenie dostarczonych elementów przed zniszczeniem (w szczególności zabezpieczenie przed deszczem dostarczonych elementów drewnianych)

3) Demontaż ogrodzenia na odcinkach o długości łącznej ok. 304 mb (około 105 paneli o dł. 2,9 m) wraz z demontażem elementów montażowych ogrodzenia. Zdemontowane panele i elementy należy złożyć w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym (na pozostałej części ogrodzonego terenu) oraz wykorzystać do montażu nowych odcinków ogrodzenia (należy wykorzystać elementy nadające się do ponownego montażu).

4) Montaż ogrodzenia z paneli OSB-3 na odcinku wzdłuż murku przy ul. Królewskiej (odcinek o dł. ok. 42 m pokazany na załączniku graficznym). Montaż musi zapewniać trwałość i stabilność ogrodzenia (poza warunkami atmosferycznymi przewiduje się konieczność zabezpieczenia ogrodzenia przed naciskiem osób na ogrodzenie z zewnętrznej strony terenu). Zakłada się konieczność wykonania kilku wycięć w celu dostosowania ogrodzenia do wystających i kolidujących gałęzi sąsiadujących drzew. Odcinek, na którym przewidziane jest do wykonania ogrodzenie z OSB, przedstawiony został na zdjęciach stanowiących załączniki graficzne nr 2 i 3 do OPZ.

5) Montaż ogrodzenia z paneli wypełnionych blachą trapezową na odcinkach o łącznej długości ok. 409 mb. Do montażu ogrodzenia należy możliwie wykorzystać zdemontowane elementy. Pozostałą część ogrodzenia wykonać wykorzystując dostarczone elementy ogrodzenia.

6) W ramach montażu ogrodzenia z paneli wypełnionych blachą przewiduje się wykonanie w ogrodzeniu dwóch furtek do komunikacji pieszej oraz jednej dwuskrzydłowej bramy wjazdowej, które dostarczone zostaną w ramach niniejszego zamówienia. Przybliżona lokalizacja furtek zaznaczona została na załączniku graficznym.
a) brama wjazdowa zamontowana ma zostać poprzez zabetonowanie stalowych słupów bramy w gruncie. Skrzydła bramy mocowane na zawiasach do słupów. Brama wyposażona musi być w systemowy rygiel do zamykania.
b) obie furtki do komunikacji pieszej składać się mają z furtki, kółka jezdnego, zawiasu oraz systemowego rygla do zamykania.

2.2. Wszystkie elementy ogrodzenia, w tym akcesoria montażowe, powinny być fabrycznie nowe oraz pochodzić z systemu zapewniającego kompatybilność, wytrzymałość i trwałość ogrodzenia.

2.3. Planowany przebieg ogrodzenia przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 1. Zamawiający dopuszcza drobne zmiany w przebiegu ogrodzenia wynikające z sytuacji terenowej (istniejące drzewa, istniejąca infrastruktura) oraz trwającej procedury opracowania i zatwierdzania projektu czasowej organizacji ruchu dla ul. Aleksandra Fredry. W przypadku potrzeby wprowadzenia zmian, zostaną one wskazane przez Zamawiającego oraz w razie potrzeby dodatkowo omówione z Wykonawcą przed rozpoczęciem prac na danym odcinku ogrodzenia.

2.4. Dostarczone oraz zamontowane ogrodzenie ma być samonośne oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem w skutek obciążenia wiatrem; Warunkiem odbioru ogrodzenia będzie zamontowanie wszystkich objętych zamówieniem zabezpieczeń oraz wymaganych elementów ogrodzenia (w szczególności zabezpieczeń przeciw wysunięciu paneli oraz podpór ze zintegrowaną podstawą i gniazdami pod panele).

2.5. Zamawiający wymaga aby wszystkie prace prowadzone były z uwzględnieniem przepisów BHP i ppoż. oraz w sposób nie powodujący nieuzasadnionej uciążliwości dla użytkowników terenu wokół prowadzonych prac;

2.6. Po odbiorze prac Etapu nr 1 (dostawa elementów ogrodzenia) Zamawiający ponosi odpowiedzialność za dozór i ochronę zgromadzonych elementów ogrodzenia na terenie;

2.7. Zamówienie udzielane jest w ramach realizacji przez Zamawiającego zadań wynikających z Ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1551), o przygotowaniu
i realizacji inwestycji w zakresie odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla oraz kamienic przy ulicy Królewskiej w Warszawie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199151,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112563,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innowall Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010826260

7.3.3) Ulica: Marszałkowska 58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-545

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112563,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.