eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GALERIA BIELSKA BWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072342753

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 11

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338125861

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@galeriabielska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: galeriabielska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e984aba-7d5c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00502144/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona mienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.galeriabielska.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.galeriabielska.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami:
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy należy podać nr postępowania

b) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego jest/są: Agnieszka Gadzińska, Galeria Bielska BWA, ul. A. Mickiewicza 24 43-300 Bielsko-Biała, tel. 501 592 203 email administracja@galeriabielska.pl
ePuap: GALERIA BIELSKA GBBWA

c) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na 1 Zamawiający może zdecydować o prowadzeniu komunikacji z Wykonawcami wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu. ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
d) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
e) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
f) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
g) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest GALERIA BIELSKA BWA ul. 3-go Maja 11, 43-300 Bielsko-Biała („Administrator”).
2) Administrator wyznacza inspektora ochrony danych, Panią Beatę Kózkę, z którym można kontaktować się pod adresem email iod@galeriabielska.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. w związku z przepisami ustawy z dnia 11września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawą PZP”.
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy, w celu zawarcia, wykonania i rozliczenia umowy.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być właściwe organy (w tym np. odpowiednim organy Unii Europejskiej, Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) oraz każdy zainteresowany podmiot – zgodnie z zasadą jawności postępowania,
5) Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a przypadku zawarcia umowy, przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie wykonywania umowy , chyba że z przepisów szczególnych wynikać będzie dłuższy okres.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
9) Posiada Pani/Pan następujące uprawnienia:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10) Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
11) Informujemy, że w przypadku, gdy wykonanie obowiązków w zakresie prawa do informacji (art.15 ust. 1-2 RODO) oraz prawa do uzyskania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu – stosownie do okoliczności:
• sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie.
• sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 159000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:
A) na ochronie obiektów i mienia budynków Galerii Bielskiej BWA usytuowanych przy ul. 3 Maja 11 oraz przy ulicy Adama Mickiewicza 24.
B) Usługa będzie polegała na bezpośredniej ochronie (fizycznej) obiektu przy ul 3 Maja 11 w okresie obowiązywania umowy przez wszystkie dni tygodnia przez pracowników ochrony, w szczególności poprzez ochronę przed dewastacją wszelkich budowli posadowionych na nieruchomości, a także ochronie mienia ruchomego znajdującego się na nieruchomości oraz w budynkach przed kradzieżą, dewastacją bądź innymi naruszeniami oraz na monitorowaniu sygnałów z systemów alarmowych znajdujących się w obu w. wym. obiektach oraz systemu wizyjnego znajdującego się w wilii Teodora Sixta przy ul. Adama Mickiewicza 24 oraz konserwacji systemu alarmowego Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11.

C) Przewidywane ilość godzin na świadczenie usługi 6360 godzin

4. Szczegółowy zakres usług zawiera Załącznik nr 6 - Wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ilość punktów za kryterium: C - „Cena” obliczona zostanie zgodnie z załącznikiem nr 1a do oferty w następujący sposób:

Cn
liczba punktów za kryterium C = --- x 100 pkt
Cb.of

gdzie:
Cn - cena sprzętu z oferty z najniższą łączną ceną brutto.
Cb.of - cena sprzętu z badanej oferty.

2. Ilość punktów przyznawanych w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, będzie dokonywana według następujących przeliczeń:
Maksymalna liczba punktów, jaką może przyznać Zamawiający ofercie Wykonawcy, w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, wynosi 40 pkt. Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
a) Wykonawca, w celu dokonania oceny oferty przez Zamawiającego w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, składa Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowiącym Załączniku nr 8 do SWZ. W w/w Wykazie wskaże osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia podając ich imię i nazwisko i doświadczenie zawodowe w ochronie budynków i mienia – określone w miesiącach.
b) Oferta wykonawcy, który nie załączy do oferty Wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, otrzyma 0 pkt. w tym kryterium oceny ofert.
c) W zależności od zaoferowanego doświadczenia (tj. ilości miesięcy doświadczenia w ochronie budynków i mienia osób wskazanych przez wykonawcę w "Wykazie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia", stanowiącym Załączniku nr 8 do SWZ, wykonujących czynności przy realizacji zamówienia i posiadających doświadczenie, o którym mowa powyżej, oferty Wykonawców otrzymają następującą liczbę punktów:
- za wyznaczenie do realizacji zadania osoby, która nie posiada doświadczenia w ochronie budynków i mienia Wykonawca otrzyma - 0 pkt
- za wyznaczenie do realizacji zadania osoby, która posiada co najmniej 3 - miesięczne doświadczenie w ochronie budynków i mienia Wykonawca otrzyma - 4 pkt
- za wyznaczenie do realizacji zadania osoby, która posiada co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie w ochronie budynków i mienia Wykonawca otrzyma - 8 pkt .

Uwaga:
Zamawiający do oceny oferty w tym kryterium przyjmie maksymalnie 5 osób o najdłuższym doświadczeniu wskazanym przez Wykonawcę.
d) Wykonawca w tym kryterium oceny ofert, na zasadach określonych wyżej otrzyma punkty tylko za prawidłowo podane informacje dotyczące doświadczenia zawodowego wskazanych osób w tabeli w Załącznika nr 8 do SWZ.
e) Oferta wykonawcy, który zaoferuje większą liczbę osób niż 4 z maksymalnym doświadczeniem (tj. co najmniej 6 - miesięczne doświadczenie w ochronie budynków i mienia) w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia”, stanowiącym Załączniku nr 8 do SIWZ, otrzyma nie więcej niż maksymalną ilość punktów (tj. 40 pkt.) w tym kryterium oceny ofert.
f) Zamawiający wymaga osobistego wykonywania świadczenia w postaci sprawowania służby ochrony budynków i mienia Galerii Bielskiej BWA przez osoby wykazane w Wykazie osób (Załączniku nr 8 do SWZ), podlegające ocenie w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to zodrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:
Określenie warunku:
Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (Koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji), ważną przez cały okres trwania umowy. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek będzie rozpatrywany łącznie dla wszystkich podmiotów.
2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:
Określenie warunku:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na dzień otwarcia ofert, na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł, tj. posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony jw. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek będzie rozpatrywany łącznie dla wszystkich podmiotów.
3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:

Doświadczenie:
Wykonawca w okresie 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 usługę o tożsamym charakterze tzn. związaną ze stałą ochroną mienia obiektów użyteczności publicznej o wartości co najmniej 150000 zł brutto.
Przez obiekty użyteczności rozumie się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie następujące obiekty:
"budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym i lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny."

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek będzie oceniany dla wszystkich podmiotów łącznie.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.

4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych okolicznościach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 118 PZP.
5. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane – wykonanie części zamówienia w charakterze podwykonawcy.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów-wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8. Zamawiający oceni, czy udostępnianie Wykonawcy przez osoby trzecie zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa powyżej nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 8.2 ogłoszenia o zamówieniu.
10. Wykonawcy wspólni:
a) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu
b) Warunek opisany w pkt 3– Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub kazdy z osobna
c) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy
d) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
11. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 125 ust 1 PZP w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, oraz tymczasowo zastępujące podmiotowe środki dowodowe wg Załącznika nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie opisane w pkt 10.1 w celu wykazaniu braku podstaw wykluczenia dla każdego z wykonawców z osobna
3. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji udostępniających zasoby wykonawca przedstawia oświadczenia opisane w pkt 10.1 tych podmiotów udostępniających w zakresie w jakim powołuje się na udostępnienie, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia takiego podmiotu
4. Forma oświadczenia: Oświadczenia opisane w pkt 10.1-10.3 składa się w pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 p 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie – Załącznik nr 5 do SWZ.
2) Odpis lub Informacja z KRS lub Ceidg sporządzonych nie później niż 3 miesiące przed złożeniem
3) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust 1 PZP. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
5) zaświadczenie właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
6) dokument koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (Koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji),
7) W zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej:
- dokument właściwej polisy
8) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane o treści Załącznika nr 3 oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólni:
a) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu
b) Warunek opisany w pkt 3– Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub kazdy z osobna
c) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy
d) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) gdyby zaistniała okoliczność rozszerzenia zakresu i sposobu ochrony obiektów nieprzewidzianych w niniejszym zamówieniu.
b) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile Wykonawca wykaże, iż jest to uzasadnione (w przypadku litery b, c, i d)
e) działania siły wyższej, co oznacza zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron umowy, które nastąpiło po zawarciu umowy, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności stron umowy; za przejawy siły wyższej strony uznają w szczególności:
f) klęski żywiołowe, w tym trzęsienia ziemi, huragan, powódź i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne,- akty władzy państwowej, w tym stan wojenny, stan wyjątkowy, itd.
g) działania wojenne, akty sabotażu, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagrażające porządkowi publicznemu,
h) strajki powszechne lub inne niepokoje społeczne, w tym publiczne demonstracje,
z wyłączeniem strajków u stron umowy,
i) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiany dotychczasowych lub wejścia w życie nowych przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy;
j) rezygnacja z wykonania części usług - ograniczenie zakresu usług wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w przedmiocie zamówienia, które wynikły w trakcie wykonywania usługi, wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres, z którego Zamawiający rezygnuje;
k) zmiana przedstawicieli osób upoważnionych do kontaktowania,
l) zmiana wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku zmiany stawki VAT,wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu albo wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
2. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca powinnien dostarczyć Zamawiającemu w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego.
W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Na skrzynkę ePUAP Zamawiającego: GALERIA BIELSKA GBBWA

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-09 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.