Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00444016/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2024/BZP 00236427/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00236429/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00237115/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00237829/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętów i urządzeń na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 6 w Łodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000191678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dziewanny 24
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-866
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@blind.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://blind.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1928c85-69bc-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętów i urządzeń na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 6 w Łodzi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1928c85-69bc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00188048/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 pomoce multimedialne
1.2.6 pomoce brajlowskie drukujące
1.2.7 pomoce rewalidacyjne
1.2.8 oprogramowanie specjalistyczne
1.2.9 urządzenie skanujące
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr I Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych pomocy do rewalidacji wzrokowej i wspomagania słuchuZakup finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 248096,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr II Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania dla osób niepełnosprawnychZakup finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 17058,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr III Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego skanera dokumentowego przeznaczonego do współpracy z programem EOD ALTAR (elektronicznego obiegu dokumentów) wraz z elementami dodatkowymi umożliwiającymi ich podłączenie i rozruchZakup do obsługi księgowej finansowany z budżetu Miasta Łódź
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 1728,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr IV Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarki brajlowskiej z akcesoriami i sterownikamiZakup w ramach Rządowego Programu „Aktywna Tablica” na lata 2020-2024 finansowany ze środków budżetu Państwa
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 26364,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270328,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306655,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270328,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altix Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526–03–09–079
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-152
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270328,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20669,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20669,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20669,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 193036672
7.3.3) Ulica: Starowiejska 44
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20669,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu na część III nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33878,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33878,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33878,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altix Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526–03–09–079
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33878,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa licencji baz danych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.