Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451795/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00468344/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00471951/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór Inwestorski i rozliczanie robót wraz z pełnieniem funkcji Inżyniera
Kontraktu przy realizacji zadania: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Świdniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór Inwestorski i rozliczanie robót wraz z pełnieniem funkcji InżynieraKontraktu przy realizacji zadania: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Świdniku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65cfa7cb-6a57-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451795/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z 271.43.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, zamówienia pod nazwą: Nadzór Inwestorski i rozliczanie robót wraz z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Świdniku.
3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie obowiązków nadzoru inwestorskiego we wskazanych w pkt. 2) branżach zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),
2) nadzorowanie inwestycji przez Zespół Nadzoru, w skład którego wchodzą:
a) Inżynier Kontraktu – koordynujący pracę pozostałych członków Zespołu, pełniący zarazem funkcję Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych,
b) Inspektor nadzoru robót sanitarnych,
c) Inspektor nadzoru robót elektrycznych,
3) zapewnienie funkcjonowania przez cały okres realizacji inwestycji, codziennego swobodnego obiegu dokumentacji oraz kontaktu pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Wykonawcą Robót,
4) prowadzenie dokumentacji wymaganej przez Prawo budowlane, oraz na warunkach określonych przez niniejszą umowę i umowę z Wykonawcą Robót,
5) przygotowanie dokumentacji do rozliczeń rzeczowych i finansowych z Wykonawcą Robót i jego podwykonawcami,
6) organizowanie Narad Technicznych, sporządzanie z nich protokołów
i przekazywanie ich zainteresowanym stronom,
7) bieżąca weryfikacja zgodności realizowanych robót z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową,
8) współdziałanie z Zamawiającym w rozpatrywaniu wszelkiego rodzaju skarg
i roszczeń Wykonawcy Robót oraz osób trzecich, wywołanych realizacją inwestycji,
9) rozliczenie rzeczowe i finansowe zrealizowanej Inwestycji poprzez przygotowanie podziału nakładów inwestycyjnych na poszczególne efekty rzeczowe (środki trwałe) w rozumieniu klasyfikacji środków trwałych oraz ich wyceny, poprzez sporządzenie dowodów OT, w wymaganych terminach we wskazanych w pkt. 2) branżach,
10) nadzór nad sporządzeniem przez Wykonawcę Robót dokumentacji powykonawczej oraz materiałów
niezbędnych do wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
11) współdziałanie z przedstawicielami Zamawiającego, Wykonawcą Robót, osobami sprawującymi nadzór
autorski we wszystkich sprawach dotyczących realizowanej inwestycji,
12) zapewnienie poprawnej, bieżącej współpracy Zespołu Nadzoru z Inspektorami Nadzoru Inwestorskiego z
ramienia Zamawiającego, nie wchodzącymi w skład Zespołu Nadzoru Wykonawcy,
13) nadzór nad jakością oraz terminowością realizacji prac wykonywanych przez Wykonawcę Robót.
3.3 Szczegółowy zakres rzeczowy nadzorowanej inwestycji znajduje się w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych(Załącznik Nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251412,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWESTPROJEKT Lublin S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120102907
7.3.3) Ulica: ul.Tomasza Zana 38
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-601
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa samochodu ciężarowego ze skrzynią ładunkową samowyładowczą
- Dostawa rękawic
- Remont sufitów polegający na wykonaniu sufitów podwieszanych w części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku wraz z wymianą oświetlenia
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonywanie czynności Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego (...) wykonania (...) dokumentacji projektowej (...) w projekcie pn. ,,Utworzenie (...) centrum umiejętności (BCU) (...).
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Renowacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile"
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.