eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onka › sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2023 dla potrzeb szkó³ Gminy Jab³onka



Og³oszenie z dnia 2022-12-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2023 dla potrzeb szkó³ Gminy Jab³onka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 1 w Jab³once

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490548014

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piusa Jab³oñskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@spjablonka.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spjablonka.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa w Orawce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490548416

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Orawka 76

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sporawka@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sporawka.eduorawa.net/

Zamawiaj±cy 3

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 1 w Podwilku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490548652

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Podwilk 287

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Podwilk

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-722

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1podwilk@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp1podwilk.edupage.org/

Zamawiaj±cy 4

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 2 w Podwilku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490548669

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Podwilk 157

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Podwilk

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-722

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zespolszkolpodwilk@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zspodwilk.edupage.org

Zamawiaj±cy 5

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa w Zubrzycy Dolnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490548830

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zubrzyca Dolna 257

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zubrzyca Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-484

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzd@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzd.edu.pl

Zamawiaj±cy 6

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 2 w Zubrzycy Górnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490548860

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zubrzyca Górna 482

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zubrzyca Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-484

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gimzubrzyca@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp2zg.edu.pl

Zamawiaj±cy 7

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 1 w Lipnicy Ma³ej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490548066

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Lipnica Ma³a 117

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipnica Ma³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-482

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bogusiaszlachta@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lipnicamala1.wixsite.com

Zamawiaj±cy 8

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 3 w Lipnicy Ma³ej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490548190

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Lipnica Ma³a 512

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipnica Ma³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-722

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gimlipm@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zslmzso.hekko24.pl/zslm

Zamawiaj±cy 9

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 1 w Zubrzycy Górnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490548847

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zubrzyca Górna 43

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zubrzyca Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-484

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1.zubrzyca@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp1zg.edu.pl

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

1. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ Publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710 z pó¼n. zm.). strony wyznaczaj± spo¶ród siebie Szko³ê Podstawow± nr 1 w Jab³once, jako Zamawiaj±cego upowa¿nionego do przeprowadzenia postêpowania na sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2023 dla potrzeb szkó³ Gminy Jab³onka.
2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia w prowadzonym wspólnie postêpowaniu w trybie podstawowym na dostawê lekkiego oleju opa³owego, o którym mowa w pkt 1, ka¿da ze Stron samodzielnie zawrze odrêbn± umowê na dostawê lekkiego oleju opa³owego z wy³onionym w postêpowaniu Wykonawc±.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2023 dla potrzeb szkó³ Gminy Jab³onka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-11d9e3bb-8757-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00520936

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00038778/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa lekkiego oleju opa³owego w roku 2023 dla potrzeb Szko³y Podstawowej Nr 1 w Jab³once

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/549c2772-dfb4-478e-a5e4-2835aba77eee

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi:
•miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,
•ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal Kontakt za po¶rednictwem
systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu nale¿y wpisaæ "Szko³a Podstawowa Nr 1 w Jab³once").Elektroniczna
skrzynka podawcza/Identyfikatoradresata:/SPJablonka/SkrytkaESP
• poczty elektronicznej: poczta@spjablonka.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie ePUAP ma dostêp
do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny
rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty,
wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na li¶cie
wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz stanowi za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik nr 8 do niniejszej
SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c
wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na
miniPortalu.
Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie
danych np.: .pdf (zalecane) b±d¼ innych rekomendowanych formatów np. .doc, .xls, .jpg, .jpeg, i
podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osobê umocowan± do dzia³ania w imieniu wykonawcy. Sposób z³o¿enia oferty, w tym
zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcja u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie
musz± zostaæ podpisane: kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których
mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), sk³ada siê w
formie elektronicznej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70
ustawy.
2) Oferty, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu,podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, oraz
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane
dalej zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe,
pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w
postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci
przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w Rozdziale 20 SWZ.
4) Dokumenty elektroniczne przekazuje siê w postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej wskazanych w Rozdziale 20 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor
Szko³y Podstawowej nr 1 w Jab³once, ul. Piusa Jab³oñskiego 4, 34 – 480 Jab³onka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej nr 1 w Jab³once, kontakt:
e-mail: idospjablonka@gmail.com, telefon 18/2652310;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie,
np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji nr SP1J.26.1.1.2022
„sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2022 dla potrzeb szkó³ Gminy Jab³onka”.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub d³u¿szym, je¿eli
wynika to z odrêbnych przepisów;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Wykonawcy:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP1J.26.1.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w ilo¶ci szacunkowej 230000 litrów w roku 2023 dla potrzeb szkó³ Gminy Jab³onka,
2. Przedmiot umowy powinien odpowiadaæ parametrom zgodnym z normami i przepisami obowi±zuj±cymi przy zakupie oleju opa³owego Wykonawca zobowi±zuje siê na dostarczenie przedmiotu zamówienia w³asnym transportem i na swój koszt do nastêpuj±cych szkó³, tj.:
1) Szko³a Podstawowa nr 1 w Jab³once,
2) Szko³y Podstawowej Nr 1 w Lipnicy Ma³ej,
3) Szko³a Podstawowa nr 3 w Lipnicy Ma³ej,
4) Szko³a Podstawowa w Orawce,
5) Szko³y Podstawowej Nr 1 w Podwilku,
6) Szko³a Podstawowa nr 2 w Podwilku,
7) Szko³a Podstawowa w Zubrzycy Dolnej,
8) Szko³a Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej
9) Szko³a Podstawowa nr 2 w Zubrzycy Górnej
3. Szko³a Podstawowa nr 1 w Jab³once oraz jednostki wymienione w za³. nr 10 do SWZ zawr± odrêbne umowy wynikaj±ce z niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego podstawowym (zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp NA SUKCESYWNE DOSTAWY LEKKIEGO OLEJU OPA£OWEGO W ROKU 2022 DLA POTRZEB SZKÓ£ GMINY JAB£ONKA.
4. Zamawiaj±cy, dzia³a w imieniu w³asnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego), w imieniu jednostek wymienionych w pkt 2 (wskazane zosta³y w za³. nr 10 do SWZ).
5. Pocz±tek rozpoczêcia dostawy okre¶la siê na nie wcze¶niej ni¿ 3 stycznia 2022 roku
6. Umowy dostawy oleju opa³owego zawarte na okres do dnia 31 grudnia 2022 roku.
7. Lekki olej opa³owy musi charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami fizyko-chemicznymi:
 gêsto¶æ w temperaturze 15 C, nie wy¿sza ni¿ 0,860 g/ml
 temperatura zap³onu, nie ni¿sza ni¿ 56 o C
 lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20oC, nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s
 sk³ad frakcyjny:
- do 250oC destyluje nie wiêcej ni¿ 65%/V/V
- do 350oC destyluje nie mniej ni¿ 85%/V/V
 zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10%/m/m
 pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci
destylacyjnej, nie wiêksza ni¿ 0,3%/m/m
 pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01%/m/m
 zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
 zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg]
 warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
 temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ -20oC

8. G³ówny przedmiot
- CPV-09135100-5 Olej opa³owy
9. Zapotrzebowanie na olej opa³owy przedstawia siê nastêpuj±co (harmonogram dostaw):
Lp. Nazwa jednostki ilo¶æ termin dostawy
w miesi±cach
1. Szko³a Podstawowa nr 1 w Jab³once
Zbiornik 15000 litrów
Razem: 60000 litrów
10000 l
10000 l
10000 l
5000 l
5000 l
10000 l
10000 l styczeñ
luty
marzec
kwiecieñ
pa¼dziernik listopad
grudzieñ
2. Szko³a Podstawowa nr 3 w Lipnicy Ma³ej
Zbiornik 8000 litrów
Razem: 21000 litrów 6000 l
5000 l
4000 l
6000 l styczeñ
kwiecieñ
pa¼dziernik
grudzieñ
3. Szko³a Podstawowa w Orawce
Zbiornik 11000 litrów
Razem: 9000 litrów 3000 l
6000 l styczeñ-luty
wrzesieñ-pa¼dziernik
4. Szko³a Podstawowa nr 2 w Podwilku
Zbiornik 8000 litrów
Razem: 32000 litrów
6000 l
6000 l
4000 l
4000 l
6000 l
6000 l styczeñ
luty
marzec
pa¼dziernik
listopad
grudzieñ
5. Szko³a Podstawowa w Zubrzycy Dolnej
Zbiornik 15000 litrów
Razem: 25000 litrów 15000 l

10000 l styczeñ-kwiecieñ
pa¼dziernik-grudzieñ
6. Szko³a Podstawowa nr 2 w Zubrzycy Górnej
Zbiornik 16000 litrów
Razem: 32000 litrów 15 000 l
17 000 l styczeñ
pa¼dziernik
7. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Lipnicy Ma³ej
Zbiornik 10000 litrów
Razem: 24000 litrów 12000 l

12000 l luty

pa¼dziernik
8. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Podwilku
Zbiornik 8000 litrów
Razem: 9000 litrów 5000 l
4000 l marzec
listopad
9. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Zubrzyca Górnej
Zbiornik 5000 litrów
Razem: 18000 litrów
18000 l Styczeñ-grudzieñ
Razem: 230000 l oleju opa³owego

10. Ca³kowita dostawa szacowana jest na 230000 litrów oleju opa³owego lekkiego. Okre¶lona przez Zamawiaj±cego ilo¶æ oleju opa³owego jest warto¶ci± szacunkow± ustalon± dla okresu obowi±zywania umowy wg zu¿ycia opa³u w poprzednim roku bud¿etowym i zg³oszonym zapotrzebowaniem jednostek. Okre¶lenie powy¿szej ilo¶ci oleju s± szacunkowe. Zamawiaj±cy bêdzie ka¿dorazowo okre¶la³ wielko¶ci danej partii materia³u. Zamawiaj±cy ma prawo zmieniæ ilo¶ci oleju w stosunku do ilo¶ci okre¶lonych w postêpowaniu przetargowym. Faktyczna ilo¶æ zakupionego oleju bêdzie uzale¿niona od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia zakresu ilo¶ciowego dostaw oleju w granicach 20 % w stosunku do ilo¶ci wykazanej w rozdziale 1 niniejszej SWZ (dla ka¿dej jednostki odrêbnie). Nie mo¿e to stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ. Zamawiaj±cy dopuszcza w sytuacji zmiany ¼ród³a ogrzewania (przej¶cie na ogrzewanie gazowe) niewykonanie zamówienia do 80% ilo¶ci wskazanych powy¿ej w rozdziale 1 niniejszej SWZ. W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy ilo¶ci towaru okre¶lonego w rozdziale 1 niniejszej SWZ Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
11. Dostawa oleju opa³owego lekkiego podzielona bêdzie na sukcesywne dostawy wed³ug potrzeb Zamawiaj±cych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023;
12. Wykonawca wraz z dostaw± przed³o¿y dokument potwierdzaj±cy pochodzenie i jako¶æ dostarczonego oleju opa³owego. Olej opa³owy lekki musi spe³niaæ wymagania jako¶ciowe dot. zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 grudnia 2016 roku (Dz. U. z 2016 r., poz. 2008) oraz odpowiednio normy PN-C-96024:2011. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za szkody wynik³e z dostarczenia produktu niezgodnego z obowi±zuj±ca Polsk± Norm±.
13. Dostarczony olej opa³owy musi posiadaæ ¶wiadectwo jako¶ci i musi posiadaæ parametry nie gorsze ni¿ wskazane w ustawie Prawo energetyczne z dnia 20 stycznia 2017 r. (tj. Dz. U. 2021 poz. 716 z pó¼n. Zm.) i przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie (m.in. Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz.1680.). Parametry jako¶ciowe zgodne z norm± PN-C-96024:2011w temperaturze referencyjnej 15oC. Stosownie do rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 15 grudnia 2016 roku w sprawie szczegó³owego wykazu paliw ciek³ych, których wytwarzanie, magazynowanie lub prze³adunek, przesy³anie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranic±, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywo¿±cych (Dz. U. z 2016, poz. 2039) kody CN dla lekkiego oleju opa³owego: 2710 19 46, 2710 19 47, 2710 20 15, 2710 20 17.
14. Stosowne o¶wiadczenia o przeznaczeniu oleju opa³owego do celów grzewczych, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 06.12.2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 722 z pó¼n. zm.), bêd± przekazywane Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, najpó¼niej w dniu dostawy i odbioru paliwa. O¶wiadczenia te sk³adane bêd± przez osoby wskazane w umowie.
15. Wykonawca dostarczaæ bêdzie olej opa³owy, w temperaturze rzeczywistej, autocystern± wyposa¿on± w urz±dzenie do pomiaru paliw z aktualnym ¶wiadectwem legalizacji urz±dzenia pomiarowego. Dostarczanie oleju opa³owego powinno odbywaæ siê zgodnie z przepisami ustawy o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opa³owymi (Dz. U. z 2021 r., poz. 1857).
16. W przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci oleju opa³owego Zamawiaj±cy zleci wykonanie badañ oleju w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obci±¿ony Wykonawca dostawy oleju opa³owego.
17. Wobec stwierdzenia powy¿szego Wykonawca pokryje równie¿ koszty zwi±zane z usuniêciem ewentualnej awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem opa³owym.
18. W przypadku stwierdzenia niew³a¶ciwej jako¶ci paliwa Wykonawca pokryje koszty zwi±zane z oczyszczeniem systemu ogrzewania.
19. Dostawa oleju opa³owego do szkó³ odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo na podstawie pisemnych, elektronicznych lub telefaksowych zamówieñ sk³adanych przez dyrektorów szkó³. Ilo¶æ oleju jest ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu ze wzglêdu na potrzeby Zamawiaj±cego.
20. Faktury za dostawê oleju lekkiego do poszczególnych jednostek wystawiane bêd± zgodnie z Zarz±dzeniem nr OA.0050.25.2016 Wójta Gminy Jab³onka z dnia 03.06.2016 roku. w sprawie wprowadzenia zasad centralizacji rozliczeñ podatku od towarów i us³ug w Gminie Jab³onka.
Faktury na ilo¶æ dostarczonego oleju opa³owego bêd± wystawiane oddzielnie na ka¿d± jednostkê objêt± dostaw±. Dane do faktury zawiera za³±cznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê
nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena (Kc) – 60 pkt
b) Termin dostawy (Kt) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów -
Zamawiaj±cy w zakresie warunku okre¶la nastêpuj±ce minimalne poziomy zdolno¶ci.
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia
tj. (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w
okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów
samodzielnie przez Zamawiaj±cego, poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych;
Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w
odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – sk³ada dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d,
nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w
Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art.
128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w
art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je
odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie
osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed
organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. (...) CI¡G
DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u 17 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w
postêpowaniu, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych
¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):
2.1 odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci
regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ
2. Wype³niony i podpisany FORMULARZ CENOWY- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 a do
SWZ
3. O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),
- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego
- za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o
spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
4. ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
- wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE
ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.)
- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ
podpisane przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6. PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru -
pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez
upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do
reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- pe³nomocnictwo mo¿e byæ sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5. Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
5.1 Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdzia³u SWZ powinny byæ
z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie 5.2 W przypadku,
o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
6 do SWZ. 5.3 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia
Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania
ich w
postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika stanowi za³±cznik nr 5 do
SWZ) musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne,
którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie
ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty)
zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców
ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania
o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie
przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o
wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie
Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie
po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie
Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca
pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania
pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego
Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru
Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o
Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo
za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia
pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
5.4 Oferta wspólna
sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw
wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe
sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê
wspóln±.
5.5 Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale
24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu,
sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ zawieraj±ce informacje
dotycz±ce tych podmiotów.
5.6 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
5.7 Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w
miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia , zawiera Wzór umowy (z za³±cznikami), który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ (paragraf 13 Projektu Umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-09 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-09 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.