Og³oszenie z dnia 2022-12-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00520965/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00074412/01 - Wynik z dnia 2023-02-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa paliw p³ynnych z dystrybutorów na stacji paliw w 2023 roku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W SIEMIATYCZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667410
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 253
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 856552680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdsiemiatycze.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pzdsiemiatycze.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa paliw p³ynnych z dystrybutorów na stacji paliw w 2023 roku"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ef0bb020-874f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00520890
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026644/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa paliw p³ynnych z dystrybutorów na stacji paliw w 2023 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzdsiemiatycze.org/przetargi/aktualne-2022.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu – skrzynki podawczej Zamawiaj±cego na Elektronicznej Platformie Us³ug Administracji Publicznej /PZDSiemiatycze/SkrytkaESP,
dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@pzdsiemiatycze.org
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Ofertê, w postêpowaniu sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt . Zamawiaj±cy zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie
wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://pzdsiemiatycze.org/przetargi/aktualne-2022.html
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zosta³a zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD1.2610.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych z dystrybutorów na stacji paliw w 2022 roku, spe³niaj±ce wymagania jako¶ciowe dla paliw ciek³ych okre¶lonych przepisami obowi±zuj±cego prawa.
2. Zamówienie obejmuje zakup paliw p³ynnych (sukcesywne tankowanie na stacjach paliw wykonawcy, pojazdów i sprzêtu bêd±cych w u¿ytkowaniu Powiatowego Zarz±du Dróg w Siemiatyczach w 2022 roku).Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie:
art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
3. Przewidywane ilo¶ci zapotrzebowania zamawiaj±cego na paliwo w okresie realizacji Umowy:
- Olej napêdowy ON ok. 27 980 litrów,
- Benzyna bezo³owiowa PB 95 ok. 1 865 litrów.
Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji - w przypadku wyczerpania ilo¶ci paliwa objêtych zamówieniem lub wyczerpania mo¿liwo¶ci kompensacji ilo¶ci paliwa jednego rodzaju na drugi rodzaj paliwa, Zamawiaj±cy przewiduje w okresie realizacji umowy mo¿liwo¶æ zwiêkszenia umowy o ilo¶æ do 4 000 litrów paliw p³ynnych, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb (ON, Pb-95). Opcja zostanie uruchomiona po pe³nym wykorzystaniu ca³kowitej warto¶ci przedmiotu umowy.
O konieczno¶ci uruchomienia opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie z jednoczesnym przes³aniem projektu aneksu do umowy w zakresie zmiany ca³kowitej warto¶ci przedmiotu umowy maksymalnie o kwotê okre¶lon± powy¿ej, w terminie 14 dni od powziêcia przez Zamawiaj±cego wiadomo¶ci o wyst±pieniu przyczyn uruchomienia opcji.
4. Zakup paliw dokonywany bêdzie w sposób bezgotówkowy wg ceny obowi±zuj±cego cennika Wykonawcy z dnia zakupu, pomniejszonej o sta³y upust udzielony Zamawiaj±cemu (okre¶lony w ofercie).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (ON) zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi
kryteriami i ich wagami :
• cena – 90 %.
• sta³y upust wyra¿ony kwotowo udzielony przez Wykonawcê od cen detalicznych z dnia tankowania - 10 %.
2. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania kryterium, otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów. Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów wyliczona wg podanego ni¿ej wzoru.
3. Ocena kryterium nast±pi w skali punktowej od 0 do 100 punktów (przy czym 1pkt = 1%). Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
ON = [( Cmin / Cb x 90% ) + ( Ub / Umax x 10% )] x 100
Cmin. - cena brutto oferty najtañszej;
Cb – cena brutto oferty badanej;
Ub – upust badanej oferty;
Umax. - maksymalny przyznany upust.
100 - wska¼nik sta³y
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta³y upust wyra¿ony kwotowo udzielony przez Wykonawcê od cen detalicznych z dnia tankowania
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1 i w
art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp;
2) nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (dz. u. poz. 835).
3) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu oraz SWZ dotycz±ce:
Posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
1)Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
1)W zakresie spe³nienia warunku, wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
1)Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
1)Zamawiaj±cy uzna, i¿ wykonawca posiada zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±:
W zakresie spe³nienia warunku (z przyczyn ekonomicznych), odleg³o¶æ stacji paliw nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 6 km od siedziby Powiatowego Zarz±du Dróg w Siemiatyczach.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o którym mowa w
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Kopia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów np. konsorcjum, spó³kê cywiln±). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie / pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ umowy okre¶lone zosta³y w SWZ - wzór umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. 2. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-10 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-08
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
wiêcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa i zakup paliw p³ynnych (tj. Benzyna bezo³owiowa E10, Olej napêdowy, Gaz p³ynny LPG) dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zak³adu Do¶wiadczalnego w Minikowie
- Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw przy pomocy kart paliwowych (flotowych) do samochodów u¿ytkowanych przez Zak³ad Emerytalno-Rentowy MSWiA na stacjach paliw na terenie ca³ego kraju
- Dostawa sukcesywna oleju napêdowego dla Gminnego Przedsiêbiorstwa Komunalnego Sp. z o. o.
- Dostawy oleju napêdowego - 2024
- "Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb ZDP S³upsk" z podzia³em na 2 zadania
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.