eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i montaż mebli do nowobudowanego budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż mebli do nowobudowanego budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.2.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Józefińska 14

1.4.2.) Miejscowość: Kraków

1.4.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520820

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00504881

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest dostawa i montaż mebli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 8 stycznia 2024 roku do dnia 29 lutego 2024 roku.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu mebli, tj. w budynku przy Praskiej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 24 listopada 2023 roku w godzinach 09:00-10:00 i w dniu 27 listopada 2023 roku w godz. 13:00 -14:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest dostawa i montaż mebli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 8 stycznia 2024 roku do dnia 29 lutego 2024 roku.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty w zakresie części I, II, III, IV i V musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu mebli, tj. w budynku przy Praskiej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 24 listopada 2023 roku w godzinach 09:00-10:00, w dniu 27 listopada 2023 roku w godz. 13:00 -14:00, w dniu 30 listopada 2023 roku w godz. 08:00-09:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.”

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest dostawa i montaż krzeseł, foteli obrotowych i taboretów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 8 stycznia 2024 roku do dnia 29 lutego 2024 roku.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu mebli, tj. w budynku przy Praskiej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 24 listopada 2023 roku w godzinach 09:00-10:00 i w dniu 27 listopada 2023 roku w godz. 13:00 -14:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest dostawa i montaż krzeseł, foteli obrotowych i taboretów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 8 stycznia 2024 roku do dnia 29 lutego 2024 roku.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty w zakresie części I, II, III, IV i V musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu mebli, tj. w budynku przy Praskiej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 24 listopada 2023 roku w godzinach 09:00-10:00, w dniu 27 listopada 2023 roku w godz. 13:00 -14:00, w dniu 30 listopada 2023 roku w godz. 08:00-09:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.”

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części III jest dostawa i montaż mebli, tj. sof, foteli i narożnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 8 stycznia 2024 roku do dnia 29 lutego 2024 roku.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu mebli, tj. w budynku przy Praskiej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 24 listopada 2023 roku w godzinach 09:00-10:00 i w dniu 27 listopada 2023 roku w godz. 13:00 -14:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części III jest dostawa i montaż mebli, tj. sof, foteli i narożnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 8 stycznia 2024 roku do dnia 29 lutego 2024 roku.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty w zakresie części I, II, III, IV i V musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu mebli, tj. w budynku przy Praskiej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 24 listopada 2023 roku w godzinach 09:00-10:00, w dniu 27 listopada 2023 roku w godz. 13:00 -14:00, w dniu 30 listopada 2023 roku w godz. 08:00-09:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.”

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części IV jest dostawa i montaż mebli, tj. komód, ław, stołów, stolików, regałów, biurek, kontenerków, lamp stojących, wózka metalowego, wieszaków stojących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 8 stycznia 2024 roku do dnia 29 lutego 2024 roku.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu mebli, tj. w budynku przy Praskiej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 24 listopada 2023 roku w godzinach 09:00-10:00 i w dniu 27 listopada 2023 roku w godz. 13:00 -14:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części IV jest dostawa i montaż mebli, tj. komód, ław, stołów, stolików, regałów, biurek, kontenerków, lamp stojących, wózka metalowego, wieszaków stojących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 8 stycznia 2024 roku do dnia 29 lutego 2024 roku.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty w zakresie części I, II, III, IV i V musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu mebli, tj. w budynku przy Praskiej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 24 listopada 2023 roku w godzinach 09:00-10:00, w dniu 27 listopada 2023 roku w godz. 13:00 -14:00, w dniu 30 listopada 2023 roku w godz. 08:00-09:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.”

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części V jest dostawa i montaż szaf metalowych z nadstawkami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 8 stycznia 2024 roku do dnia 29 lutego 2024 roku.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu mebli, tj. w budynku przy Praskiej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 24 listopada 2023 roku w godzinach 09:00-10:00 i w dniu 27 listopada 2023 roku w godz. 13:00 -14:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części V jest dostawa i montaż szaf metalowych z nadstawkami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty. Miejsce dostawy: budynek DPS przy ul. Praskiej 25 w Krakowie.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 8 stycznia 2024 roku do dnia 29 lutego 2024 roku.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunki płatności określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 2 do SWZ.
4. Złożenie oferty w zakresie części I, II, III, IV i V musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na miejscu montażu mebli, tj. w budynku przy Praskiej 25 w Krakowie. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnej: 24 listopada 2023 roku w godzinach 09:00-10:00, w dniu 27 listopada 2023 roku w godz. 13:00 -14:00, w dniu 30 listopada 2023 roku w godz. 08:00-09:00. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Wadium:
1) przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie:
‒ I część zamówienia 4 000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 30 listopada 2023 roku, do godz. 08:00),
‒ II część zamówienia 2 200,00zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100) w terminie do dnia 30 listopada 2023 roku, do godz. 08:00),
‒ III część zamówienia 1 100,00zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) w terminie do dnia 30 listopada 2023 roku, do godz. 08:00).
‒ IV część zamówienia 1 300,00zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) w terminie do dnia 30 listopada 2023 roku, do godz. 08:00).
‒ V część zamówienia 300,00zł (słownie: trzysta złotych 00/100) w terminie do dnia 30 listopada 2023 roku, do godz. 08:00).
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy zamawiającego, prowadzony w Banku PKO BP Oddział w Krakowie o numerze następującym: 12 1020 2892 0000 5302 0589 9341. Wykonawca zobowiązany jest podać w tytule przelewu swój numer NIP oraz numer postępowania. W przypadku wnoszenia wadium na rzecz wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego wykonawcy wnoszone jest wadium.
4) Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie zaksięgowanie ich przez bank prowadzący rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
5) Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
6) Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

Po zmianie:
Wadium:
1) przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie:
‒ I część zamówienia 4 000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 4 grudnia 2023 roku, do godz. 10:00),
‒ II część zamówienia 2 200,00zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100) w terminie do dnia 4 grudnia 2023 roku, do godz. 10:00),
‒ III część zamówienia 1 100,00zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) w terminie do dnia 4 grudnia 2023 roku, do godz. 10:00).
‒ IV część zamówienia 1 300,00zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) w terminie do dnia 4 grudnia 2023 roku, do godz. 10:00).
‒ V część zamówienia 300,00zł (słownie: trzysta złotych 00/100) w terminie do dnia 4 grudnia 2023 roku, do godz. 10:00).
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy zamawiającego, prowadzony w Banku PKO BP Oddział w Krakowie o numerze następującym: 12 1020 2892 0000 5302 0589 9341. Wykonawca zobowiązany jest podać w tytule przelewu swój numer NIP oraz numer postępowania. W przypadku wnoszenia wadium na rzecz wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego wykonawcy wnoszone jest wadium.
4) Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie zaksięgowanie ich przez bank prowadzący rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
5) Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
6) Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-11-30 08:00

Po zmianie:
2023-12-04 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-11-30 08:15

Po zmianie:
2023-12-04 10:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.