eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raków › Zarządzanie projektem pn. "Gmina Raków przyjazna dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie projektem pn. „Gmina Raków przyjazna dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Raków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 35-35-018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie projektem pn. „Gmina Raków przyjazna dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56a21df6-119f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

GMINA RAKÓW PRZYJAZNA DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178820/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142566,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania projektem pn. „Gmina Raków przyjazna dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu”:

Projekt „GMINA RAKÓW PRZYJAZNA DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Priorytet RPSW.09.00.00 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie RPSW.09.02.00 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe), którego wykonawcą jest Gmina Raków.
Projekt przewiduje organizację i przeprowadzenie usług opiekuńczych dla osób niesamodzielnych
w KLUBACH SENIORA w Gminie Raków.
Obszarem działania Klubu Seniora w Rakowie jest powiat kielecki, województwo świętokrzyskie.
Do Klubu Seniora mogą być przyjęte osoby, które ukończyły 60 lat życia, są osobami niesamodzielnymi oraz są mieszkańcami gminy Raków oraz złożyły pisemną deklarację uczestnictwa w Klubie Seniora.
Zajęcia w Klubie Seniora odbywają się od poniedziałku do piątku - 4 godziny dziennie.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania projektem, obejmującej w szczególności:
1) Nadzór realizacji wsparcia usług opiekuńczych skierowanych do osób niesamodzielnych skierowanych do projektu decyzją Ośrodka Pomocy Społecznej
2) Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia do postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usług w ramach realizowanego projektu.
3) Dostosowania biura projektu oraz sal/miejsc, do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (np. podjazd dla wózków, winda, odpowiednie oznaczenie stopni dla osób słabowidzących, odpowiednia szerokość drzwi lub drzwi automatyczne, przystosowane łazienki itp.);
4) Prowadzenie strony internetowej projektu w sposób, który zapewni dostęp dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności przez zastosowanie standardu WCAG 2.0 (np. możliwość powiększenia wielkości czcionki, odpowiedni dobór kolorów i ich kontrastu, łatwa do zrozumienia treść itp.);
5) Prowadzenie rekrutacji uczestników projektu w sposób, zapewniający równy dostęp do uzyskania wsparcia – ogłoszenia o naborze do projektu oraz wszelkie informacje związane z projektem, zamieszczone na stronie internetowej Wnioskodawcy, powinny być dostępne dla wszystkich potencjalnych kandydatów, w tym osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności, np. dla osób głuchoniemych (treści przetłumaczone na język migowy i zamieszczone w postaci filmu), słabowidzących (odpowiedni dobór koloru i kontrast, audiodeskrypcja), dla osób z niepełnosprawnością intelektualną (łatwa do zrozumienia treść informacji) itp.
6) Prowadzenie biura projektu na terenie Gminy Raków z możliwością udostępnienia pełnej dokumentacji wdrażanego projektu oraz zapewniające uczestnikom projektu możliwość osobistego kontaktu z jego kadrą ORAZ DOSTOSOWANEGO DO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, poprzez posiadanie podjazdów i wind.
7) Zapewnienie realizacji zasad: równości szans kobiet i mężczyzn i niedyskryminacji (w tym osób z niepełnosprawnościami) zgodnie z aktualnie obowiązującymi wytycznymi w tym zakresie mającymi zastosowanie do realizowanego projektu;
8) Prowadzenie codziennej komunikacji roboczej dotyczącej wdrażanych przedsięwzięć z wykorzystaniem kanałów elektronicznych/telefonicznych;
9) zatrudnienie Kierownika Klubu Seniora Z UPRAWNIENIAMI ZGODNYMI Z USTAWĄ O POMOCY SPOŁECZNEJ tj. Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej do którego należy:
a) planowanie, koordynowanie działań w Klubie Seniora w Raków wraz z Filiami;
b) sprawowanie nadzoru i kontroli nad:
- właściwą realizacją zadań przez poszczególnych pracowników Klubu Seniora w Rakowie, Bardo, Ociesękach, Szumsku.
- warunkami sanitarnymi, przeciwpożarowymi, BHP oraz nad bezpieczeństwem zarówno pracowników jak i uczestników zajęć;
- obiegiem dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie dotyczącym działalności Klubu Seniora w Rakowie wraz z Filiami;
- przestrzeganiem przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy;
- przestrzeganiem tajemnicy służbowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
c) przygotowywanie i sporządzanie umów, porozumień, raportów, sprawozdań;
d) załatwianie formalności oraz rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z funkcjonowaniem Klubu Seniora w Rakowie wraz z Filiami;
e) pilnowanie terminów i zobowiązań;
f) doskonalenie wewnętrznej organizacji oraz metod i form pracy podległych pracowników;
g) w razie nieobecności pracownika w pracy wyznaczyć zastępcę oraz określić zakres jego zadań;
h) tworzenie właściwych stosunków współpracy w Klubie Seniora w Daleszycach wraz z Filiami;
i) prowadzenie listy członków Klubu Seniora oraz jej bieżące aktualizowanie;
j) pozyskiwanie środków na bieżącą działalność Klubu (m. in: ASOS, Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski, Starostwo Powiatowe, FIO i inne);

4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151356,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151356,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151356,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacjq RESTART

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 86419555895

7.3.3) Ulica: Milczany 123

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151356,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.