eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w Gminie Elbląg do 31.03.2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w Gminie Elbląg do 31.03.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Elbląg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Browarna 85

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552341884

1.5.8.) Numer faksu: 552340871

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminaelblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/703177

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w Gminie Elbląg do 31.03.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b31f3a8-77a3-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032610/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w Gminie Elbląg do 31.03.2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 495000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników gminnych w podziale na części, które obejmują dwa rejony (uwarunkowanie geograficzne) do 31.03.2024 r.
2. W ramach zimowego utrzymania przejezdności dróg, ulic i chodników gminnych, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następującego zakresu:
a) przygotowania mieszanki uszorstniającej do posypywania, tj. zakup soli i piasku oraz wymieszanie jej, hałdowanie i zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi; Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników gminnych Gminy Elbląg, wymagać będzie przygotowania mieszanki do posypywania tj. zakupu piasku i soli, wymieszaniu, hałdowaniu i zabezpieczeniu przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Wykonawca zapewni wystarczającą ilość soli i piasku na prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych w ciągu sezonów zimowych do 31.03.2024 r. Wykonawca we własnym zakresie organizuje miejsce do składowania materiałów szorstkich do posypywania dróg. Materiały stosowane w ramach zimowego utrzymania dróg i chodników gminnych w sezonach zimowych utrzymania do 31.03.2024r., będą wykorzystywane, zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska, określonymi przepisami prawa.
b) prowadzenie zimowego utrzymania jezdni dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej;
c) prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni chodników przy drogach gminnych w zakresie ich odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej;
d) utrzymywanie w stanie gotowości do pracy służb technicznych oraz sprzętu mechanicznego, niezbędnych do prowadzenia akcji zimowego utrzymania przejezdności dróg, ulic i chodników gminnych na terenie Gminy Elbląg. Wykonawca będzie świadczył usługę z wykorzystaniem materiału (mieszanki piasku i soli) i sprzętu, będącego w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika, w którym odnotowywane będą warunki pogodowe na dany dzień, wyjazdy, czas pracy, podjęte działania.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
Część nr 1, która obejmuje REJON NR 1
Długość dróg i ulic ok. 60,55 km (w tym do posypywania przewiduje się około 25 km); obejmuje miejscowości: Gronowo Górne, Nowe Pole, Czechowo, Nowina, Przezmark, Sierpin, Komorowo Żuławskie, Pilona, Myślęcin, Weklice, Bogaczewo, Węzina, Dłużyna, Dłużyna - Klepa, Drużno.
Długość chodników do odśnieżania i likwidowania śliskości zimowej:
GRONOWO GÓRNE - razem przy drogach - ulicach gminnych: 2700 mb w tym:
ul. Agatowa - 800 mb
ul. Diamentowa - 260 mb
ul. Szmaragdowa - 300 mb
ul. Rubinowa - 420 mb
ul. Topazowa - 90 mb
ul. Koralowa - 100 mb
ul. Perłowa - 400 mb
ul. Berylowa - 200 mb
ul. Nefrytowa - 130 mb
JANÓW – od „starodroża” drogi krajowej nr 7 (dr. powiatowa nr 1183 N) do budynku pałacu w Janowie – dł. 250 mb, droga dojazdowa do osiedla zabudowy wielorodzinnej 100 mb.
KOMOROWO ŻUŁAWSKIE - od dr. powiatowej nr 1183 N („starodroże” drogi krajowej nr 7 przy przepompowni ścieków) do ekranów akustycznych drogi ekspresowej S-7 – Gdańsk-Warszawa o dł. 260 mb, Myślęcin 480 mb (z wykazu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 310400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników gminnych w podziale na części, które obejmują dwa rejony (uwarunkowanie geograficzne) do 31.03.2024 r.
2. W ramach zimowego utrzymania przejezdności dróg, ulic i chodników gminnych, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następującego zakresu:
a) przygotowania mieszanki uszorstniającej do posypywania, tj. zakup soli i piasku oraz wymieszanie jej, hałdowanie i zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi; Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników gminnych Gminy Elbląg, wymagać będzie przygotowania mieszanki do posypywania tj. zakupu piasku i soli, wymieszaniu, hałdowaniu i zabezpieczeniu przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Wykonawca zapewni wystarczającą ilość soli i piasku na prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych w ciągu sezonów zimowych do 31.03.2024 r. Wykonawca we własnym zakresie organizuje miejsce do składowania materiałów szorstkich do posypywania dróg. Materiały stosowane w ramach zimowego utrzymania dróg i chodników gminnych w sezonach zimowych utrzymania do 31.03.2024 r., będą wykorzystywane, zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska, określonymi przepisami prawa.
b) prowadzenie zimowego utrzymania jezdni dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej;
c) prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni chodników przy drogach gminnych w zakresie ich odśnieżania i likwidacji śliskości zimowej;
d) utrzymywanie w stanie gotowości do pracy służb technicznych oraz sprzętu mechanicznego, niezbędnych do prowadzenia akcji zimowego utrzymania przejezdności dróg, ulic i chodników gminnych na terenie Gminy Elbląg. Wykonawca będzie świadczył usługę z wykorzystaniem materiału (mieszanki piasku i soli) i sprzętu, będącego w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika, w którym odnotowywane będą warunki pogodowe na dany dzień, wyjazdy, czas pracy, podjęte działania.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
2) Część nr 2, która obejmuje REJON NR 2
Długość dróg - ulic ok. 32,32 km (w tym do posypywania przewiduje się około 18 km); obejmuje miejscowości: Nowakowo, Batorowo, Nowe Batorowo, Cieplice, Nowotki I, II i III Kolonia, Kępiny Wielkie, Kępa Rybacka, Bielnik Drugi, Bielnik Pierwszy, Janowo, Kazimierzowo, Adamowo - wieś, Adamowo Osiedle, Władysławowo, Helenowo Pierwsze, Helenowo Drugie, Raczki Elbląskie, Tropy Elbląskie.
Długość chodników do odśnieżania i likwidowania śliskości zimowej:
NOWAKOWO TRZECIE– od skrzyżowania drogi powiatowej nr 1100 N z drogą gminną nr 101031 N do końca budynku wielorodzinnego - dł. 700 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 184600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335232 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335232 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335232 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Janeczek - "Usługi Transportowe"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781012028

7.3.3) Ulica: Elbląska

7.3.4) Miejscowość: Milejewo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-316

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335232 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199368 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199368 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199368 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Janeczek - "Usługi Transportowe"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781012028

7.3.3) Ulica: Elbląska

7.3.4) Miejscowość: Milejewo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-316

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199368 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.