eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Skatepark - miejsce spędzania aktywnie wolnego czasu młodzieży" realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Skatepark - miejsce spędzania aktywnie wolnego czasu młodzieży”
realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Skatepark - miejsce spędzania aktywnie wolnego czasu młodzieży”
realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c866c3a-5b69-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010422/124/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.59 „Skatepark - miejsce spędzania aktywnie wolnego czasu młodzieży” realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 134/BZP-U.510.126.2023/KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 258470,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Skatepark - miejsce spędzania aktywnie wolnego czasu młodzieży” realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku.
2. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest w Gdańsku w dzielnicy Przeróbka przy ul. Lenartowicza Przeróbka dz. nr 47/28 obr. 092 w Gdańsku. Przewiduje się wykonanie skateparku wraz z elementami małej architektury w zakresie niezbędnym, oznaczonym na załączniku nr 1.1 do OPZ. Niezbędny zakres opracowania.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
1) prace przygotowawcze:
- rozbiórka i utylizacja nawierzchni boiska asfaltowego (asfaltu),
- rozbiórka betonu istniejącego boiska asfaltowego,
- rozbiórka fragmentu istniejącego dojścia pieszego,
- zabezpieczenie istniejącej zieleni – krzewów i zieleni wysokiej, tj. drzew w bezpośrednim sąsiedztwie terenu inwestycji,
- przygotowanie terenu pod projektowaną inwestycję.
2) budowę skateparku:
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,
- wykonanie warstwy wyrównującej i spadkowej z chudego betonu pod płytę skateparku,
- wykonanie kołnierza z chudego betonu na istn. boisku w miejscu krawędzi płyty skateparku,
- ukształtowanie geometrii figur z piasku lub kruszywa i zagęszczenie warstwami
- wykonanie urządzeń i przeszkód,
- wykonanie nawierzchni betonowej,
- wykonanie nacięć dylatacyjnych,
- wypełnienie nacięć dylatacyjnych masą poliuretanową nie wcześniej niż po 30 dniach od zakończenia betonowania.
3) pozostałe prace budowlane i montażowe:
- wykonanie utwardzeń terenu z kostki betonowej bezfazowej,
- montaż małej architektury: m.in. stojak na rowery, ławka, kosz na śmieci, tablica z regulaminem (treść uzgodnić z Gdańskim Ośrodkiem Sportu),
- ukształtowanie skarp wraz z ich obsianiem trawą w niezbędnym zakresie, ewentualne wzmocnienie skarp,
- wykonanie nowych nasadzeń zieleni niskiej – trawników w niezbędnym zakresie,
- uporządkowanie terenu,
- zapewnienie odwodnienia terenu poprzez wykonanie odpowiednich spadków terenu oraz obniżeń trawników wokół skateparku.
Zamawiający dopuszcza wykorzystanie destruktu betonowego do formowania skarp oraz na podbudowę urządzeń skateparku po akceptacji inspektora nadzoru. Zamawiający dopuszcza również inne ukształtowanie projektowanych obniżeń retencyjnych trawnika przy jednoczesnym zachowaniu ich objętości oraz lokalizacji.
Ponadto, o ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie czynności, dokonanie zgłoszeń lub uzyskanie decyzji i zezwoleń, to Wykonawca wykona te czynności, dokona zgłoszeń oraz uzyska niezbędne zgłoszenia, decyzje i zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dokona zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy obiektów budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyska zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy lub przedstawi dowód upływu terminu do wniesienia sprzeciwu przez organ nadzoru budowlanego do zawiadomienia o zakończeniu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMBUD ANNA ZADOROŻNA RYSZARD ZADOROŻNY SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-011-46-52

7.3.3) Ulica: Chorzowska 64

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 266 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.