eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › ROBOTY BUDOWLANE - W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZEGRZE I POMIECHÓWEK: 1. BUDYNEK NR 4 ZEGRZE 2. BUDYNEK 178 ZEGRZE 3. BUDYNEK NR 73 ZEGRZE 4. BUDYNEK NR 46 POMIECHÓWEK



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE – W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZEGRZE I POMIECHÓWEK:
1. BUDYNEK NR 4 ZEGRZE
2. BUDYNEK 178 ZEGRZE
3. BUDYNEK NR 73 ZEGRZE
4. BUDYNEK NR 46 POMIECHÓWEK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juzistek 2

1.5.2.) Miejscowość: Zegrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/26wog/module/lista_zadan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE – W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ZEGRZE I POMIECHÓWEK:
1. BUDYNEK NR 4 ZEGRZE
2. BUDYNEK 178 ZEGRZE
3. BUDYNEK NR 73 ZEGRZE
4. BUDYNEK NR 46 POMIECHÓWEK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5345c67b-6288-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150093/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont skrzydła C w budynku nr 4 w Zegrzu

1.1.19 Remont budynków nr 178 i 73 w Zegrzu

1.1.20 Remont pomieszczeń w bud. 46 w miejscowości Pomiechówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426580

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/119/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Remont budynku nr 4 skrzydło C w Zegrzu
1. Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej i sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia
a) część nr 1 - dla budynku nr 4 Zegrze na dzień 16.10.2023 r. o godzinie 09:00 Miejsce zbiórki: ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze
1) Oferty, które zostaną złożone w części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, bez odbycia wizji lokalnej zostaną odrzucone zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy Pzp
2. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 1387261,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Remont budynku 178 w Zegrzu
1. Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej i sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia
b) część nr 2 - dla budynku nr 178 Zegrze na dzień 16.10.2023 r. o godzinie 10:00 Miejsce zbiórki: ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze
Osoby, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej w części nr 2 oraz nr 3, zobowiązane będą do posiadania ze sobą:
 poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ,
 aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 20 ust. 1 w związku z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
Uwaga:
 Wejście obcokrajowców na tereny chronione odbywa się za stosownym pozwoleniem zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. poz. 177).
2. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 550048,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Remont budynku 73 w Zegrzu
1. Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej i sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia
c) część nr 3 - dla budynku nr 73 Zegrze na dzień 16.10.2023 r. o godzinie 11:00 Miejsce zbiórki: ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze
Osoby, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej w części nr 2 oraz nr 3, zobowiązane będą do posiadania ze sobą:
 poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ,
 aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 20 ust. 1 w związku z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
Uwaga:
 Wejście obcokrajowców na tereny chronione odbywa się za stosownym pozwoleniem zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. poz. 177).
2. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1514421,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Remont pomieszczeń w budynku nr 46 w Pomiechówku
1. Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej i sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia
d) część nr 4 - dla budynku nr 46 Pomiechówek na dzień 10.10.2023 r. o godzinie 10:00 Miejsce zbiórki: ul. Wojska Polskiego 47, 05-180 Pomiechówek
2. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 41955,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1764246,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2955492,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1764246,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Adam Nowakowski wspólnik spółki cywilnej PPHU s.c

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Nowakowska wspólnik spółki cywilnej PPHU s.c

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361886743

7.3.3) Ulica: Czarnieckiego 34

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1764246,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633999,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849889,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633999,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUCHMAX Krzysztof Suchanek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241002625

7.3.3) Ulica: Stanisława Augusta Poniatowskiego 26

7.3.4) Miejscowość: Jadów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-280

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633999,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1925862,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1925862,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1925862,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Malarski Tomasz MT Inwest-Serwis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591433331

7.3.3) Ulica: Zamoście 15

7.3.4) Miejscowość: Brok

7.3.5) Kod pocztowy: 07-306

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1925862,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181446,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181446,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181446,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Adam Nowakowski wspólnik spółki cywilnej PPHU s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Nowakowska wspólnik spółki cywilnej PPHU s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361886743

7.3.3) Ulica: Czarnieckiego 34

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181446,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.