eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA W SIEDLCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711563891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krystyny Osińskiej 6

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poradnia_siedlce@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ed6a95-5145-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00159551/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411890/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPP.241.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym 23 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 30870,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym 23 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu
Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 30870,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym 20 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu
Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5– Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym 15 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15750,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27180,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27180,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 20 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 10– Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 11 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 12 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 13 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 14– Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 15– Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 16 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 17 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 20 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 18 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 20 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 19 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 20 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 20 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 21 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 22 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 23 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 24 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez logopedę, w tym 12 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11880,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 25 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez fizjoterapeutę, w tym 23 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 30870,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 26 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez fizjoterapeutę, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 27 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez fizjoterapeutę, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 28 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę integracji sensorycznej, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27180,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 29 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 22 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27180,00 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 30 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 31 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 32 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 17 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 19530,00 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 33 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 34– Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę Integracji Sensorycznej, w tym 14 godzin spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w Rozdziale 5 SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15660,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 5 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 8 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 13 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 14 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 26 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 27 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający w celu zawarcia umowy z Wykonawcą Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza, ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, na podstawie §2 ust. 4 projektu umowy dwukrotnie wezwał Wykonawcę, do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do umowy) kwalifikacje osób wskazanych w „wykazie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub dostarczenie nowego wykazu osób (… ) sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SWZ - wykaz osób, w przypadku konieczności zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca zamierza realizować przedmiot umowy. Wykonawca został uprzedzony, że brak dostarczenia powyższych dokumentów będzie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyroku z dnia 4 marca
2014 r., KIO 288/14, oraz wyroku z dnia 17 marca 2016 r., KIO 311/16, Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że uchylanie się „wcale nie musi oznaczać bezpośredniej odmowy zawarcia umowy, lecz może wynikać z okoliczności i z zachowania (działań lub zaniechań) wykonawcy, tj. nieprzedłożenia dokumentów wymaganych dla zawarcia umowy”.
Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu żądanych dokumentów.
Oferta Wykonawcy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk, placówka oświatowo – wychowawcza,
ul. Osiedlowa 23a, 55 – 011 Siechnice, była jedyną złożoną ofertą w części 33 postępowania.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w roku 2023 w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P.
z 2022 poz. 64) zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. poz. 1712) wynikających z zadania 2.4, Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.