eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I - V



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I - V

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/686665

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli, Cz. I - V

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16bf3101-5f59-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017742/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do szkół i przedszkoli wraz zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2023 r. (185 dni)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 686041,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przewóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej, miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w Ryglicach i Publicznego Przedszkola w Ryglicach:
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 185 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.

Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).

Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.


Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej, z miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w Ryglicach i Publicznego Przedszkola w Ryglicach.
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe będzie większa lub równa 19.

Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz dla każdej trasy oddzielnie według następujących tras:
1) Trasa I:
Kowalowa „Góry” - 1 dziecko - 3,5 km - Punkt zbiorczy u Złotnika.
Kowalowa – granica z Jodłową - 1 dziecko – 3,0 km - Punkt zbiorczy przystanek autobusowy
Razem km 6,5 x 2 (dowóz i odwóz)- 13 km/ dzień
2) Trasa II: Ryglice – Bukowina (ul. Bednarska, ul. Górzysta i ul. Rolnicza)- 9 dzieci- 3,1 km- Punkt zbiorczy skrzyżowanie ulic Bednarskiej i Piastowskiej- Razem km 3,1 x 2 (dowóz i odwóz)- 6,2 km/ dzień
3) Trasa III: Ryglice- Pożory (ul. Ks. Jakuba Wyrwy) – 4 dzieci – 4 km - Punkt zbiorczy skrzyżowanie ulic Ks. Jakuba Wyrwy i Bieckiej- Razem km 4 x 2 (dowóz i odwóz) - 8 km/dzień.
Dowóz i odwóz na trasie I, II i III realizowany w części I łącznie wynosi 27,2 km/ dzień.
Dowóz na trasie I rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:20, na trasie II o godzinie 7:10 natomiast na trasie III o godz. 7.40.
Odwóz na trasie I rozpocznie się o godzinie 13:30, na trasie II o godz. 13.30, na trasie III o godzinie 13:30.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 166500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przewóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Zalasowej:
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 185 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.

Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).

Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.

Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w miejscowości Zalasowa. Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe będzie większa lub równa 50.

Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Zalasowa- ul. Graniczna- ul. Karpacka- ul. Zielona- ul. Krasińskiego- ul. Reymonta –34 dzieci- 11 km- Punkt zbiorczy Krzyżówka na Chlastawie oraz Krzyżówka na Wolnikach- Razem km 11 x 2 (dowóz i odwóz) - 22 km/dzień.

Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części II łącznie wynosi 22 km/ dzień.
Dowóz na trasie rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:25 (Krzyżówka na Chlastawie).
Odwóz na trasie rozpocznie się o godzinie 15:15.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 126073,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Przewóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy:
Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Zespołu Szkół w miejscowości Lubcza:
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 185 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.

Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).

Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.


Usługa realizowana będzie dwoma pojazdami Wykonawcy. Liczba miejsc w pojeździe na trasie I będzie większa lub równa 16 natomiast na trasie II większa lub równa 25.

Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz dla każdej trasy oddzielnie według następujących tras:
1) Trasa I: Lubcza- Granice Środkowe na Zwiernik- na Słotową- 12 dzieci- 9 km –Punkt zbiorczy Krzyżówka Kolman, pod Kordą, u Frączka i pod Klucznikiem - Razem km 9 x 2 ( dowóz i odwóz) – 18 km/dzień
2) Trasa II: Lubcza- od Kokocza- na Budaki- 21 dzieci- 12 km - Punkt zbiorczy Góra Kokocz, Krzyżówka pod Miłkiem, pod Bajdurem, pod Garażami, pod Wolskim Razem km 12 x 2 ( dowóz i odwóz) – 24 km/dzień

Dowóz i odwóz na trasie I i II realizowany w części III łącznie wynosi 42 km/ dzień.
Dowóz na trasie I rozpocznie się w punkcie zbiorczym Krzyżówka Kolman o godzinie 7:10, natomiast na trasie II rozpocznie się w punkcie zbiorczym Góra Kokocz również o godzinie 7:10.
Odwóz na trasie I i II rozpocznie się o godzinie 15:10.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 139606,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Przewóz dzieci z miejscowości Wola Lubecka do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej:
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 185 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.

Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).

Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.


Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej.
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy w którym liczba miejsc będzie większa lub równa 9.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Wola Lubecka- od Kokocza- 2 dzieci- 4,5 km- Punkt zbiorczy Krzyżówka pod Lebrykiem -Razem km 4,5 x 2 (dowóz i odwóz) - 9 km/dzień.
Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części IV łącznie wynosi 9 km/ dzień.
Dowóz na trasie rozpocznie się w punkcie zbiorczym o godzinie 7:30.
Odwóz na trasie rozpocznie się o godz.14:10.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 69375,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Bistuszowej, Ryglic, Zalasowej, Woli Lubeckiej i Lubczy do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie i Dwudniakach:
W zakres zamówienia wchodzi dowóz i odwóz dzieci, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
Zamawiający przewiduje 185 dni dowozu i odwozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na pojawienie się wyjątkowej sytuacji niezależnej od Zamawiającego.
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, przewóz będzie zapewniony przez Wykonawcę, na wcześniejsze co najmniej 7-dniowe zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zapewnia przewóz zgodnie z trasą i rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorem danej szkoły oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu.
Ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, liczby uczniów dowożonych oraz zmiany godzin przewozu dzieci.

Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia i środki transportu przeznaczone do wykonania usługi dowozu i odwozu uczniów. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne i bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) i ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).

Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 180).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
Wszyscy opiekunowie, którzy będą sprawować opiekę na dziećmi zobowiązani są posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych usług na środowisko.


Wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie i Dwudniakach.
Usługa realizowana będzie pojazdem Wykonawcy w którym liczba miejsc będzie większa lub równa 11 w tym wyznaczone co najmniej 2 miejsca na specjalistyczne wózki inwalidzkie.
Ilość kursów dziennie wynosić będzie 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz według następującej trasy:
Bistuszowa – Ryglice - Zalasowa –Wola Lubecka – Lubcza - Tarnów, ul. Romanowicza 9 - ul. Okrężna 4a – Dwudniaki 758 – 9 dzieci- 68 km- Razem km 68 x 2 ( dowóz i odwóz) - 136km/dzień.

Trasa obejmować będzie następujące punkty zbiorcze:
- Bistuszowa 174 - 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Ryglice, ul. Rynek 19 – 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Zalasowa, ul. Kazimierza Wielkiego 152 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dwudniakach 758,
- Zalasowa, ul. Kazimierza Wielkiego 25 - 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Zalasowa, ul. Mickiewicza 3 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9,
- Zalasowa, ul. Mickiewicza 71 - 1 dziecko uczęszczające do Niepublicznej Branżowej Szkoły I stopnia Specjalnej w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Wola Lubecka 48 - 1 dziecko uczęszczające do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Tarnowie, ul. Romanowicza 9,
- Wola Lubecka 80 - 1 dziecko uczęszczające Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a,
- Lubcza 348 – 1 dziecko uczęszczające do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4a.

Dowóz i odwóz na trasie realizowany w części V łącznie wynosi 136 km/ dzień.
Dowóz na trasie Bistuszowa- Ryglice - Zalasowa- Wola Lubecka- Lubcza - Tarnów – Dwudniaki realizowany będzie od godziny 5:45.
Odwóz na trasie Bistuszowa- Ryglice - Zalasowa- Wola Lubecka- Lubcza - Tarnów – Dwudniaki realizowany będzie od godziny 15:15.
Dzieci są zabierane z punktów zbiorczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 184485,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe Marcinek Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198

7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151

7.3.5) Kod pocztowy: 33-162

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe Marcinek Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198

7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151

7.3.5) Kod pocztowy: 33-162

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe Marcinek Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198

7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151

7.3.5) Kod pocztowy: 33-162

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe Marcinek Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198

7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151

7.3.5) Kod pocztowy: 33-162

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe Marcinek Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198

7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151

7.3.5) Kod pocztowy: 33-162

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) Dot. sekcji VI, pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII, pkt 8.2 podane ceny są cenami brutto
2) Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:
- Część I: Przewóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej, miejscowości Ryglice do Szkoły Podstawowej w Ryglicach i Publicznego Przedszkola w Ryglicach:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 520,00 zł
- Część II: Przewóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Zalasowej:
- oferta nr 1:: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 500,00 zł
- Część III: Przewóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 520,00 zł
- Część IV: Przewóz dzieci z miejscowości Wola Lubecka do Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 250,00 zł
- oferta nr 2: MUSCAR Sp. zo.o., 32-620 Brzeszcze, ul. Przemysłowa 10;
cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 432,00 zł
- Część V: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Bistuszowej, Ryglic, Zalasowej, Woli Lubeckiej i Lubczy do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie i Dwudniakach
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 750,00 zł
- oferta nr 2: MUSCAR Sp. zo.o., 32-620 Brzeszcze, ul. Przemysłowa 10;
cena jednostkowa brutto za jeden dzień przewozu dzieci zawarta w ofercie: 864,00 zł

Uwaga: Cena całkowita oferty równa jest iloczynowi ceny jednostkowej za jeden dzień przewozu (dowozu i odwozu) oraz ilości dni przewozu dzieci (185 dni).

3) Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, tj. od dnia 01 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.