eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b612452-839d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038935/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Trzebnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do
instalacji znajdującej się w budynkach Starostwa Powiatowego w Trzebnicy, zwanego dalej
Zamawiającym.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawiera „Wykaz i
charakterystyka punktów poboru” stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszej SWZ oraz „Wzór
umowy” stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
3. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09123000-7 Gaz ziemny
65210000-8 Przesył gazu
4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się zgodnie z zapisami ustawy z dnia
10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) oraz
wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. Jakość dostarczanego przedmiotu
zamówienia musi być zgodna z Polską Normą PN-C- 04750 Paliwa gazowe – Klasyfikacja,
oznaczenie i wymagania. Za jakość przedmiotu zamówienia odpowiada Operator Systemu
Dystrybucyjnego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. –
w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j. Dz. U. z 2018
r. poz. 1158 ze zm.).
5. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży gazu ziemnego wysokometanowego typu E
i zapewnia jego dystrybucję do Zamawiającego w sposób ciągły przez cały okres
obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności
i uzgodnień z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego niezbędnych do przeprowadzenia
procedury zmiany sprzedawcy i zawrzeć w imieniu Zamawiającego umowę na dystrybucję.
Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego w granicy własności sieci
gazowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego określonej w warunkach przyłączenia do
sieci gazowej. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, rozliczenia za zużycie paliwa
gazowego odbywać się będzie na podstawie odczytu rzeczywistego wskazania układu
pomiarowego.
6. Szacunkowe zużycie roczne: określone w załączniku nr 3.
7. Zużycie paliwa gazowego przez Zamawiającego w ostatnich 12 miesiącach: zgodnie
z załącznikiem nr 3.
8. Podane zużycie gazu ziemnego w okresie obowiązywania umowy jest ilością szacunkową
służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej
oferty. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego
w podanej ilości. Rzeczywiste zużycie wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania
Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje
żadne roszczenie o realizację dostaw gazu ziemnego w ilości wpisanej w załączniku nr 3 do
SWZ.
9. Aktualnie obowiązująca umowa na dostawę gazu zawarta jest do dnia 31.12.2023r.
z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. Warszawa.
10. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części i jednocześnie nie dopuszcza
składania ofert częściowych. Udzielenie zamówienia kilku Wykonawcom może spowodować wzrost cen gazu na każdym z punkcie poboru Zamawiającego. Należy również nadmienić, iż podział zamówienia na części może wiązać się z nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi
kosztami wykonania zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby także skutkować
tym, że Zamawiający zmuszony byłby podpisać kilka umów, a także otrzymywać faktury z
różnych firm, co wiązałoby się z dodatkowym utrudnieniem w kontrolowaniu zużycia gazu.
Zaznaczenia wymaga również fakt, że decyzja o nie podzieleniu zamówienia na części nie
narusza zasad uczciwej konkurencji oraz nie utrudnia dostępu do zamówienia podmiotom
z sektora MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.