eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Mizikowskiego w Starych Babicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Mizikowskiego w Starych Babicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Mizikowskiego w Starych Babicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-081965cf-847b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie w trybie z wolnej ręki zostało przewidziane w zamówieniu podstawowym (zawarta umowa nr 753/2022 z dnia 28 grudnia 2022 r.), jego zakres polega na wykonaniu robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego, a wartość zamówienia z wolnej ręki została uwzględniona w wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.46.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Mizikowskiego w Starych Babicach.
3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje wykonanie robót budowlanych, prac i czynności z niej wynikających a także ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej umowy, tj. m.in.:
1) zaprojektowanie, uzgodnienie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;
2) budowę sieci wodociągowej o średnicy 110 mm i długości około 400 m wraz z uzbrojeniem;
3) budowę sieci kanalizacyjnej o średnicy 200 mm i długości około 100 m wraz z uzbrojeniem;
4) odtworzenie nawierzchni dróg zgodnie z Zarządzeniem Nr 39/2012 Wójta Gminy Stare Babice z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji na odtworzenie nawierzchni w obrębie pasa drogowego, naruszonych w wyniku robót kanalizacyjnych, wodociągowych, ciepłowniczych, gazociągowych, elektrycznych, telekomunikacyjnych itp. oraz w uzgodnieniu z zarządcą dróg;
5) uporządkowanie terenu wykonywania robót;
6) pełną obsługę geodezyjną zadania inwestycyjnego w szczególności tyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;
7) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej:
a) projekty z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy jak i po jego zakończeniu (m.in. inspekcja telewizyjna oraz próba szczelności),
c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,
d) protokoły częściowe odbioru robót,
e) dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.;
8) przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
9) przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego procedury zakończenia robót we właściwym organie Nadzoru Budowlanego.
4. Podstawowe parametry określające wielkość zadań oraz przyjęte rozwiązania projektowe:
1) sieć wodociągowa:
a) rury do wody PE100, SDR17, PN10, średnica 110 x 6,6 mm – ok. 400 m,
b) uzbrojenie sieci wodociągowej:
- hydranty nadziemne – 2 szt.,
- zasuwy kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem DN 80 mm – 2 szt.,
- zasuwy kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem DN 100 mm – 1 szt.,
c) taśma ostrzegawcza.
Uwaga! W związku z istniejącą nawierzchnią (miejscowo gruntowa naturalna) w rejonie prowadzonych robót należy wokół hydrantu i zasuw utwardzić nawierzchnię oraz obudować wskazane elementy kostką lub płytami betonowymi.
2) sieć kanalizacyjna:
a) rury kanalizacyjne PVC-U, SN8, średnica 200 mm,
b) uzbrojenie sieci kanalizacyjnej:
- studzienka z tworzywa Dz 600 z kinetą, z włazem z żeliwa szarego, okrągły klasy D 400 – 2 szt.,
- studzienka z tworzywa Dz 424 z kinetą, z włazem z żeliwa szarego, okrągły klasy D 400 – 1 szt.
- studzienka betonowa (rozprężna) D 1,2 m, h=1,6 m – 1 szt.
Uwaga! W związku z istniejącą nawierzchnią (miejscowo gruntowa naturalna) w rejonie prowadzonych robót należy wokół włazów studni utwardzić nawierzchnię oraz obudować wskazane elementy kostką lub płytami betonowymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalnika Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182038806

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.