eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Dostawa i montaż dwóch podziemnych zbiorników przeciwpożarowych na terenie Nadleśnictwa Wronki - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż dwóch podziemnych zbiorników przeciwpożarowych na terenie Nadleśnictwa Wronki - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WRONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064524

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obelznaki 1B

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wronki@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wronki.pila.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż dwóch podziemnych zbiorników przeciwpożarowych na terenie Nadleśnictwa Wronki - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9828d5b-6d84-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00260985/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa Punktu Czerpania Wody nr 13 i 27

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449715

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268923,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż dwóch podziemnych zbiorników przeciwpożarowych na terenie Nadleśnictwa Wronki - dotyczy : Leśnictwa Dębogóra, działka ewidencyjna 80099, obręb ewidencyjny Chojno, gmina Wronki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 134461,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż dwóch podziemnych zbiorników przeciwpożarowych na terenie Nadleśnictwa Wronki - dotyczy : Leśnictwa Dębogóra, działka ewidencyjna 81356, obręb ewidencyjny Chojno, gmina Wronki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 134461,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie
art. 255 pkt 6) ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 30.10.2023 r. Zamawiający przychylił się do wniosku o poszerzenie
warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia. Zamawiający dopuścił składanie ofert przez Wykonawców, którzy posiadają doświadczenie w dostawie i montażu nie tylko zbiorników przeciwpożarowych, ale i retencyjnych (dotyczy części I i II postępowania).
Stosowna informacją o zmianie warunków udziału w postępowaniu znalazła się dniu 30.10.2023 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający dokonując zmiany treści ogłoszenia nie opublikował w Biuletynie
Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, o której mowa w art. 271 ust. 1 ustawy Pzp.
Wprowadzone zmiany są istotne, mogły mieć znaczący wpływ dla sporządzenia
ofert (mogły wpłynąć na krąg wykonawców zainteresowanych zamówieniem), co z kolei mogłoby stanowić przesłankę do unieważnienia umowy zawartej z wykonawcą zamówienia (art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp). Wada postępowania została wykryta w momencie badania złożonych ofert, czyli po terminie składania ofert i na tym etapie postępowania nie jest już możliwa do usunięcia. Brak ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zawierającego rozszerzenie warunków udziału w postępowaniu mógł mieć wpływ na wynik postępowania oraz na ilość i wysokość złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169753,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169753,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie
art. 255 pkt 6) ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 30.10.2023 r. Zamawiający przychylił się do wniosku o poszerzenie
warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia. Zamawiający dopuścił składanie ofert przez Wykonawców, którzy posiadają doświadczenie w dostawie i montażu nie tylko zbiorników przeciwpożarowych, ale i retencyjnych (dotyczy części I i II postępowania).
Stosowna informacją o zmianie warunków udziału w postępowaniu znalazła się dniu 30.10.2023 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający dokonując zmiany treści ogłoszenia nie opublikował w Biuletynie
Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, o której mowa w art. 271 ust. 1 ustawy Pzp.
Wprowadzone zmiany są istotne, mogły mieć znaczący wpływ dla sporządzenia
ofert (mogły wpłynąć na krąg wykonawców zainteresowanych zamówieniem), co z kolei mogłoby stanowić przesłankę do unieważnienia umowy zawartej z wykonawcą zamówienia (art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp). Wada postępowania została wykryta w momencie badania złożonych ofert, czyli po terminie składania ofert i na tym etapie postępowania nie jest już możliwa do usunięcia. Brak ogłoszenia o zmianie ogłoszenia zawierającego rozszerzenie warunków udziału w postępowaniu mógł mieć wpływ na wynik postępowania oraz na ilość i wysokość złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169753,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169753,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.