eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa odczynników do badań immunochemicznych i biochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów, przez okres 24 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odczynników do badań immunochemicznych i biochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów, przez okres 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W CHORZOWIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503395

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 10

1.4.2.) Miejscowość: Chorzów

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.7.) Numer telefonu: 3463652

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sswch.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518830

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00512147

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.7. Numer telefonu

Przed zmianą:
3463652

Po zmianie:
32 3463652

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Deklaracja zgodności z dyrektywą 98/79/EC - do analizatora i odczynników. Deklaracja zgodności CE z wymogami UE, certyfikat CE, ISO;
Instrukcje obsługi analizatorów, metodyki badań w języku polskim, ulotki odczynnikowe (procedury wykonania badania) karty charakterystyk substancji niebezpiecznych, po 1 egzemplarzu w formie papierowej i na płycie CD - zgodnie za zapisami załączników nr 3a i 4a do SWZ

Po zmianie:
Deklaracja zgodności z dyrektywą 98/79/EC - do analizatora i odczynników. Deklaracja zgodności CE z wymogami UE, certyfikat CE, ISO. Instrukcje obsługi analizatorów, metodyki badań w języku polskim, ulotki odczynnikowe (procedury wykonania badania) karty charakterystyk substancji niebezpiecznych - zgodnie za zapisami załączników nr 3a i 4a do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Deklaracja zgodności z dyrektywą 98/79/EC - do analizatora i odczynników. Deklaracja zgodności CE z wymogami UE, certyfikat CE, ISO;
Instrukcje obsługi analizatorów, metodyki badań w języku polskim, ulotki odczynnikowe (procedury wykonania badania) karty charakterystyk substancji niebezpiecznych, po 1 egzemplarzu w formie papierowej i na płycie CD - zgodnie za zapisami załączników nr 3a i 4a do SWZ

Po zmianie:
Deklaracja zgodności z dyrektywą 98/79/EC - do analizatora i odczynników. Deklaracja zgodności CE z wymogami UE, certyfikat CE, ISO. Instrukcje obsługi analizatorów, metodyki badań w języku polskim, ulotki odczynnikowe (procedury wykonania badania) karty charakterystyk substancji niebezpiecznych - zgodnie za zapisami załączników nr 3a i 4a do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku stosuje się postanowienie umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach:
1) zmniejszenia zakresu realizacji umowy w przypadku wskazanym w § 1 ust. 6. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia;
2) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;
3) zmiany cen w przypadkach i na warunkach wskazanych w § 4 ust. 5;
4) zmiany osób, o których mowa w § 8 oraz danych kontaktowych;
5) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego, o których mowa w § 12 ust. 5.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.
5. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają, poza przypadkami wyraźnie określonymi w umowie, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Zmiana, o której mowa w ust. 3 pkt 4 i 5 zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
7. W przypadku zmian cen materiałów i kosztów związanych z realizacją zamówienia po upływie 6 miesięcy realizacji umowy, wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu umowy ulegnie stosownej zmianie o wskaźnik inflacji za miniony kwartał, opublikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Zmiana wynagrodzenia nastąpi nie częściej niż raz na kwartał, począwszy od pierwszego dnia po upływie 9 miesiąca realizacji umowy, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę wpływu tej zmiany na cenę realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia na poziomie nie wyższym niż wskaźnik inflacji ustalony jak wyżej.

Po zmianie:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku stosuje się postanowienie umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach:
1) zmniejszenia zakresu realizacji umowy w przypadku wskazanym w § 1 ust. 6. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia;
2) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;
3) zmiany cen w przypadkach i na warunkach wskazanych w § 4 ust. 5;
4) zmiany osób, o których mowa w § 8 oraz danych kontaktowych;
5) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego, o których mowa w § 12 ust. 5;
6) zmianę przedmiotu umowy (urządzenia lub odczynniki oraz inne materiały objęte umową) na produkty nowej generacji, o nie gorszych właściwościach niż wymagane w postępowaniu o zamówienie publiczne;
7) zmianę sposobu konfekcjonowania.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.
5. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają, poza przypadkami wyraźnie określonymi w umowie, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Zmiana, o której mowa w ust. 3 pkt 4 i 5 zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
7. W przypadku zmian cen materiałów i kosztów związanych z realizacją zamówienia po upływie 6 miesięcy realizacji umowy, wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu umowy ulegnie stosownej zmianie o wskaźnik inflacji za miniony kwartał, opublikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Zmiana wynagrodzenia nastąpi nie częściej niż raz na kwartał, począwszy od pierwszego dnia po upływie 9 miesiąca realizacji umowy, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę wpływu tej zmiany na cenę realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia na poziomie nie wyższym niż wskaźnik inflacji ustalony jak wyżej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-12-30 10:00

Po zmianie:
2023-01-03 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-12-30 10:30

Po zmianie:
2023-01-03 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-01-28

Po zmianie:
2023-02-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.