eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim etap IV: Dotacja



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim etap IV: Dotacja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kondracka@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17924,Roboty-budowlane-na-terenie-NW-Oswiecim-etap-IV-Dotacja.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim etap IV: Dotacja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e593ec7-674c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435980

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.151.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227640,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1: Naprawa śluzy wałowej nr 22 w lewym wale rzeki Wisły w msc. Źródła, gm. Alwernia;

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z naprawą przepustu wałowego nr 22 zlokalizowanego w lewym wale zakola „B” rzeki Wisły w msc. Źródła, gm. Alwernia, pow. chrzanowski. Wał znajduje się w administracji i utrzymaniu PGW WP ZZ w Krakowie NW Oświęcim. Wykonanie prac ma za zadanie przywrócenie dobrego staniu technicznego śluzy wałowej. Prace będą polegać na wykoszeniu porostów, skuciu skorodowanego betonu, czyszczeniu powierzchni betonowych, pionowych, naprawie przyczółków betonowych na wlocie i wylocie, hydrofobizacji powierzchni betonowych. Ponadto w zakres prac wchodzi, wykonanie naprawy betonów wewnątrz przewodu, zabezpieczenie antykorozyjne prowadnic, wykonanie i montaż krat oraz barierek zabezpieczających. Naprawy betonów przeprowadzone zostaną przy użyciu systemowej zaprawy naprawczej polimerowo-cementowej PCC, stosowanej w budownictwie hydrotechnicznym i zastosowaniu zewnętrznej powłoki hydrofobowej. W celu przeprowadzenia prac konieczne jest wykonanie gródz na dopływie i odpływie oraz pompowanie wody.Przepust wymaga pilnej naprawy ze względu na zły stan techniczny, spowodowany długotrwałym użytkowaniem wpływem czynników atmosferycznych, betony są pokruszone i popękane. Z uwagi na powyższe wymagają wykonania naprawy i zabezpieczenia przed dalszym niszczeniem.
2. Szczegółowy zakres prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a – 2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a – 3c do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14a – 14c do SWZ oraz mapy poglądowe stanowiące Załącznik nr 15a – 15c do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla następujących części:
Część 1: Naprawa śluzy wałowej nr 22 w lewym wale rzeki Wisły w msc. Źródła, gm. Alwernia;
Część 2: Naprawa śluz wałowych nr 24 i 26 - prawy wał rzeki Wisły, msc. Facimiech, gm. Skawina;
Część 3: Naprawa śluz wałowych nr 5 i 6 - prawy wał potoku Spytkowickiego,
msc. Spytkowice, gm. Spytkowice;
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.

6. Warunki rękojmi - do wszystkich Części zamówienia:
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres rękojmi dłuższy niż 24 miesiące, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium „okres udzielanej rękojmi”. Maksymalny okres rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 36 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ.

7. Kod CPV:
45246400 - 7 – Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej;
8. Zamawiający nie ustanawia obowiązku odbycia wizji lokalnej. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Nadzorem Wodnym w Oświęcimiu nr telefonu – 12 62 90 651 lub 607 594 515 – na koszt Wykonawcy.
9. Postanowienia w zakresie podwykonawstwa
9.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy.
9 .2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane.
9.3 W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi.

10. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą czynności polegające na wykonywaniu prac utrzymaniowych przez cały okres realizacji umowy tj.
- pracowników niższego szczebla technicznego - odpowiedzialnych za organizowanie i realizację robót budowlanych;
- pracowników fizycznych - bezpośrednio wykonujących roboty budowlane;
10.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w pkt. 10 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy.
10.2 W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 10.3 , Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10.4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę.
10.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 48779,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2: Naprawa śluz wałowych nr 24 i 26 - prawy wał rzeki Wisły, msc. Facimiech,
gm. Skawina;
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na śluzach wałowych zlokalizowanych w prawym wale rzeki Wisły w msc. Facimiech, gm. Skawina, pow. krakowski. Wał znajduje się w administracji i utrzymaniu PGW WP ZZ w Krakowie Nadzoru Wodnego Oświęcim. Wykonanie robót ma za zadanie utrzymanie w dobrym stanie technicznym śluz wałowych.
Śluza nr 24, Śluza nr 26
Prace będą polegać na naprawie przyczółków wylotowych za pomocą zaprawy naprawczej PCC wraz z niezbędnymi pracami przygotowawczymi, wymianie klap zwrotnych metalowych na nowe wykonane z polietylenu lub innego tworzywa sztucznego, usunięciu przetamowań zalegających
w dnie rowów odpływowych, rozbiórce betonowych ubezpieczeń skarp na wylocie oraz schodów
i wykonaniu nowych schodów oraz ubezpieczeń skarp płytami betonowymi.
2. Szczegółowy zakres prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a – 2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a – 3c do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14a – 14c do SWZ oraz mapy poglądowe stanowiące Załącznik nr 15a – 15c do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla następujących części:
Część 1: Naprawa śluzy wałowej nr 22 w lewym wale rzeki Wisły w msc. Źródła, gm. Alwernia;
Część 2: Naprawa śluz wałowych nr 24 i 26 - prawy wał rzeki Wisły, msc. Facimiech, gm. Skawina;
Część 3: Naprawa śluz wałowych nr 5 i 6 - prawy wał potoku Spytkowickiego,
msc. Spytkowice, gm. Spytkowice;
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.

6. Warunki rękojmi - do wszystkich Części zamówienia:
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres rękojmi dłuższy niż 24 miesiące, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium „okres udzielanej rękojmi”. Maksymalny okres rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 36 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ.

7. Kod CPV:
45246400 - 7 – Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej;
8. Zamawiający nie ustanawia obowiązku odbycia wizji lokalnej. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Nadzorem Wodnym w Oświęcimiu nr telefonu – 12 62 90 651 lub 607 594 515 – na koszt Wykonawcy.
9. Postanowienia w zakresie podwykonawstwa
9.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy.
9 .2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane.
9.3 W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi.

10. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą czynności polegające na wykonywaniu prac utrzymaniowych przez cały okres realizacji umowy tj.
- pracowników niższego szczebla technicznego - odpowiedzialnych za organizowanie i realizację robót budowlanych;
- pracowników fizycznych - bezpośrednio wykonujących roboty budowlane;
10.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w pkt. 10 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy.
10.2 W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 10.3 , Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10.4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę.
10.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 56910,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 3: Naprawa śluz wałowych nr 5 i 6 - prawy wał potoku Spytkowickiego,
msc. Spytkowice, gm. Spytkowice;
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na dwóch śluzach wałowych nr 5 i 6 zlokalizowanych w prawym wale potoku Spytkowickiego, pow. wadowicki. Wały potoku Spytkowickiego znajdują się w administracji i utrzymaniu PGW WP ZZ w Krakowie Nadzoru Wodnego Oświęcim. Wykonanie robót ma za zadanie utrzymanie w dobrym stanie technicznym śluz wałowych. Śluza wałowa nr 5 przeprowadza wody z Kanału Małopolskiego do potoku Spytkowickiego.
Śluza nr 5
Prace będą polegać na naprawie przyczółków wylotowego i wylotowego za pomocą zaprawy naprawczej PCC wraz z niezbędnymi pracami przygotowawczymi, wymianie 3 klap zwrotnych metalowych na nowe wykonane z polietylenu lub innego tworzywa sztucznego. Przyczółek wylotowy jest w złym stanie technicznym, posiada znaczne ubytki betonu przy podstawie przyczółka, co powoduje wzmożone wymywanie elementów betonowych. Wymaga zastosowania zabezpieczenia przyczółka wylotowego i jego wzmocnienia, ze względu na duże ubytki oraz ciężar klap. Skarpy zostaną ubezpieczone płytami betonowymi po wcześniejszym usunięciu zniszczonych betonów.
Śluza nr 6
Prace będą polegać na naprawie przyczółków wylotowego i wylotowego za pomocą zaprawy naprawczej PCC wraz z niezbędnymi pracami przygotowawczymi, wymianie klapy zwrotnej metalowej na nową wykonaną z polietylenu lub innego tworzywa sztucznego.
2. Szczegółowy zakres prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a – 2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a – 3c do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14a – 14c do SWZ oraz mapy poglądowe stanowiące Załącznik nr 15a – 15c do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla następujących części:
Część 1: Naprawa śluzy wałowej nr 22 w lewym wale rzeki Wisły w msc. Źródła, gm. Alwernia;
Część 2: Naprawa śluz wałowych nr 24 i 26 - prawy wał rzeki Wisły, msc. Facimiech, gm. Skawina;
Część 3: Naprawa śluz wałowych nr 5 i 6 - prawy wał potoku Spytkowickiego,
msc. Spytkowice, gm. Spytkowice;
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.

6. Warunki rękojmi - do wszystkich Części zamówienia:
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres rękojmi dłuższy niż 24 miesiące, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium „okres udzielanej rękojmi”. Maksymalny okres rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 36 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ.

7. Kod CPV:
45246400 - 7 – Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej;
8. Zamawiający nie ustanawia obowiązku odbycia wizji lokalnej. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Nadzorem Wodnym w Oświęcimiu nr telefonu – 12 62 90 651 lub 607 594 515 – na koszt Wykonawcy.
9. Postanowienia w zakresie podwykonawstwa
9.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy.
9 .2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane.
9.3 W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi.

10. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą czynności polegające na wykonywaniu prac utrzymaniowych przez cały okres realizacji umowy tj.
- pracowników niższego szczebla technicznego - odpowiedzialnych za organizowanie i realizację robót budowlanych;
- pracowników fizycznych - bezpośrednio wykonujących roboty budowlane;
10.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w pkt. 10 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy.
10.2 W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 10.3 , Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10.4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę.
10.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 121950,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52299,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52299,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52299,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMEL Maciej Miszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6761160068

7.3.3) Ulica: Wenecja 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-177

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52299,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69320,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96309,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69320,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMEL Maciej Miszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6761160068

7.3.3) Ulica: Wenecja 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-177

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69320,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.