eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c70aa984-642b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122176/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 usługa szkoleniowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.50.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Szkolenie/Warsztaty z Kolorkorekcji i przygotowania do druku dla
Studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Program:
1. Barwa zjawisko psycho-fizyczne. Zdolność widzenia
2. Modele i przestrzenie kolorów
a) substraktywne: RYB, CMYK
b) addytywne CIE LAB, RGB, HSB
3. Konwersja miedzy przestrzeniami barwnymi
4. Papier vs Wyświetlacz (kalibracja monitora – praca ze spektrofotometrem)
5. Profile ICC komunikacja między urządzeniami, tworzenie profilu barwnego
6. Przygotowanie do druku. Kontrola zgodności koloru w procesie postproduckji obrazu
a) rodzaje druku: druk cyfrowy, druk offsetowy
b) soft proof: wpływ papieru na zmianę barwy
c) archiwalność i rodzaje papierów do druku (właściwości rozdzielcze, struktura papieru)
d) przygotowanie własnych projektów pod komercyjne realizacje
e) Wydruki specjalne: druk UV na podłożach niestandardowych np: drewno, szkło, metal itd.
7. Edycja koloru (wspólny mianownik)
a) wyrównywanie punktów neutralnych
b) wyrównywanie kolorystyczne - warstwy dopasowania: Curves, Hue/Saturation, Color Balance, Selective Color

c) Zmiany kolorystyczne bez zmiany kontrastu i jasności - tryb LAB
d) spójność serii zdjęć
8. Ćwiczenia na przygotowanych oraz własnych plikach. Możliwość testowania własnego przygotowania do druku w procesie produkcji wydruków fine art print (12 kolorów – odzwierciedlenie Adobe RGB na papierze).
Czas trwania: Spotkanie I – 7 godz. wykład z elementami ćwiczeń
Spotkanie II – 7 godz. zajęcia praktyczna
Ilość uczestników - 2 grupy studentów po 15 osób (tj. 2x15=30 uczestników)
Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Szkolenie/Warsztaty WYCENA DZIEŁ SZTUKI dla Studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Program:
1. Historia rozwoju światowego Rynku Sztuki.
2. Sprzedaż dzieł sztuki na aukcjach w Polsce w 2015 r.
3. Promowanie twórczości początkujących artystów na przykładzie programu opracowanego i wdrożonego przez łódzki dom aukcyjny Rynek Sztuki.
4. Projekty wystaw narracyjnych jako przykład współpracy między artystą a
kuratorem.
Zajęcia w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego
Ilość osób - 1 grupa od 15 do 20 studentów
Czas trwania - 8 godz. lekcyjnych (po 2 godziny na każde zagadnienie)
Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Szkolenie "VFX w filmie fabularnym i eksperymentalnym"
Program szkolenia:
1) Prezentacja workflow VFX (wizualne efekty specjalne) z rozbiciem na etapy, na przykładzie małej firmy postprodukcyjnej.
2) Rola supervisora na różnych etapach tworzenia efektów wizualnych.
3) Preprodukcja VFX: analiza scenariusza, spotkanie z reżyserem, szefowie pionów (operator, scenografia, kostiumy, charakteryzacja, tradycyjne efekty specjalne), storyboard i praca kamery, lokacje, wycena VFX, testy, dodatkowe potrzeby ze strony VFX na planie, termin oddania ujęć VFX (terminy pośrednie - festiwale priorytety).
4) Produkcja VFX: zbieranie danych na planie, kamera - ogniskowa, typ kamery, format zapisu itp., zdjęcia pomocnicze, referencja światła - HDR i kule referencyjne, siatka do odkrzywiania obiektywu, trakery (informacja o przestrzeni), pomiar przestrzeni (odległości, wymiary obiektów itp.), siatka kolorystyczna, referencje), fotogrametria, clean plate, minimalizowanie błędów.
5) Postprodukcja VFX: zgranie materiałów na podstawie montażu (w oparciu o plik EDL), przygotowanie materiału do pracy (konwertowanie, odszumianie,
odkrzywianie, analiza każdego ujęcia, rozdzielenie prac pomiędzy członków ekipy), info o postępie prac, odbiór ujęć przez reżysera - korekty, akceptacja, przesłanie zaakceptowanych materiałów do kolorysty (w najwyższej jakości).
6) SFX vs VFX - rola i uzupełnianie się na planie. Special FX (efekty specjalne) - SFX - tworzone na planie: wybuchy, pożary, śnieg, deszcz itp. Visual FX (efekty wizualne) - VFX - efekty tworzone przy użyciu programów
komputerowych.
7) Praca kamery z punktu widzenia VFX.
8) Praca z przestrzenią barwną (ACES).
9) Praca z green screen - zalety i wady.
10) Zastosowanie rozwiązań opartych o AI w procesie tworzenia VFX.
11) Omówienia wybranego oprogramowania (w zależności od programów używanych na Uczelni).
12) VFX w filmie na przykładzie wybranych realizacji - różne case-study, pokaz, dyskusja.
Ilość osób - grupa 10 osobowa studentów
Czas trwania - 5 godzin
Prowadzenie warsztatów – przez co najmniej dwie osoby.
Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA „19 RZEK”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 521185482

7.3.3) Ulica: ul. Wólczańska 226 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RYNEK SZTUKI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470511222

7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 69

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NARRATIVE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 523402765

7.3.3) Ulica: ul. Prylińskiego 34/6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.