Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431727/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c70aa984-642b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122176/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 usługa szkoleniowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.50.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Szkolenie/Warsztaty z Kolorkorekcji i przygotowania do druku dlaStudentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Program:
1. Barwa zjawisko psycho-fizyczne. Zdolność widzenia
2. Modele i przestrzenie kolorów
a) substraktywne: RYB, CMYK
b) addytywne CIE LAB, RGB, HSB
3. Konwersja miedzy przestrzeniami barwnymi
4. Papier vs Wyświetlacz (kalibracja monitora – praca ze spektrofotometrem)
5. Profile ICC komunikacja między urządzeniami, tworzenie profilu barwnego
6. Przygotowanie do druku. Kontrola zgodności koloru w procesie postproduckji obrazu
a) rodzaje druku: druk cyfrowy, druk offsetowy
b) soft proof: wpływ papieru na zmianę barwy
c) archiwalność i rodzaje papierów do druku (właściwości rozdzielcze, struktura papieru)
d) przygotowanie własnych projektów pod komercyjne realizacje
e) Wydruki specjalne: druk UV na podłożach niestandardowych np: drewno, szkło, metal itd.
7. Edycja koloru (wspólny mianownik)
a) wyrównywanie punktów neutralnych
b) wyrównywanie kolorystyczne - warstwy dopasowania: Curves, Hue/Saturation, Color Balance, Selective Color
c) Zmiany kolorystyczne bez zmiany kontrastu i jasności - tryb LAB
d) spójność serii zdjęć
8. Ćwiczenia na przygotowanych oraz własnych plikach. Możliwość testowania własnego przygotowania do druku w procesie produkcji wydruków fine art print (12 kolorów – odzwierciedlenie Adobe RGB na papierze).
Czas trwania: Spotkanie I – 7 godz. wykład z elementami ćwiczeń
Spotkanie II – 7 godz. zajęcia praktyczna
Ilość uczestników - 2 grupy studentów po 15 osób (tj. 2x15=30 uczestników)
Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Szkolenie/Warsztaty WYCENA DZIEŁ SZTUKI dla Studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.Program:
1. Historia rozwoju światowego Rynku Sztuki.
2. Sprzedaż dzieł sztuki na aukcjach w Polsce w 2015 r.
3. Promowanie twórczości początkujących artystów na przykładzie programu opracowanego i wdrożonego przez łódzki dom aukcyjny Rynek Sztuki.
4. Projekty wystaw narracyjnych jako przykład współpracy między artystą a
kuratorem.
Zajęcia w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego
Ilość osób - 1 grupa od 15 do 20 studentów
Czas trwania - 8 godz. lekcyjnych (po 2 godziny na każde zagadnienie)
Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Szkolenie "VFX w filmie fabularnym i eksperymentalnym"Program szkolenia:
1) Prezentacja workflow VFX (wizualne efekty specjalne) z rozbiciem na etapy, na przykładzie małej firmy postprodukcyjnej.
2) Rola supervisora na różnych etapach tworzenia efektów wizualnych.
3) Preprodukcja VFX: analiza scenariusza, spotkanie z reżyserem, szefowie pionów (operator, scenografia, kostiumy, charakteryzacja, tradycyjne efekty specjalne), storyboard i praca kamery, lokacje, wycena VFX, testy, dodatkowe potrzeby ze strony VFX na planie, termin oddania ujęć VFX (terminy pośrednie - festiwale priorytety).
4) Produkcja VFX: zbieranie danych na planie, kamera - ogniskowa, typ kamery, format zapisu itp., zdjęcia pomocnicze, referencja światła - HDR i kule referencyjne, siatka do odkrzywiania obiektywu, trakery (informacja o przestrzeni), pomiar przestrzeni (odległości, wymiary obiektów itp.), siatka kolorystyczna, referencje), fotogrametria, clean plate, minimalizowanie błędów.
5) Postprodukcja VFX: zgranie materiałów na podstawie montażu (w oparciu o plik EDL), przygotowanie materiału do pracy (konwertowanie, odszumianie,
odkrzywianie, analiza każdego ujęcia, rozdzielenie prac pomiędzy członków ekipy), info o postępie prac, odbiór ujęć przez reżysera - korekty, akceptacja, przesłanie zaakceptowanych materiałów do kolorysty (w najwyższej jakości).
6) SFX vs VFX - rola i uzupełnianie się na planie. Special FX (efekty specjalne) - SFX - tworzone na planie: wybuchy, pożary, śnieg, deszcz itp. Visual FX (efekty wizualne) - VFX - efekty tworzone przy użyciu programów
komputerowych.
7) Praca kamery z punktu widzenia VFX.
8) Praca z przestrzenią barwną (ACES).
9) Praca z green screen - zalety i wady.
10) Zastosowanie rozwiązań opartych o AI w procesie tworzenia VFX.
11) Omówienia wybranego oprogramowania (w zależności od programów używanych na Uczelni).
12) VFX w filmie na przykładzie wybranych realizacji - różne case-study, pokaz, dyskusja.
Ilość osób - grupa 10 osobowa studentów
Czas trwania - 5 godzin
Prowadzenie warsztatów – przez co najmniej dwie osoby.
Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA „19 RZEK”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 521185482
7.3.3) Ulica: ul. Wólczańska 226 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RYNEK SZTUKI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470511222
7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 69
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NARRATIVE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 523402765
7.3.3) Ulica: ul. Prylińskiego 34/6
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie oznakowania poziomego na rok 2024 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na zadania
- Dostawa namiotu z wyposażeniem
- Ochrona (dozór) obiektów Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Wykonanie okresowej kontroli technicznej obiektów inżynierskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, zgodnie z OPZ.
- "Sukcesywna dostawa środków czystości"
- 01/2024 "Sukcesywne dostarczanie gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i transportem na rzecz Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
- Usługi szkolenia studentów Politechniki Rzeszowskiej w Ośrodku Kształcenia Lotniczego II półroczu sezonu 2024
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.