eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2024 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930113684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p1.zosolesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p1.zosolesnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d017d150-8181-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00439289/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d017d150-8181-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych
portal dostępowy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
7. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia
wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środki
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. Szczegółowe uregulowania dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawiera
SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Pieczywo świeże, wyroby piekarskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Produkty mleczarskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Warzywa, owoce świeże i kiszonki

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

15113000-3 - Wieprzowina

15114000-0 - Podroby

15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Wyroby cukiernicze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15842300-5 - Wyroby cukiernicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Ryby świeże, konserwy i mrożonki

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Jajka

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i jej produktów

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Przyprawy

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 - Pozostałe różne produkty spożywcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 441 ust 1 Pzp na następujących zasadach (dotyczy każdej części odrębnie):
1) okoliczności skorzystania z prawa opcji - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia tj. zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie na poszczególne pozycje w okresie realizacji zamówienia wynikające z liczby żywionych dzieci w przedszkolu i konieczność dostosowania jadłospisów, wyniknie po stronie Zamawiającego konieczność zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do przedmiotu zamówienia określonego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy - zamówienia podstawowego,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 70% maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze,
3) prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że wartość wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 3 ust 1 wzrośnie maksymalnie o 10%,
4) podstawę̨ określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji polegającej na zwiększeniu ilości asortymentu w stosunku do zamówienia podstawowego stanowić́ będą ustalone ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy,
5) asortyment objęty opcją (w przypadku zwiększenia ilości w stosunku do zamówienia podstawowego) musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ,
6) w odniesieniu do zamówień dokonywanych w ramach opcji, obowiązują Wykonawcę jego zobowiązania określone w Umowie dotyczące warunków i terminów realizacji jak dla dostaw dla zamówienia podstawowego;
7) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust 1,
8) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej (złożone pisemnie na adres e-mail Wykonawcy wskazany w § 2 ust 3 umowy), w oparciu o które zawarty zostanie aneks do Umowy,
9) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi,
10) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń́ w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ - XV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin jednorazowej dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Formularz ofertowy – przygotowany przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
2) Wypełniony Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SWZ).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowaniu sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3) Pełnomocnictwo udzielone przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy).
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy).
5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta Wspólna:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy w formularzu ofertowym zobowiązani są wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie oraz ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączyć pełnomocnictwo (spełniające wymagania określone w ust. 27).
3) Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców). Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.
4) Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w pkt. XII SWZ (Podstawy wykluczenia z postępowania).
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-08 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 16:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1497 ze zmianami), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się /przesłanka obligatoryjna/:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 następuje na okres trwania okoliczności określonych w tym ustępie.
4. Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia na zasadzie wyklucza/nie wyklucza.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (tworzących konsorcjum lub będących wspólnikami spółki cywilnej) oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania.
6. Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt. 2 zostanie odrzucona.
8. W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów wymagane jest wykazanie braku podstaw do wykluczenia przez te podmioty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.