Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00479681/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00480674/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00484785/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa i likwidacja tablic rejestracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-456
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c9994bd-7d44-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i likwidacja tablic rejestracyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c9994bd-7d44-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019157/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/45/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie, dostawa i likwidacja tablic rejestracyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniach od 20.11.2023 r. do 21.11.2023 r. miała miejsce awaria platformy e-zamówienia, na której prowadzono przedmiotowe postępowanie (platforma e-zamówienia informowała o zamiarze przeprowadzenia niezbędnych prac technicznych w dniach od 17.11.2023 r. od godz. 18:00 do dnia 19.11.2023 r. do północy). Pomimo przeprowadzenia prac technicznych w wyżej wskazanym terminie platforma w dniach od 20.11.2023 r. do 21.11.2023 r. nie funkcjonowała w prawidłowy sposób.Platforma uniemożliwiała podjęcie jakichkolwiek działań takich jak np. publikacja ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Zamawiający w wyżej wskazanym okresie podejmował próby zmiany terminu składania i otwarcia ofert z uwagi na występującą awarię, jednakże nie odniosły one żadnego skutku.
Ponadto w dniu 21.11.2023 r. Zamawiający podjął próbę otwarcia ofert (do terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty), jednakże z uwagi na awarię platformy nie było to możliwe. Platforma umożliwiła jedynie opublikowanie kwoty jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W dniu 22.11.2023 r. Zamawiający dokonał czynności otwarcia ofert.
Zamawiający pobrał z platformy oferty złożone w postępowaniu. W przypadku pierwszej ze złożonych ofert Zamawiający miał możliwość zapoznania się z treścią oferty. W przypadku drugiej oferty złożonej w trakcie awarii platformy e-zamówienia Zamawiający nie miał możliwości zapoznania się z jej treścią, ponieważ po jej pobraniu z platformy folder z ofertą nie zawierał żadnego pliku. Z raportu z przebiegu otwarcia ofert wygenerowanego przez platformę e-zamówienia wynika, iż wykonawca dołączył do oferty dwa pliki, a rozmiar każdego z nich wynosił 0 bajtów.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie miał możliwości zapoznania się z treścią oferty, a wykonawca nie miał możliwości skutecznego złożenia oferty do upływu terminu składania ofert, w taki sposób aby po jej otwarciu Zamawiający mógł zapoznać się z jej treścią Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania, mając na uwadze zasadę równego traktowania wykonawców biorących udział w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Roboty budowlane w zakresie bieżącej konserwacji w pomieszczeniach biurowych oraz na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur z obszaru właściwości Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
- Wykonanie robót remontowych i izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych w budynkach użytkowych przy ul. Jagiellońskiej 33 i ul. Ściegiennego 42 w Szczecinie, w podziale na dwie części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.