Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00495872/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-135
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895324450
1.5.8.) Numer faksu: 895324451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubomino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e05bcd7d-7bab-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005499/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach konkursu grantowego "Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Cyfrowa gmina” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKiT.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem w projekcie grantowym "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu oraz cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Uzasadnienie faktyczne: W wyniku prowadzonego postępowania w wyznaczonym terminie tj. do dnia 21.12.2022r. do godz. 9.30 złożono siedem ofert. Oferty: nr 1 - Computex Sp. z o.o. Sp. K., nr 2 - Pcnet Grześkiewicz Zaliński Spółka Jawna, nr 4 - CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., nr 5 - Alltech s.j. Z. Pająk, A. Pająk, na 6 - FHU Horyzont Krzysztof Lech, nr 7 - ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta nr 3 - 13p Sp. Z O O została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp. Wykonawca złożył przedmiotowe środki dowodowe niekompletne – tj. dokumenty, które potwierdzają zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie mógł wezwać Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, ponieważ nie zostało to przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Brak stosownej informacji w tym zakresie wyklucza możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Konieczność złożenia w/w dokumentów została jasno określona w dokumentach postępowania w załączniku Nr 3 do SWZ. W związku z powyższym oferta nr 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c) ustawy Pzp, gdyż przedmiotowe środki dowodowe nie zostały złożone wraz z ofertą.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.