eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › RDW w Parczewie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Parczewie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Budżetowa Jednostka Samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie Drogami Wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Parczewie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2bde0db-602a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/46/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.63 RDW w Parczewie Usługi sprzątania pomieszczeń w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432111/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.372.25.2022.ek

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27720,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie przy ul. Wojska Polskiego 21 w 2023 r. o powierzchni użytkowej (klatka schodowa, schody zewnętrzne i I -sze piętro) – 250,0 m2.
Czynności do wykonania w ramach zamówienia:
1) Codziennie:
a) Utrzymanie w czystości schodów zewnętrznych
b) Odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem
c) Wycieranie na mokro i nabłyszczanie powierzchni podłóg i schodów wewnętrznych wykonanych z terakoty
d) Wynoszenie śmieci, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków
e) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach, szafkach, półkach, itp. powierzchniach
f) Mycie i dezynfekcja toalet.
2) Raz w tygodniu – mycie glazury w łazience, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, odkurzanie ścian.
3) Raz w ciągu kwartału, w terminie uzgodnionym z Sekcją Ekonomiczno- Administracyjną mycie okien.
Wymagania:
1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi starannie, własnym sprzętem, używając środków czystości dobrej jakości.
2) Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmieci, itp.) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, na własny koszt.
3) Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie.
4) Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem pracy Zamawiającego w godzinach 15.00 – 20.00 .
5) Sprzęt, ubrania robocze pracowników Wykonawcy i środki czystości, Wykonawca będzie przechowywał w pomieszczeniu udostępnionym przez Zamawiającego.
6) Zamawiający powierzy Wykonawcy klucze do pomieszczeń na czas obowiązywania umowy.
7) Każdorazowo po zakończeniu sprzątania Wykonawca zamknie wszelkie pomieszczenia, okna i drzwi wejściowe do budynku – zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (obiekt monitorowany).
8) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy służbowej, nie przeglądania dokumentów i nie włączania komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych.
2. Miejsce realizacji zamówienia: budynek administracyjno - biurowy (klatka schodowa, schody zewnętrzne i I-sze piętro) o powierzchni użytkowej – 250,0 m2.
3. Szczegółowe warunki wykonania usług określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik F do SWZ.
Usługi będą wykonywane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość.
4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych z zastrzeżeniem pkt. 4.
6. Przedmiot zamówienia nie jest przeznaczony do użytku osób fizycznych, opis przedmiotu zamówienia nie wymaga zatem uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
7. Do przedmiotowego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t. j. Dz.U. 2022 poz.1083 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29839,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67657,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29839,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Em-Hard Usługi Porządkowe Piotr Kurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641783027

7.3.3) Ulica: Okrzei 46

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29839,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.