eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup i dostawa opon do KTO Rosomak oraz opon, dętek i ochraniaczy felg do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa opon do KTO Rosomak oraz opon, dętek i ochraniaczy felg do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 261452312, 261454839

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.zianowicz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=35585259

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa opon do KTO Rosomak oraz opon, dętek i ochraniaczy felg do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-894962ce-511e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078225/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów dla jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403926/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 50-ZP-10-22/146

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 212195,86 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203965,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zakup i dostawa SpW - ogumienia do KTO ROSOMAK (opon) w ilościach i w asortymencie wskazanym w tabeli Formularza cenowego, stanowiącego załącznik
nr 1A do SWZ (zamówienie podstawowe i zamówienie opcjonalne). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 3A do SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny nr 9 Formularza cenowego 1A nr – tj. „proponowany produkt, marka i typ” dla każdej pozycji.

Produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieregenerowane i spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany produkt oraz odpowiednie normy. Produkty będą dostarczone do magazynu Służby czołgowo-samochodowej znajdującego się w Jednostce Wojskowej 5889 przy Zwycięzców 1, 73-110 Stargard zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem w sposób określony w dokumentach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych

4.5.5.) Wartość części: 57804,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zakup i dostawa opon, dętek i ochraniaczy felg do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ (zamówienie podstawowe
i zamówienie opcjonalne). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz projektowanych postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 3B do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny nr 9 Formularza cenowego 1B nr – tj. „proponowany produkt, marka i typ” dla każdej pozycji.

Produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieregenerowane i spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany produkt oraz odpowiednie normy. Produkty będą dostarczone do magazynu Służby czołgowo-samochodowej znajdującego się w Jednostce Wojskowej 5889 przy Zwycięzców 1, 73-110 Stargard zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem w sposób określony w dokumentach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych

19511000-1 - Dętki, bieżniki i ochraniacze dętek

4.5.5.) Wartość części: 146160,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55733,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56376,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55733,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235790

7.3.3) Ulica: GRUNWALDZKA 291

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-438

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55733,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130747,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130747,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130747,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-CAR GORZYCE KRZYSZTOF DROZD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671605852

7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA NR 3 LOK. 3

7.3.4) Miejscowość: SANDOMIERZ

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130747,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

CZĘŚĆ 1 : WARTOŚĆ UMOWY PODSTAWA:55 733,76 ZŁ BRUTTO
WARTOŚĆ UMOWY OPCJA: 27 866,88 ZŁ BRUTTO


CZĘŚĆ 2: WARTOŚĆ UMOWY PODSTAWA : 130 747,52 ZŁ BRUTTO
WARTOŚĆ OPCJA: 65 373,76 ZŁ BRUTTO

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.