eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych w ramach Rządowego Programu „Aktywna tablica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Jastków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jastkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eeb29b31-6749-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych w ramach Rządowego Programu „Aktywna tablica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeb29b31-6749-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060728/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych w ramach Rządowego Programu „Aktywna tablica”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.17.2023.CT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dotyczy dostawy do Szkoły Podstawowej im. Anny i Andrzeja Nowaków w Ożarowie, Ożarów 160, 24-150 Nałęczów sprzętu komputerowego, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii i artkułów edukacyjnych wraz z jego montażem i uruchomieniem dla potrzeb Zamawiającego, obejmuje dostawę 8 programów multimedialnych, 1 podłogi interaktywnej, 1 specjalistycznego oprogramowania do podłogi interaktywnej, 1 robota edukacyjnego ze specjalistycznymi matami, 2 monitorów interaktywnych o przekątnej min. 65”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33195100-4 - Monitory

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 40502,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dotyczy dostawy do Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Płouszowicach, Płouszowice 17, 21-008 Tomaszowice sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii i artkułów edukacyjnych wraz z jego montażem i uruchomieniem dla potrzeb Zamawiającego obejmuje dostawę 9 pakietów programów multimedialnych i zestawów pomocy dydaktycznych, 4 programów multimedialnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 35569,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dotyczy dostawy do Szkoły Podstawowej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie, Snopków ul. Szkolna 1, 21-002 Jastków sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii i artkułów edukacyjnych wraz z jego montażem i uruchomieniem dla potrzeb Zamawiającego obejmuje dostawę 9 pakietów programów multimedialnych, 12 zestawów pomocy dydaktycznych, 1 monitora interaktywnego o przekątnej min. 75”, 1 komputera stacjonarnego z klawiaturą i monitorem (o przekątnej min. 23,8”) z oprogramowaniem biurowym, 1 komputera przenośnego z oprogramowaniem biurowym i 10szt. słuchawek terapeutycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przenośne

33195100-4 - Monitory

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 38686,01 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dotyczy dostawy do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tomaszowicach, Tomaszowice-Kolonia 40A, 21-008 Tomaszowice sprzętu, nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz narzędzi do terapii i artkułów edukacyjnych wraz z jego montażem i uruchomieniem dla potrzeb Zamawiającego obejmuje dostawę 3 pakietów programów multimedialnych, 1 monitora interaktywnego o przekątnej min. 75”, 1 komputera przenośnego z oprogramowaniem biurowym, 1 podstawy mobilnej, 1 mikrofonu do nagrywania i odtwarzania, 1 urządzenia wielofunkcyjnego, 1 głośnika, 1 podłogi interaktywnej komplecie z wykładziną i specjalistycznym oprogramowaniem do podłogi interaktywnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

33195100-4 - Monitory

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 37384,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, uwzględniając możliwości finansowe chcąc zapewnić użytkownikom sprzęt o najlepszych parametrach wymagał zaoferowania monitorów z systemem operacyjnym Android minimum w wersji 12. Po analizie złożonych ofert Zamawiający stwierdził, że na rynku występuje tylko jeden rodzaj monitora, który spełnia opis przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób nieprawidłowy, który doprowadził do naruszenia zasady uczciwej konkurencji i wpłynął na możliwość złożenia ważnych ofert przez Wykonawców, ma zatem obowiązek po stwierdzeniu tej okoliczności unieważnienia postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37275,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44329,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37275,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37275,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, uwzględniając możliwości finansowe chcąc zapewnić użytkownikom sprzęt o najlepszych parametrach wymagał zaoferowania monitorów z systemem operacyjnym Android minimum w wersji 12. Po analizie złożonych ofert Zamawiający stwierdził, że na rynku występuje tylko jeden rodzaj monitora, który spełnia opis przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób nieprawidłowy, który doprowadził do naruszenia zasady uczciwej konkurencji i wpłynął na możliwość złożenia ważnych ofert przez Wykonawców, ma zatem obowiązek po stwierdzeniu tej okoliczności unieważnienia postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, uwzględniając możliwości finansowe chcąc zapewnić użytkownikom sprzęt o najlepszych parametrach wymagał zaoferowania monitorów z systemem operacyjnym Android minimum w wersji 12. Po analizie złożonych ofert Zamawiający stwierdził, że na rynku występuje tylko jeden rodzaj monitora, który spełnia opis przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób nieprawidłowy, który doprowadził do naruszenia zasady uczciwej konkurencji i wpłynął na możliwość złożenia ważnych ofert przez Wykonawców, ma zatem obowiązek po stwierdzeniu tej okoliczności unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.