eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu na rok 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu na rok 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Celna 23

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@powiatmysliborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsmysliborz.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


świadczenie usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających i edukacyjnych na poziomie obowiązującego standardu, w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb osób w nim przebywających.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu na rok 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-071449ff-7adb-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037247/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.131.147.2022.WjM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych w Myśliborzu w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Zakres zamówienia obejmuje:
1) pranie wodne odzieży, ręczników, pościeli, koców, poduszek, zasłon, obrusów, serwet, kołder, materacy, podkładów gumowych, wałków odleżynowych i innych rzeczy przekazanych do prania przez Zamawiającego, w tym fartuchów kuchennych i odzieży roboczej pracowników Zamawiającego;
2) maglowanie, prasowanie;
3) naprawy krawieckie bielizny pościelowej (powłoczki, powłoki, prześcieradła, itp. – w szczególności wszycie brakujących guzików, zszycie naderwanych materiałów, inne.
2. Szacunkowa ilość wszystkich rzeczy przekazanych do prania w okresie obowiązywania umowy wynosi: 33.000,00 kg (bez podziału na rzeczy białe i kolorowe, do maglowania i bez maglowania itp.).
3. Szczegółowa ilość oraz asortyment rzeczy przekazywanych do prania jak i dostarczonych po wykonaniu usługi przez Wykonawcę wynikać będzie z dokumentów potwierdzających przyjęcie i odbiór rzeczy, w tym protokołu przekazania - odbioru. Wykonawca i odbierający pracownik Zamawiającego kwitują wagę dostarczonych rzeczy suchych. Pracownik Zamawiającego weryfikuje ilość odebranej odzieży na podstawie wykazów wewnętrznych przyjęcia odzieży oddanej uprzednio do prania. Za prawidłowe wykonanie usługi należy rozumieć odebranie od Wykonawcy rzeczy prawidłowo wypranych zgodnie z wymaganym terminem i innymi warunkami określonymi w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w procesie prania dezynfekcji środków zawierających fosforany oraz związki chloru w postaci innej jak chlor nieaktywny.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, utratę lub zaginięcie przejętych rzeczy i zobowiązuje się do pokrycia wartości szkody poniesionej przez Zamawiającego po uprzednim szacunkowym określeniu ceny i stopnia zużycia uszkodzonej rzeczy. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wykonanej usługi, Wykonawca zobowiązany jest do poprawy wykonanej usługi w terminie 4 dni, licząc od momentu powiadomienia.
6. Odbiór i dostarczenie rzeczy przeznaczonych do prania z i do magazynu Zamawiającego, odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt oraz ryzyko. Transport rzeczy musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo na wniosek Zamawiającego udostępnić książeczkę dezynfekcji środka transportu, w którym przewożone są rzeczy przeznaczone do prania lub wyprane. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach, zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania usługi prania bielizny lub innych rzeczy w ciągu 24 godzin, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym. Wykonawca przed wywiezieniem z pralni wypranych rzeczy zobowiązany będzie zapakować je w foliowe opakowania lub inne, odpowiednio zabezpieczające rzeczy przed zabrudzeniem, zniszczeniem itp.
7. Opakowanie z rzeczami wypranymi będzie wyraźnie oznakowane jako rzeczy Zamawiającego wraz z podaniem adresu. Niedopuszczalne jest mieszanie, a w tym pranie rzeczy Zamawiającego z rzeczami innych użytkowników pralni.
8. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi systematycznie trzy razy w tygodniu w: poniedziałki, środy, piątki. W przypadku, gdy termin świadczenia usługi wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór towaru odbędzie się w innym dniu ustalonym przez Zamawiającego. W przypadku pobrania odzieży zanieczyszczonej do prania z magazynu Zamawiającego w poniedziałek, Wykonawca dostarczy je wyprane w środę, odebrane w środę dostarczy wyprane w piątek, a pobrane piątek dostarczy do magazynu Zamawiającego w poniedziałek. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza możliwość zmiany ww. dni odbioru, dostawy lub wydłużenia terminu wykonania usługi - termin ten jednak musi być wcześniej uzgodniony z Zamawiającym.
9. Dostawa odzieży wypranej musi nastąpić w wyznaczony dzień, w godzinach od 7:00 do 12:00 lub w innych za zgodą Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do magazynu Zamawiającego wszystkie wyprane rzeczy przed pobraniem następnej partii prania.
10. Rzeczy skażone przeznaczone do prania będą do transportu przygotowywane i oznakowane przez Zamawiającego w opakowaniach zapewnionych przez Wykonawcę. Zamawiający zobowiązuje się przekazywać Wykonawcy do prania, rzeczy w stanie umożliwiającym ich pranie, bez uzasadnionych wątpliwości, co do ich uszkodzenia w trakcie realizacji usług pralniczych. W przypadku wystąpienia takich wątpliwości w rzeczach przekazanych do prania, Wykonawca informuje o tym Zamawiającego przed przystąpieniem do prania tych rzeczy. Zamawiający zapewni w swojej siedzibie możliwość odbioru rzeczy do prania oraz przekazania przez Wykonawcę rzeczy wypranych.
11. Za prawidłowo wyprane rzeczy uważa się te które są:
1) czyste, pozbawione zabarwień, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania wodnego;
2) suche;
3) o charakterystycznym świeżym, przyjemnym zapachu środka do czyszczenia;
4) wyprane z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważny, wymienione środki nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych;
5) z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału;
6) wypłukane w płynie do płukania;
7) wykrochmalone, naprawione (dotyczy pościeli) i odpowiednio wymaglowane;
8) wyprasowane;
9) złożone i pogrupowane według rodzaju;
10) dostarczone do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ oraz wzorze umowy.
12. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
98312000-3 Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
98311000-6 – usługi odbierania prania
98315000-4 – usługi prasowania
13. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, jednak nie mogą przekroczyć maksymalnej wartości netto zamówienia podstawowego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie umowy w 70%.
14. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na następujących zasadach:
1) W przypadku wyczerpania kwoty umowy Zamawiający uprawniony jest do zlecania dodatkowej usługi pralniczej o wartości nieprzekraczającej 20% wartości brutto podstawowego zamówienia.
2) Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wystąpienia potrzeby zlecenia dodatkowej usługi pralniczej oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
3) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego prawem opcji nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień umownych zawartych w § 7 ust. 2 pkt 1 oraz § 7c wzoru umowy.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
5) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać.
6) Zasady dotyczące zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
7) Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy.
8) Zasady przedmiotu umowy objętego prawem opcji zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.