eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubianka › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 PLN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 PLN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 8

1.5.2.) Miejscowość: Łubianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-152

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 056 678 82 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 PLN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a355db1-5f55-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027609/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 032 928,50

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428642/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFB.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł, w tym:
1) na pokrycie deficytu budżetu Gminy Łubianka,
2) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
4. Okres kredytowania: do dnia 30 kwietnia 2031 r.
5. Kredyt z dniem zawarcia umowy postawiony zostanie do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach określonych przez Zamawiającego. Bank nie będzie pobierał prowizji od uruchomienia kredytu.
6. Uruchomienie i wypłata transz kredytu nastąpi – na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty ich przekazania Wykonawcy w formie elektronicznej, na wskazany przez Wykonawcę w umowie adres poczty elektronicznej email – na numer rachunku bankowego wskazanego przez Zamawiającego.
6. Do obliczenia ceny ofertowej brutto należy założyć, że kredyt zostanie uruchomiony w dwóch transzach: I transza w dniu 5 grudnia 2022 r. w wysokości 500.000,00 zł, II transza w dniu 20 grudnia 2022 r. w wysokości 500.000,00 zł. Wskazane terminy uruchomienia transz kredytu oraz wysokość transz nie są wiążące i mogą ulec zmianie. Podane powyżej terminy oraz wysokości transz służą tylko do obliczenia ceny ofertowej brutto.
7. Okres spłaty kredytu (kapitału) miesięcznie, począwszy od 2023 roku.

2023 rok - 12 rat każda po 10.000,00 zł – łącznie 120.000,00 zł
2024 rok - 12 rat każda po 10.000,00 zł – łącznie 120.000,00 zł
2025 rok - 12 rat każda po 10.000,00 zł – łącznie 120.000,00 zł
2026 rok - 12 rat każda po 10.000,00 zł – łącznie 120.000,00 zł
2027 rok - 12 rat każda po 10.000,00 zł – łącznie 120.000,00 zł
2028 rok - 12 rat każda po 10.000,00 zł – łącznie 120.000,00 zł
2029 rok - 12 rat każda po 10.000,00 zł – łącznie 120.000,00 zł
2030 rok - 12 rat każda po 10.000,00 zł – łącznie 120.000,00 zł
2031 rok - 4 raty każda po 10.000,00 zł – łącznie 40.000,00 zł

Jeżeli data spłaty kredytu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, za termin spłaty uznaje się następny dzień roboczy następujący po dniu wolnym od pracy.
8. Spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia kredytu. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu). Harmonogram spłaty kredytu przewiduje spłatę odsetek w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu miesiąca.
9. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego miesiąc naliczenia odsetek) powiększone o stałą marżę Banku. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 1M na dzień 2022-11-08.
10. Oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu.
11. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu.
12. Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
[...] Dalsze informacje w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347321,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347321,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347321,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nicolaus Bank Spółdzielczy w Toruniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169920

7.3.3) Ulica: Lelewela 33

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347321,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-20 do 2031-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.