eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kórnik › Bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2024 roku, na urządzeniach stanowiących własność Miasta i Gminy Kórnik

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2024 roku, na urządzeniach stanowiących własność Miasta i Gminy Kórnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Kórnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Kórnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-035

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kornik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www2.kornik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kornik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2024 roku, na urządzeniach stanowiących własność Miasta i Gminy Kórnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9222e820-7980-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062397/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2024 roku na urządzeniach stanowiących własność Miasta i Gminy Kórnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B-FP-271.1.40.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2024 roku, na urządzeniach stanowiących własność Miasta i Gminy Kórnik”.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zapiera Opisie Przedmiotu Zamówienia ( OPZ) stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGORAD Radosław Gołuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861682743

7.3.3) Ulica: Kosynierów 90

7.3.4) Miejscowość: Środa Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Wymiana tradycyjnych źródeł światła wraz z oczyszczeniem i uszczelnieniem oprawy (szt. ) 194,34 zł
2.Wymiana niedziałających źródeł światła – dioda LED wraz z wymianą całości oprawy – wybór oprawy nie gorszy jak Ampera produkt firmy Schroeder (szt.) 965,55 zł
3.Wymiana zegara astronomicznego na ETIclock lub równoważny, jednak o parametrach nie gorszych (szt.) 257,07 zł
4.Ustawienie i regulacja zegara astronomicznego na pory funkcjonowania wskazane przez Zamawiającego (szt.) 29,52 zł
5.Wymiana zabezpieczenia w tablicy rozdzielczej, szafie (szt.) 145,75 zł
6.Wymiana zabezpieczenia w słupie (szt.) 209,10 zł
7.Wymiana oprawy z tradycyjnym źródłem światła typu Philips SGS na oprawę LED np. typu Ampera – produkt firmy Schroeder lub równoważną (szt.) 990,05 zł
8.Wymiana oprawy na oprawę z tradycyjnym źródłem światła (szt.) 858,54 zł
9. Wymiana słupa stalowego (szt.) 1 353,00 zł
10. Wymiana słupa aluminiowego (szt.) 1223,85 zł
11. Wymiana słupa betonowego (szt.) 565,80 zł
12. Wymiana słupa stylizowanego(szt.) 7 134,00 zł
13. Wymiana fundamentu (szt.) 845,01 zł
14. Naprawa uszkodzonego kabla oświetleniowego (mb.) 120,54 zł
15. Dokonywanie cyklicznych przeglądów linii oświetleniowych w celu wykrycia uszkodzeń, dewastacji itp. oraz w celu dokonania oceny stanu technicznego. Przeglądy zostaną potwierdzone stosownymi protokołami. Przeglądy należy wykonać minimum cztery razy w ciągu roku, w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i listopad. 83,64 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.