eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ
wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639815948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 27

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614262455

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@zolgniezno.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolgniezno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ
wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e98701a6-753c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014780/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa portierni Zakładu wraz z obsługą wewnętrznej centrali automat. sygnalizacji pożaru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAT 372.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 189329,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa portierni przez 24h/dobę z jednoosobową obsadą na jednej zmianie przez wszystkie dni kalendarzowe w roku.
2. Ilość godzin wykonywania zamówienia w okresie jednego roku wynosi 8760.
3. Zakres obowiązków obejmuje w szczególności:
a) zabezpieczenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją
b) zamykanie bram wjazdowych na teren Zakładu w porze nocnej od godziny 22.30 do godziny 5.00.
c) otwieranie i zamykanie zapory wjazdowej
d) zamykanie po godzinie 1500 i otwieranie o godzinie 700 drzwi wejściowych do segmentu administracji
e) wykonawca otrzyma klucze do budynku części administracyjnej które będą przechowywane przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich kradzież, czy tez użycie ich przez osoby nieupoważnione
W przypadku zgubienia lub innej zawinionej utraty jakichkolwiek kluczy przez Wykonawcę jest on zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu, Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody Zamawiającego z tym związane, w tym zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty wymiany zamków na nowe albo dorobienia utraconych kluczy.
f) sprawdzanie zabezpieczenia drzwi i okien oraz wyłączanie oświetlenia w segmencie administracji
g) obsługa centrali sygnalizacji pożarowej „Siemens FC724”:
- sprawdzanie wiarygodności wywołanego alarmu
- wyłączanie fałszywego alarmu
- powiadamianie stanowiska monitorowania o fałszywych alarmach
h) powiadamianie Policji i Straży Pożarnej w przypadkach nagłych zdarzeń (pożar, włamanie itp.)
i) powiadamianie Dyrektora w przypadkach nagłych zdarzeń (pożar, włamanie itp.)
h) prowadzenie rejestru osób wchodzących na teren Zakładu po godzinie 1500
i) przestrzeganie przepisów b.h.p. i p-poż. oraz regulaminów obowiązujących w Zakładzie
j) prowadzenie księgi z przebiegu pracy na każdej zmianie.
k) informowanie na bieżąco Zamawiającego o przypadkach zagrożenia i dewastacji mienia oraz włamania i kradzieży na terenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego.
4. Zakaz wpuszczania pojazdów na teren Zakładu za wyjątkiem samochodów:
a) Dyrektora
b) Głównego Księgowego
c) posiadających zezwolenie Dyrektora na wjazd na teren Zakładu
d) pojazdów uprzywilejowanych
e) służbowych i wykonujących zaopatrzenie na rzecz Zakładu
f) pracowników II i III zmiany (godz. 1400 i 2200);
4
5. Wykonawca przeszkoli pracowników portierni w zakresie obsługi centrali automatycznej sygnalizacji pożarowej „Siemens FC724” oraz urządzenia do retransmisji sygnałów pożarowych.
Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie , że pracownicy zatrudnieni w jego firmie, wykonujący pracę w portierni Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SP ZOZ ul. Elizy Orzeszkowej 27 62-200 Gniezno, posiadają ważne szkolenia BHP i P.POŻ, aktualną zdolność lekarską do pracy oraz zostali przeszkoleni w zakresie obsługi centrali automatycznej sygnalizacji pożaru Siemens FC724, urządzenia do retransmisji sygnałów pożarowych. wg załącznika nr 6
6. Portiernia stanowi pomieszczenie Zamawiającego odpowiednio wyposażone. W pomieszczeniu tym siedzibę będą mieli pracownicy Wykonawcy na czas wykonywania zadań.
7. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w należytym stanie sanitarno – higienicznym pomieszczenia Portierni we własnym zakresie przez okres trwania umowy.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyrządzone szkody i zobowiązany jest do ich usunięcia.
9. W terminie 14 dni przed upływem obowiązywania umowy Wykonawca oraz Zamawiający dokonają komisyjnego przeglądu stanu pomieszczenia portierni oraz spisu z natury wyposażenia znajdującego się w tym pomieszczeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98341120-2 - Usługi portierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnię faktyczne:
Zostały złożone cztery oferty firmy: Innovative Cleaning Services Sp. z o.o. Ul. Warszawska 39/41 61-028 Poznań na kwotę 193 000,00 zł brutto, Konsorcjum firm: Spółdzielnia “Dozór” w Gnieźnie Ul. Żwirki i Wigury 19a 62-200 Gniezno – lider konsorcjum Biuro Ochrony A-Z Sławomir Karczewski ul. F. Stróżyńskiego 12 60-688 Poznań - partner konsorcjum na kwotę 206 876,16 zł brutto, Konsorcjum firm: MM Service Monitoring Sp. Z o.o. ul. Trybunalska 21 95-080 Kruszów – lider konsorcjum MM Service Security Sp. Z o.o. ul. 3 –go Maja 64/66N 93-408 Łódź – partner konsorcjum na kwotę 257 086,73 zł brutto, Protect Sp. z o.o.Ul. Wagrowska 6 61-369 Poznań na kwotę 274 972,90 zł brutto.
Cena najniższej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 189 329,88 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej najniżej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274972,90 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.