eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusinów › "Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w 2023 roku"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w 2023 roku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001311682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rusinów Konecki 32

1.5.2.) Miejscowość: Rusinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-422

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mow.rusinow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mowrusinowkonecki.mobischool.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl oraz https://mowrusinowkonecki.mobischool.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w 2023 roku"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee4c0724-6675-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00418746/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w 2023 roku"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444698/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOWRK-ZP-2/1436/11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40000 litrów (z możliwością zmniejszenia) oleju napędowego grzewczego do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w 2023 r.
2. Dostawy oleju dokonywane będą partiami do kotłowni olejowej Ośrodka.
3. Dostarczony olej opałowy winien spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami:
1) gęstość w temperaturze 15° C max. 860 kg/m3 ;
2) wartość opałowa- minimum 42,6 MJ/kg
3) temperatura zapłonu - minimum 56°C;
4) lepkość kinetyczna w temperaturze 20°C -maksimum 6,00mm2 /s;
5) skład frakcyjny:
do 250° C destyluje (% V/V), maksimum 65;
do 350° C destyluje (% V/V), minimum 85;
6) temperatura płynięcia (° C), maksimum -20;
7) pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,30;
8) zawartość siarki %( m/m), maksimum 0,100;
9) zawartość wody (mg/kg), maksimum 200;
10) zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg), maksimum 24;
11)pozostałość po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,010.
4. Dostawa oleju następować będzie transportem Wykonawcy (autocysterna z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Cysterna musi posiadać legalizowany licznik do wydawania paliwa oraz wąż z możliwością podania paliwa.
5. Ładowność cysterny nie może być mniejsza niż 10000 litrów .
6. Jednorazowa dostawa oleju opałowego do Ośrodka będzie wynosiła około 5500 litrów a w wyjątkowych przypadkach mniej.
7. Wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą świadectwa jakości, nie później niż z fakturą.
8. Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie, faksem lub e-mailem.
9. W nagłych przypadkach korekta zamówienia będzie dokonywana telefonicznie.
10. Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego przez Zamawiającego pracownika.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251412 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255348 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251412 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARROM-ENERGIA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672028239

7.3.4) Miejscowość: DOBRUT

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251412 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.