eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki › "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomyśl Wielki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomyslwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radomyslwielki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd751a9a-60ee-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053099/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 7 219 932 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435063/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.I.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 664135,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zamówienie obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości: 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na sfinansowanie spłaty planowanego deficytu budżetu.
1.2. Charakterystyka kredytu:
- Kwota kredytu: Udzielenie kredytu złotówkowego w wysokości: 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych)- zawarcie umowy na okres 20.12.2022 r.,
- spłaty odsetek – kwartalnie tak jak spłaty kapitału,
- spłaty kredytu – wg propozycji kredytobiorcy (Rozdział II do SWZ),
- spłaty kapitału w latach 2023 – 2032 wg propozycji zamawiającego:
rok 2023 – 150.000,00 zł,
rok 2024 – 150.000,00 zł,
rok 2025 – 150.000,00 zł,
rok 2026 – 150.000,00 zł,
rok 2027 – 150.000,00 zł,
rok 2028 - 150.000,00 zł,
rok 2029 – 150.000,00 zł,
rok 2030 - 150.000,00 zł,
rok 2031 - 150.000,00 zł,
rok 2032 - 150.000,00 zł;
- zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,
- oprocentowanie kredytu będzie oparte o WIBOR 1 M plus marża banku,
- kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami.
1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej kwoty kredytu, bez naliczania jakichkolwiek dodatkowych opłat.
1.4. Zamawiający zastrzega zmianę wysokości spłaty rat w poszczególnych latach, możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. Bank nie będzie pobierał z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji.
1.5. Zamawiający nie wyraża zgody na doliczanie do ceny kredytu innych kosztów niż WIBOR i marży banku.
1.6. Dokumenty finansowo-majątkowe (tj. sprawozdania finansowo- majątkowe sporządzane do G.U.S., Ministerstwa Finansów i Regionalnej Izby Obrachunkowej (Rb -NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb 28-S, Rb 27-S) dostępne są na stronie internetowej: https://radomyslwielki.pl/informacje-o-gminie/budzet-gminy.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Decyzja o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o zaciągnięciu kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł wynikała z podjętych przez Radę Miejską w Radomyślu Wielkim uchwał w tym zakresie oraz planowanego deficytu gminy.
Po wszczęciu postępowania gmina otrzymała dodatkowe dochody z budżetu państwa w wysokości 2.888.418,00 zł, a Powiat Mielecki nie wykorzystał dotacji celowej na współfinansowanie zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1179 w miejscowości Dulcza Wielka i Żarówka” w kwocie 1.380.000,00 zł.
Zamawiający po analizie budżetu, stwierdził, że posiada nadwyżkę, a zaciąganie kredytu i zadłużanie gminy jest nie celowe i nie leży w interesie publicznym. Tym bardziej, że planowana spłata kredytu miała nastąpić z dochodów własnych gminy tj. wpływów z podatku od nieruchomości i udziałów w podatku dochodowym od osób fizycznych.
Zamawiający nie mógł przewidzieć zmiany okoliczności determinujących wszczęcie postępowania, a ich wystąpienie usuwa potrzebę kontynuowania postępowania oraz wykonania zamówienia w świetle interesu publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629651,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629651,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629651,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.