eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Gdańsk-Południe w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220068128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9A

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-802

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gdansk-poludnie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk-poludnie.sr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bacd5ad-8224-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bacd5ad-8224-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00113202/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490870

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gos. 236-9/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162539,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, rozładunek, wniesienie wraz z montażem i ustawieniem nowych mebli biurowych. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2023) wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie były przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań, Wykonawcy wobec Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy meble wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego sposobu montażu.
Dopuszcza się zastosowanie innych równoważnych rozwiązań przy zachowaniu charakterystycznych parametrów technicznych i jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż określone w dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121100-7 - Biurka

39132100-7 - Szafy na akta

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Od dnia 17 listopada br. od godziny 18:00:00 do dnia 19 listopada do godz. 23:59:59 wystąpiła przerwa techniczna w działaniu platformy e-Zamówienia, na której Zamawiający prowadzi postępowanie. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 21 listopada 2023 do godz. 09:00:00, natomiast otwarcie ofert wyznaczono na 21 listopada na godz. 09:10:00. W dniach 20 i 21 listopada na stronie internetowej platformy e-Zamówienia pojawiały się komunikaty o występujących problemach technicznych i utrudnieniach w działaniu platformy. W wyznaczonym terminie na otwarcie ofert Zamawiający przystąpił do etapu otwarcia ofert. Jednak w dniu 21 listopada nie było to możliwe z powodu dalszych utrudnień w działaniu platformy. Zgodnie z art. 222 ust. 2 ustawy Pzp - „Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii”. Na stronę prowadzonego postępowania wpłynęły oferty od 9 Wykonawców, z czego 7 ofert zawierało dokumenty, natomiast 2 były puste. Otwarcie ofert nastąpiło dnia 22.11.2023r. o godz. 07:47:12.W związku z powszechną wiedza, iż powodem otrzymania pustych plików były problemy techniczne na platformie e-Zamówienia i zapewnieniem równego traktowania Wykonawców, Zamawiający unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.