eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b97eb13c-62de-418a-b07a-c3830b599903

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90258b8c-5c1d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035812/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425735/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.2.1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, pomocniczych oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych;
3.2.2. prowadzenie zastępczej obsługi kasowej Gminy w placówce banku w Wojniczu polegającej na dokonywaniu wypłat gotówkowych oraz przyjmowaniu wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego od osób trzecich, bez pobierania opłat;
3.2.3. przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego bez pobierania opłat;
3.2.4. dokonywanie wypłat gotówkowych przez Zamawiającego bez pobierania opłat;
3.2.5. udostępnienie Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego i siedzibie jednostek organizacyjnych systemu bankowości elektronicznej spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Wojnicz – szacunkowa liczba niezbędnych loginów: 15.
3.2.6. zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej dla pracowników Urzędu jak i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej;
3.2.7. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w banku obsługującym poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;
3.2.8. realizacja poleceń przelewu na rachunki wskazane przez Zamawiającego w innych bankach poprzez system bankowości elektronicznej lub w razie konieczności w formie dokumentu papierowego;
3.2.9. zapewnienie możliwości niezwłocznego realizowania tzw. szybkich poleceń przelewu typu SORBNET;
3.2.10. świadczenie usługi przewalutowania;
3.2.11. wydawanie blankietów czekowych,
3.2.12. przyjmowanie przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem),
3.2.13. realizacja przelewów zagranicznych bez pobierania opłat (dotyczy zamawiającego i wszystkich jednostek objętych postępowaniem)
3.2.14. potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji),
3.2.15. prowadzenie płatności masowych dla podatków lokalnych, opłat za ścieki i wodę oraz opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych;
3.2.16. przeksięgowywanie sald rachunków dot. płatności masowych codziennie na wskazany rachunek bankowy;
3.2.17. przyjmowanie środków finansowych na lokaty, w szczególności środków dotyczących wadiów przetargowych i gwarancji należytego wykonania umów UWAGA: zamawiający nie dopuszcza możliwości lokowania środków na lokatach typu overnight czy lokaty weekendowe;
3.2.18. oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych; kapitalizacja odsetek w okresie kwartalnym,
3.2.19. okresowe przeksięgowywanie dopisanych odsetek oraz zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją Kierowników/Dyrektorów jednostek;
3.2.20. uruchomianie na pisemny wniosek zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej na dany rok, maksymalnie do wysokości 4 000 000,00 zł; zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania jakichkolwiek opłat manipulacyjnych i innych związanych z udzieleniem, wykorzystaniem i obsługą kredytu niż opłata za uruchomienie kredytu określona w formularzu ofertowym wykonawcy. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
3.2.21. wydawanie zaświadczeń i opinii o prowadzonym rachunku bankowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264317,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264317,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6750006062

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: - 264 317,80 zł (słownie: minus dwieście sześćdziesiąt cztery tysiące trzysta siedemnaście złotych 80/100) RAZEM PRZYCHODY - KOSZTY (wartość dodatnia lub ujemna ustalana jako różnica pomiędzy kosztami zamawiającego a przychodem zamawiającego) WARTOŚĆ OFERTY
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: - 264 317,80 zł (słownie: minus dwieście sześćdziesiąt cztery tysiące trzysta siedemnaście złotych 80/100) RAZEM PRZYCHODY - KOSZTY (wartość dodatnia lub ujemna ustalana jako różnica pomiędzy kosztami zamawiającego a przychodem zamawiającego) WARTOŚĆ OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: - 264 317,80 zł (słownie: minus dwieście sześćdziesiąt cztery tysiące trzysta siedemnaście złotych 80/100) RAZEM PRZYCHODY - KOSZTY (wartość dodatnia lub ujemna ustalana jako różnica pomiędzy kosztami zamawiającego a przychodem zamawiającego) WARTOŚĆ OFERTY

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180 000 zł
7 500 zł / miesięcznie
OPŁATA RYCZAŁTOWA -
za obsługę bankową zgodną z
wymaganiami SWZ

8 000,00 zł
wartość prowizji za dwa
uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym

164 317,80 zł
wysokość odsetek od kredytu ustalona
według założeń dla dwóch lat

88 000,00 zł
wysokość odsetek od środków zamawiającego ustalona
według założeń w ciągu 2 lat

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.