eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Zakup, dostawa sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego, wyposażenia z projektu "Muzyka na poziomie. Zakup wyposażenia i modernizacja przestrzeni koncertowej i dod. zaplecza Muzeum

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego, wyposażenia z projektu „Muzyka na poziomie. Zakup wyposażenia i modernizacja przestrzeni koncertowej i dod. zaplecza Muzeum

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 630 30 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl, https://oneplace.marketplanet.pl lub bezpośredni link do postępowania: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/128677/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego, wyposażenia z projektu „Muzyka na poziomie. Zakup wyposażenia i modernizacja przestrzeni koncertowej i dod. zaplecza Muzeum

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6e7431d-5c3d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072818/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Muzyka na poziomie. Zakup wyposażenia i modernizacja przestrzeni koncertowej oraz zaplecza technicznego Muzeum (technika sceniczna).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego” w ramach programu Infrastruktura Kultury 2023: Muzyka na poziomie. Zakup wyposażenia i modernizacja przestrzeni koncertowej oraz zaplecza technicznego Muzeum.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416099

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/40/MGW/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 362162,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego oraz dodatkowego wyposażenia w ramach projektu pn.: „Muzyka na poziomie. Zakup wyposażenia i modernizacja przestrzeni koncertowej oraz zaplecza technicznego Muzeum”, z podziałem na 3 części: Część 1: Zakup, dostawa oświetlenia scenicznego oraz dodatkowego wyposażenia:
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa produktu - Ilość:
1. LED BAR - (40)
2. LED PAR - (30)
3. Projektor GOBO - (4)
4. Ruchoma głowica SPOT LED - (6)
5. Ruchoma głowica WASH LED - (6)
6. Ruchoma głowica BEAM LED - (6)
7. Reflektor teatralny - (4)
8. Sterownik DMX - (2)
9. LED WASHER - (4)
10. Sterownik DMX PC - (2)
11. Spliter DMX - (4)
12. Wytwornica mgły - (4)

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527270-9 - Platformy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.5.) Wartość części: 122596,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego oraz dodatkowego wyposażenia w ramach projektu pn.: „Muzyka na poziomie. Zakup wyposażenia i modernizacja przestrzeni koncertowej oraz zaplecza technicznego Muzeum”, z podziałem na 3 części: Część 2: Zakup, dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz dodatkowego wyposażenia:
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa - Ilość:
1. Mikser audio - (5)
2. Zasilana z akumulatorów kolumna bluetooth - (4)
3. Kolumna aktywna - (6)
4. Modułowy system aktywny - (6)
5. Podwójny system bezprzewodowy z mikrofonami
nagłownymi - (4)
6. Mikrofon wokalny - (4)
7. Mikrofony perkusyjne - (1)
8. Mikrofony instrumentalne - (4)
9. Mikrofon do wzmacniaczy gitarowych - (2)
10. Statyw mikrofonowy wysoki - (8)
11. Statyw mikrofonowy niski - (4)
12. Odbiornik bluetooth/xlr - (4)
13. Mobilny stół DJ - (2)
14. Statyw kolumnowy z podstawą - (2)
15. Nagłośnienie ścienne - (2)
16. Statyw kolumnowy - (10)
17. Wózek transportowy - (1)
18. Mównica - (3)
19. Kontroler plus futerał ochronny - (1)

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

39151100-6 - Stojaki

39121200-8 - Stoły

34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 133905,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, multimedialnego oraz dodatkowego wyposażenia w ramach projektu pn.: „Muzyka na poziomie. Zakup wyposażenia i modernizacja przestrzeni koncertowej oraz zaplecza technicznego Muzeum”, z podziałem na 3 części: Część 3: Zakup, dostawa sprzętu multimedialnego:
Nazwa - Ilość:
1. Kabel HDMI - (2)
2. Nadajnik extendera HDMI - (2)
3. Projektor - (1)
4. Projektor instalacyjny - (3)
5. Projektor mobilny - (6)
6. Ekran projekcyjny - (6)

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

32581100-0 - Kabel do transmisji danych

30121420-3 - Nadajniki cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 105660,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134889,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385111,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140398,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPRESSA Piotr Gielniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5360006898

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 16

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140398,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178509,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259536,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197478,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konverta Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732927035

7.3.3) Ulica: Słowackiego 6A lok. 10

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197478,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205646,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149555,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHADOK AV Piechuła Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291629852

7.3.3) Ulica: Wolności 404

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-806

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149555,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia dla każdej części zadania wynosi: 8 tygodni (56 dni) od podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.