eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › Cz. I Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. "Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza" Cz. II .." II



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Cz. I Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza”
Cz. II ..” II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 248

1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl, przetargi@podegrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cz. I Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza”
Cz. II ..” II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ba7339e-5f2c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025243/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza”

1.1.22 Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Podegrodzie w ramach zadania pn. „Zakup słupów i montaż lamp na ul. św. Anny

1.3.13 Nadzór inwestorski dla zadania: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Podegrodzie w ramach zadania pn. „Zakup słupów i montaż lamp na ul. św. Anny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425947/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr I: „Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza”
Zamówienie obejmuje:
a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn.: Projekt budowy oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 a, b do SWZ.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 18292,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr II: „Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej
w m. Podegrodzie w ramach zadania pn. „Zakup słupów i montaż lamp na ul. św. Anny”
Zamówienie obejmuje:
a) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 293758K, dz. nr ew. 941/1 w miejscowości Podegrodzie – kontynuacja oświetlenia ulicy św. Anny, zgodnie z zał. graficznym „cz. II - mapa poglądowa z lokalizacją inwestycji - Podegrodzie”. Zakres zadania obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie 4 lamp oświetlenia ulicznego od istniejącego oświetlenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 a, b do SWZ.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 33036,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr III: „Nadzór inwestorski dla zadania: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Podegrodzie w ramach zadania pn. „Zakup słupów i montaż lamp na ul. św. Anny”
Zamówienie obejmuje:
1) Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad inwestycją realizowaną przez Gminę Podegrodzie w zakresie w jakim mowa w dokumentacji zamówienia oraz w art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) nad realizacją zadania p.n.: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Podegrodzie w ramach zadania pn. „ Zakup słupów i montaż lamp na ul. św. Anny”
Inwestycja będzie polegała na rozbudowie oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 293758K, dz. nr ew. 941/1 w miejscowości Podegrodzie – kontynuacja oświetlenia ulicy św. Anny, zgodnie z zał. graficznym „cz. II - mapa poglądowa z lokalizacją inwestycji - Podegrodzie”. Zakres obowiązków obejmuje nadzór nad budową 4 lamp oświetlenia ulicznego od istniejącego oświetlenia.
Inspektor Nadzoru powinien posiadać uprawnienia: do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 1097,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Cz. I Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” zostało unieważnione:
1) część nr I na podstawie:
• art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. 23.011.2022 r., do godz. 9.00 wpłynęła 1 zaszyfrowana oferta dla przedmiotowego postępowania dot. części nr I:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin
płatności –
w dniach* Termin usunięcia wad i usterek –
w dniach* Termin wykonywania*

1 F.H.U. ELCOM
Aleksandra Cabak
Kamionka Wielka 9
33-334 Kamionka Wielka
NIP: 7341472324 77.900,00 30 dni 5 dni 28.12.2022

2 Arkadis Sp. z o.o. S1 sp. k.
ul. Jasielska 11
38-120 Czudec
NIP: 8191670068 - - -

Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zabezpieczona w budżecie to 15.000,00 zł.
Cena jedynej i najkorzystniejszej złożonej oferty nr 1 w przedmiotowym postępowaniu dla części nr I przekracza więc kwotę Zamawiającego o 62.900,00 zł.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwoty w złożonej ofercie nr 1 o kwotę 62.900,00 zł w przedmiotowym zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77900,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ELCOM Aleksandra Cabak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341472324

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 33-334

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1777,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1777,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1777,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o.o. S1 sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670068

7.3.3) Ulica: ul. Jasielska 11

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1777,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.