eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wijewo › Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów Gminy Wijewo w okresie 01.01.2023 r. - 31.12.2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów Gminy Wijewo w okresie
01.01.2023 r. – 31.12.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Wijewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 549 40 85

1.5.8.) Numer faksu: 65 549 47 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów Gminy Wijewo w okresie
01.01.2023 r. – 31.12.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afd3f0b6-778d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030735/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów Gminy Wijewo w okresie 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487794

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR 271.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 62020,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą: „Dostawa energii elektrycznej do lokali
i obiektów Gminy Wijewo w okresie od 01.01.2023-31.12.2023 r.”
2. Szacunkowe roczne zużycie prądu wynosi 125 MWh.
3. Właściwa ilość zużytej energii będzie odczytywana na podstawie wskazań liczników w lokalizacji wskazanych punktów poboru.
4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne, przepisach wykonawczych to tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
5. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi i zapisami ustawy Prawo Energetyczne oraz rozporządzeniami do tej ustawy i Polskimi Normami w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
6. Odbiorcy energii są wymienieni w załączniku numer 2 do SWZ.
7. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającym (odbiorcą energii elektrycznej), a operatorem systemu dystrybucji OSD (dotyczy Wykonawców, nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).
8. Należność Wykonawcy za zużytą energię elektryczną w okresach rozliczeniowych zgodnych
z okresami rozliczeniowymi stosowanymi przez Operatora Systemu Dystrybucji OSD działającego na danym terenie i zatwierdzonymi w taryfie OSD (dwumiesięczna), obliczana będzie indywidualnie jako iloczyn faktycznie sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo-rozliczeniowych i ceny jednostkowej energii elektrycznej określonej w ofercie i umowie.
9. Do wliczonej należności Wykonawca doliczy podatek VAT według obowiązującej stawki na dzień wystawienia faktury.
10. Ewentualne zmiany rzeczywistego zużycia energii elektrycznej do szacowanego nie będą skutkowały dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego.
11. Wykonawca zapewni oraz zobowiązuje się ponosić koszty bilansowania handlowego Zamawiającego. Podmiotem odpowiedzialnym za rozliczenie niezbilansowanej energii elektrycznej dostarczonej i pobranej z systemu będzie Wykonawca.
12. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym, w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne.
13. Zamawiający udzieli Wykonawcy odpowiednich pełnomocnictw oraz przekaże wszystkie niezbędne dane
i informacje umożliwiające przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.