Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00442569/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00453839/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych – Remont dróg powiatowych nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie) oraz nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 3
1.5.2.) Miejscowość: Syrynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/zapytania_email,143598,4971ea42e67e73f2e0dc2546ac114455.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych – Remont dróg powiatowych nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie) oraz nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd4e1605-68e0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524948/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych - Remont dróg powiatowych nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie) oraz nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2521.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji powiatowych:Część 1: Remont drogi powiatowej nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie)
Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru polegać będą na remoncie drogi powiatowej nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie) na długości 811 mb (odcinek od skrzyżowania z ul. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Głożyńską, odcinek od skrzyżowania z ul. Głożyńską do posesji nr 243).
Zakres robót:
- powierzchnia chodników i zjazdów – 1315,75m2,
- powierzchnia podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 22P - 1622,00m2,
- powierzchnia nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, AC 16W –
5539,70 m2,
- powierzchnia nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, AC 11S –
5539,70 m2,
- powierzchnia poboczy - 591,50 m2,
- oznakowanie poziome – 208,64 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 27134,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji powiatowych:Część 2: Remont drogi powiatowej nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni)
Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru polegać będą na remoncie drogi powiatowej nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni) na długości 835 mb, (odcinek od rejonu skrzyżowania z ul. Bukowską - DW936 do rejonu Szkoły Podstawowej im. Romana Dworczaka i dr Anny Wróbel w Syryni, posesja nr 26)
Zakres robót:
- powierzchnia podbudowy z kruszywa łamanego – 6306,84 m2,
- powierzchnia podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 22P – 6306,84 m2,
- powierzchnia nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, AC 11S –
6306,84 m2;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 27906,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory i Obsługa Inwestycji Budowlanych Piotr Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471088084
7.3.3) Ulica: Jurija Gagarina 4A
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-373
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Nadzory i Obsługa Inwestycji Budowlanych Piotr Nowak
jakie przetargi wygrała firma
Nadzory i Obsługa Inwestycji Budowlanych Piotr Nowak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory i Obsługa Inwestycji Budowlanych Piotr Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471088084
7.3.3) Ulica: Jurija Gagarina 4A
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-373
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Nadzory i Obsługa Inwestycji Budowlanych Piotr Nowak
jakie przetargi wygrała firma
Nadzory i Obsługa Inwestycji Budowlanych Piotr Nowak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca jest zobowiązany sprawować czynności inspektora nadzoru inwestorskiego przez czas oznaczony od dnia
zawarcia umowy do dnia zakończenia Inwestycji, usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru
końcowego oraz przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów potwierdzających wykonanie robót.
2. Termin wykonania robót budowlanych (Inwestycji):
Część 1:
10 miesięcy od daty zawarcia umowy o roboty budowlane, jednak nie dłużej niż do dnia 15.10.2024 r.
Część 2:
10 miesięcy od daty zawarcia umowy o roboty budowlane, jednak nie dłużej niż do dnia 15.10.2024 r.
Termin wykonania robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru może ulec zmianie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: Budowa nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Celnej w Nowym Tomyślu.
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obwodnic Podłęża i Niepołomic w nowym przebiegu DW 964 (stanowiących połączenie Niepołomickiej Stefy Inwestycyjnej z siecią dróg międzynarodowych) (...)
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Brody
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.