eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych - Remont dróg powiatowych nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie) oraz nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych – Remont dróg powiatowych nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie) oraz nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 3

1.5.2.) Miejscowość: Syrynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/zapytania_email,143598,4971ea42e67e73f2e0dc2546ac114455.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych – Remont dróg powiatowych nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie) oraz nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd4e1605-68e0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524948/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych - Remont dróg powiatowych nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie) oraz nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2521.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55040,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji powiatowych:
Część 1: Remont drogi powiatowej nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie)
Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru polegać będą na remoncie drogi powiatowej nr 5028S (ul. Rymera w Radlinie) na długości 811 mb (odcinek od skrzyżowania z ul. Chrobrego do skrzyżowania z ul. Głożyńską, odcinek od skrzyżowania z ul. Głożyńską do posesji nr 243).
Zakres robót:
- powierzchnia chodników i zjazdów – 1315,75m2,
- powierzchnia podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 22P - 1622,00m2,
- powierzchnia nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, AC 16W –
5539,70 m2,
- powierzchnia nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, AC 11S –
5539,70 m2,
- powierzchnia poboczy - 591,50 m2,
- oznakowanie poziome – 208,64 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 27134,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji powiatowych:
Część 2: Remont drogi powiatowej nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni)
Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru polegać będą na remoncie drogi powiatowej nr 5053S (ul. Powstańców Śląskich w Syryni) na długości 835 mb, (odcinek od rejonu skrzyżowania z ul. Bukowską - DW936 do rejonu Szkoły Podstawowej im. Romana Dworczaka i dr Anny Wróbel w Syryni, posesja nr 26)
Zakres robót:
- powierzchnia podbudowy z kruszywa łamanego – 6306,84 m2,
- powierzchnia podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 22P – 6306,84 m2,
- powierzchnia nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, AC 11S –
6306,84 m2;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 27906,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory i Obsługa Inwestycji Budowlanych Piotr Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471088084

7.3.3) Ulica: Jurija Gagarina 4A

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-373

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory i Obsługa Inwestycji Budowlanych Piotr Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471088084

7.3.3) Ulica: Jurija Gagarina 4A

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-373

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca jest zobowiązany sprawować czynności inspektora nadzoru inwestorskiego przez czas oznaczony od dnia
zawarcia umowy do dnia zakończenia Inwestycji, usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru
końcowego oraz przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów potwierdzających wykonanie robót.
2. Termin wykonania robót budowlanych (Inwestycji):
Część 1:
10 miesięcy od daty zawarcia umowy o roboty budowlane, jednak nie dłużej niż do dnia 15.10.2024 r.
Część 2:
10 miesięcy od daty zawarcia umowy o roboty budowlane, jednak nie dłużej niż do dnia 15.10.2024 r.
Termin wykonania robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru może ulec zmianie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.